Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2011 10:00 - България "най-тъжното място на света". ДЕБМП!
Автор: megafon Категория: Политика   
Прочетен: 21474 Коментари: 35 Гласове:
329

Последна промяна: 02.04.2011 18:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

     Вчера в един от най-често посещаваните сайтовеот мен за новини се появи статия със заглавие "България най-тъжното място на света". Сайтът на DW препечатва статията на бившия заместник посланик на Германия в България Клаус Шраймер. В нея той прави политически анализ на престоя си в страната. Впечатления са че: ние сме мафиотска държава, управлявана от структури на ДС начело с министър председател мутра, ширеща се престъпност във всички етажи на властта, политическа престъпност облечена във власт . И основата им цел е забогатяване на гърба на бедния гражданин. Не е далече от истината, но това са общи приказки, които могат да бъдат казани за всяка държава. За абсолютна всяка държава без изключение. Да припомня, че канцлерът на Германия Герхард Шрьодер създаде немско-руско газово дружество с участието на Газпром и ги направи основен вносител на газ в Германия. След като му изтече мандата, той стана директор на това дружество. Следователно Шрьодер се продаде като канцлер на Русия и той всъщност е един мафиот, предател на националните интереси. Нима Германия е най-тъжното място на света? В Германия престъпността също е увеличана, също се извършват убийства, които остават неразкрити. Това е поредната дискредитираща имиджа статия на нашата държава. Защо „уважаемият зам. посланик“ не е интервюирал някой от стотиците хиляди германци посещаващи всяка година българското черноморие. За мен това мнение би било в пъти по миродавно, отколкото на един крайно десен, фанатичен германец, който нарича себе си политически анализатор? Докога такива „чекибойци“ ще си правят политическите дисертации на гърба на нашата държава? В България има много немски фирми, които развиват и продължават да развиват успешен бизнес. Те нещастници ли са? Българите нещастници ли са? Навремето един американски актьор каза, че българите били най-нещастният народ на света. Е как разбра, като за първи път идваш в нашата страна? Същото се отнася и за този посланик, изкарал две години в нашата държава и вече прави огромните политически анализи. Защо не направи същото изказване за Русия? За Гърция – най-лъжливата и крадлива държава. Защото има една много мъдра поговорка: кучето скача според тоягата. След като няма протестна нота от външно министерство за такива като него „фалшиви политици“, ще продължават да ни мачкат на международно ниво. Във своята статия той продължава, че в България станали множество убийства. Да и в Германия също, но означава ли, че в все още мразят еврейте? Трябва ли един комплексиран немски дипломат, да унижава Българската нация? Ние може да сме малки, но доста неща сме дали на света. За разлика от него, аз пиша факти и данни, които са реалност, а неготова статия си е една чиста фантастика, защото теориите за ДС-КГБ, че продължават да съществуват също са недоказани. Изобщо корупцията, корупционни скандали (Сименс), кражба на пари от ЕС, плащане на частни и луксозни пътувания и проститутки (Сименс и не само) не са български патент. Не сме ги измислили ние. Колкото и да му се иска на немския гестаповец България не е най-тъжното място на света. Напротив с нейните курорти и пристигащи милиони туристи бих казал, че едно малко кътче от рая, с нейния приветлив, добродушен и гостоприемен народ, а германците винаги ще си останат студени, лицемерни преследвани от сянката на своето минало. Едва ли Германия, ще застане зад думите на един неуспял крайно десен бивш заместник дипломат. За мен лично това е един злободневен пасквил, които е лишен от елементарна художествена стойност. За съжаление, за нас хората ще остане горчивината и болката, че заради такива некадърници като Клаус Шраймер непрекъснато ще ни дискредитират по света и ще ни омаскаряват, като най-черното място на света, а то е точно обратното. Истината, е че самият Клаус крайно десен политик . Съжалявам за такива хора като него, които са видели само най-лошото от нашата страна, а тя е толкова красива, чиста, гостоприемна и винаги добре отворена към всички нации. Може би е дошло времето това да се промени, за да имаме повече уважение?

 

image


Това е сниимката на зам. посланика на Германия, търсещ своята едно минутна слава.

*ДЕБМП да ти е... майката проста

image




Гласувай:
332


Вълнообразно


1. bogdan12 - „Най” е много силно казано
02.04.2011 17:47

Учудвям се, че ерудиран дипломат,какъвто би трябвло да е, Клаус Шраймер си позволява подобни констатации. ”Най” е степен за превъзходство, по нагоре от нея няма накъде. В целия свят? Я да видим дали е така:
- Има ли места в света, където децата по на 6-7г. вместо с камиони и кукли играят с автомати и гранати.Има.
- Има ли места в света, където изтезават затворници /често невинни/ с електрически ток докато кажат, каквото трябва.Има.
- Има ли места в света, където на площада обезумяла тълпа убива с камъни жена, защото изневерила на съпруга си .Вместо защита на правата й, властта гледа и „аплодира”.Има.
- Има ли места в света, където дневната доза храна е стотина грама ориз, а да можеш да четеш е лукс.Има.
Всички изброени /неизчерпателно / примери срещат ли се в България?
цитирай
2. megafon - Не разбира се,
02.04.2011 17:58
в това се изразява и неговият пасквил. Тъпото, е че българина не реагира, жалкото, че той скрито се съгласява с този факт. Ние самите не се уважаваме като нация, защо искаме от другите хора да ни уважават? Явно само аз мисля грешно. :-(
цитирай
3. bogdan12 - И още нещо
02.04.2011 18:57
Има си правила за поведение, когато си/или си бил/ на подобен пост , тъй наречения дипломатически етикет . Той изисква отговорност и прецизност при всяка дума. Иначе удряш по собствения си авторитет. И така трябва да е и след като оставиш дипломатическия пост само в биографията си. Да не говорим колко неетично е да ползваш името си и широката трибуна на медиите, за лични констатации. „Тъжно” е субективна констатация, близко по-скоро до вътрешния свят, отколкото обективно състояние, стъпило на факти.
И да прав си – ние не се уважаваме! Лутаме се от моментен шовинизъм /при спортен успех например/ до пълно отричане на всичко родно, защото не познаваме златната среда.Нищо не е само бяло или само черно –сивотата е навякъде .
цитирай
4. asthfghl - Интересен пасаж от гореспоменатата статия:
02.04.2011 19:03
Двойният морал на управниците
Премиерът Бойко Борисов беше сред най-възмутените, когато Комисията огласи имената на действащи български дипломати, бивши агенти на ДС, припомня Клаус Шрамайер. Нека се запитаме обаче доколко Борисов е независим политик, като си припомним миналото му на офицер от МВР и близък до престъпните групировки телохранител.


Някакви мнения по този въпрос?
цитирай
5. asthfghl - И още един:
02.04.2011 19:04
Според дипломата-юрист, най-тревожната тенденция в България напоследък е свързана с масовите подслушвания. Бойко Борисов ги представя като превантивни мерки срещу корупцията по високите етажи, министрите му ръкопляскат и единствено правосъдната министърка не е съгласна. Шрамайер обаче смята, че е сериозно застрашена и свободата на словото. А това, предупреждава той, е предпоставка за възникването на полицейска държава в България.


Ще се радвам авторът на поста да сподели впечатленията си и по тази тема.
цитирай
6. megafon - Ами
02.04.2011 19:08
аз съм го изразявал като мнение по горе. Недоказани твърдения. Даже съм дал за пример със Шродер. Политиката навсякъде е мръсна дума и е свързана с мръсни дела. И тука, и в Гермнаия и в САЩ е все едно и също нещо, само мащабите са различни. И в България те са най-малко, но затова Клаус Шраймер не се интересува. Къде беше за скандалите за милиони евро давани от Сименс, за проститутките, за частните самолети?! Сигурно като партизанин пред фашисткия съд ще отрича, че е сам и други няма. Срам, срам....
цитирай
7. teatarnamechtite - Стара тактика: омаскари/унищожи вестоносеца и посланието му ще изгуби сила.
02.04.2011 19:12
Какво имам предвид:

Когато някакъв дипломат ни каже истината в очите, ние веднага се нахвърляме върху самия дипломат - той какъв е, откъде идва, какъв му е интереса и как може да говори такива неща. Вместо да се вслушаме в думите, които казва, и да се замислим дали в тях няма зрънце истина (сред пропагандната плява, която неминуемо я има във всяко едно изказване на политик).

Същото стана и с Уикилийкс: когато разкриха незаконни действия на редица правителства, реакцията не закъсня - фокусиране върху личността на Асандж и самата легитимност на сайта Уикилийкс. И така вниманието някак удобно се измести далеч от самите разкрития и последиците от тях. Доста стара и изпитана тактика, която действа безотказно на елементарно мислещия народ.

Впрочем...

нейния приветлив, добродушен и гостоприемен народ


Наслушали сме се на тези митове за гостоприемния и топъл български народ. Само един час, прекаран извън пределите на България, в произволно кътче на север и запад от нас, веднага ни напомня в какви заблуди сме живели по този въпрос.

Простотията на българина си проличава още от летището - едни начумерени, неугледни и хитри личица те посрещат на летището в София, Варна или Бургас. Оттам те поема един таксиджия Андрешко, който ти навърта 200 евро такси от Бургас до Сл.бряг. А ако се заядеш, те заплашва с бой или по-лошо. В хотела - някакви темерути ти се пулят насреща неразбиращо. На плажа - циганета гледат да ти пребъркат чантата, докато се къпеш сред мазутни петна и водорасли. А някакъв гларус ти крещи нещо в лицето на развален англо-руско-български за някакви шезлонги.

Иначе, да. Гостоприемни сме и сме приветливи. По снимките на брошурите и в книгите на Йовков може би.
цитирай
8. asthfghl - 6.
02.04.2011 19:14
Това, че в Германия има корупция, не прави автоматично всеки един германец напълно невалиден като източник на мнение относно корупцията и в други страни.

Това е като заклетия пушач, който казва: "Момче, недей да пушиш, лошо е!" И отговорът ни какъв трябва да е? "Ти си пушач, само не ми говори на мен колко е лошо пушенето!" Така ли?
цитирай
9. bogdan12 - Ехо
02.04.2011 19:18
"Вместо да се вслушаме в думите, които казва, и да се замислим дали в тях няма зрънце истина" . Има, ама от "зрънце" до "най" има голяма разлика.
Много описателно за летището и т.н .... само тук ли е така?
цитирай
10. teatarnamechtite - богдан,
02.04.2011 19:21
Добре, "най-" не е подходяща дума и не е трябвало да я използва, т.е. изсилил се е в тази част на изявлението си. Това не обезсилва останалата, описателната част.

Само тук ли е така? Не, разбира се. Далеч съм от мисълта, че сме някакъв единствен и уникален ад. Това, от своя страна, също не обезсилва факта, че имаме много проблеми с манталитета. Дали сме "най" зле или не, не е от такова значение, както фактът, че СМЕ зле. Можем да започнем оттук, ако искаме да сме честни към себе си. Вместо да оплюем "вестоносеца" и да спрем дотам. Това няма да разреши проблема.
цитирай
11. bogdan12 - Театър,
02.04.2011 19:32
Не изрязвай думи, фрази, констатациите в цялостта им само щото били пресилени. Ами да не са употребявани -прецизност трябва при всеки изказ. Казваш :"имаме много проблеми с манталитета" тук се съгласих. Манталитета на отделния българин не се променя от горе, усилия се иска от самия човек първо и не става бързо. И това,че признаването на проблема е половината от решението му, тук точно не се прилага, защото българите всеки ден РЕВАТ колко са зле.
И не е вестоносец, защото освен собственото си мнение няма оторизацията да изказва такова от името на Германия например.
цитирай
12. teatarnamechtite - богдан,
02.04.2011 19:46
Значи всъщност на фундаментално ниво нямаме много различия - честно казано по семантични теми като фрази и думи нямам намерение да задълбавам, затова в общи линии се съгласявам с теб.

"Манталитета на отделния българин не се променя от горе"

Тук си абсолютно прав. Затова и подобни намеци не съм се опитвал да правя. А за това, дали един индивид има право на собствено мнение или е задължително някой да го оторизира да говори - нека всеки сам да си реши за себе си.
цитирай
13. bogdan12 - А имаме ли съвпадение
02.04.2011 20:26
по въпроса, че констатациите, направени от дипломата са приложими за още ред държави? Нужно ли е да бъде цитирана нашата само? Подчертавам дипломат, защото -цитат от статията - "анализа на Клаус Шрамайер, бивш зам.-посланик на Германия в България". Тук не виждам становището на индивид. Пак ти повтарям като си или си бил на политически, дипломатически и т.н пост си отговорен за думите си , защото те никога вече не са само лични думи- вървиш си с етикета.
И в заключение да те питам щом си съгласен с неговото мнение -ти в България ли живеещ още? Ако да -защо?
цитирай
14. teatarnamechtite - богдан,
02.04.2011 21:12
Както казах, не сме единствената объркана държава.

"Нужно ли е да бъде цитирана нашата само?"

Защо не? Той е запознат с положението в България, не в Сомалия или Кот д'Ивоар. Ако беше посланик в Бангладеш, вероятно нямаше да говори за България, а за Бангладеш.

Живея в България, защото вярвам, че всеки може да допринесе за обръщането на негативните тенденции. И че все още тя има какво положително да ми даде. Това обаче не означава, че на черното трябва да викам бяло и някой като зачекне темата за проблемите на страната ни, ще извръщам глава на другата страна и ще казвам "Ааа, знам го аз тоя! Глупак глупав, не го слушайте".
цитирай
15. bogdan12 - И кой козва това?
02.04.2011 21:24
Струва ми се, че автора на този пост, както и аз самия друго пишем, но ти се хващаш за една дума само. Не сме щрауси! За черното и бялото са мои думи-по -горе. Както дипломата има мнение, така и аз имам такова. Не се притеснявам да го кажа и защитя. Не извръщам глава, но и не позволявам да ме плюят в лицето.Има разлика - вика му се гордост.
цитирай
16. megafon - То хубаво,
02.04.2011 23:07
teatarnamechtite написа:
Както казах, не сме единствената объркана държава.

"Нужно ли е да бъде цитирана нашата само?"

Защо не? Той е запознат с положението в България, не в Сомалия или Кот д'Ивоар. Ако беше посланик в Бангладеш, вероятно нямаше да говори за България, а за Бангладеш.

Живея в България, защото вярвам, че всеки може да допринесе за обръщането на негативните тенденции. И че все още тя има какво положително да ми даде. Това обаче не означава, че на черното трябва да викам бяло и някой като зачекне темата за проблемите на страната ни, ще извръщам глава на другата страна и ще казвам "Ааа, знам го аз тоя! Глупак глупав, не го слушайте".

че е запознат с положението в България, но само отрицателното ли видя в България? Само най-лошото ли видя? Защо не видя щастливите пияни германци по българските курорти, умиращи от кеф все едно са в рая? Това защо не го видя? Защо не видя как австрийските фирми в България обират бедният българин? Това защо не го видя "нашият" Клаус? Това, което е написал той е жив ПАСКВИЛ, който може да бъде написан за всяка държава, даже и най-хрисимата. Това ли е геройството? Този човек е същият като онези българи правещи компромати за натопят нечий политик. Не им отстъпва по нищо.
цитирай
17. megafon - Във
02.04.2011 23:11
Фукушима има радиация. Там не са ли сега най-нещастните хора на света? Япония не е ли държава от нещастници?
цитирай
18. spasunger - Не бих казал.
02.04.2011 23:20
Имат друг манталитет. Място за сравнение с японците почти няма.
цитирай
19. megafon - Защо да няма
02.04.2011 23:26
spasunger написа:
Имат друг манталитет. Място за сравнение с японците почти няма.

място за сравнение? Японците да не са златни? Тази радиация ги обрича на години наред болно поколение. Там със сигурност ще се увеличи заболяемостта на населението. Това не е ли нещастие? И в темата на Клаус ако някой е прочел той споменава, че ние сме полицейска държава. Ако сме такава как има ширеща се престъпност? Това противоречи на написаното от него, което ме навява на мисълта, че е скалъпено на бързо и тенденциозно срещу нашата страна, за да отблъсне бъдещи немски инвеститори. Може би, за да отидат в нашата съседна държава, а?
цитирай
20. bogdan12 - Изместихме темата
02.04.2011 23:32
Всичко казано дотук трябва да се обобщи просто така: какво правиш когато те нападат /независимо дали частично са прави, но уронват достойнството ти –обида, или разгласяват опозоряваща информация с невярно съдържание –клевета/. Изборът се свежда до това да се скриеш в ъгъла и да мрънкаш или да се защитиш открито. Всеки сам избира.
цитирай
21. megafon - Ако не се защитиш
02.04.2011 23:34
подобаващо значи си виновен за нещо!
цитирай
22. bogdan12 - Или
02.04.2011 23:35
просто не ти стига кураж да го направиш!
цитирай
23. megafon - В смисъл?
03.04.2011 09:44
анонимен написа:
Vijdam 4e tuka se izpolzva starata taktika na glutnicata.

цитирай
24. megafon - Не трия,
03.04.2011 20:09
коментари. Изчезват от само себе си, незнам как се случва това. Явно има хора, които си мислят, че някои им е длъжен за нещо. И аз така мисля, че първо трябва да дадеш, за да получиш.
цитирай
25. megafon - Да съм сигурен, че няма да изтрият анонимен коментар:
05.04.2011 00:13
25. анонимен - IYI
00:10 Най-лошото е, че слушаме мненията, а по -точно изпълнението на поръчките от страна на някъкви същества. Ако това на снимката е личността за която става дума, то той е с откровен еврейски произход. Явно дойчовската вълна е имала поръчение от някъде. Не се ли получи подобно нещо и с английски журналист описал размириците по време на футболния мач между ЦСКА и Левски. Този, чиито сънародници предизвикаха смъртта на много хора на стадиона Хейзъл, с благородно английско, разбирай еврейско лицемерие описваше българската примитивност! САЩ и страните от Западна Европа са полицейски държави. Те са бройлери, непознаващи друга действителност различна от насилствено придобитата чрез полицейски методи. И когато се случва нещо, което не е както в техните страни на "бюргера" му се струва странно и плашещо.
цитирай
26. asthfghl - ...
06.04.2011 12:44
http://sevt9.blog.bg/politika/2011/04/05/niama-da-glasuvam-za-tazi-quot-bylgariia-quot.723024

Джеймс Уорлик и той ли да си гледа работата?
цитирай
27. megafon - Според мен
06.04.2011 13:28
asthfghl написа:
http://sevt9.blog.bg/politika/2011/04/05/niama-da-glasuvam-za-tazi-quot-bylgariia-quot.723024

Джеймс Уорлик и той ли да си гледа работата?

трябва да правим разлика от това, когато излиза тенденциозна статия за нашата държава и от градивна критика. В статията на Клаус нямаше да бъде така отрицателно настроен ако беше написал и положителните черти на нашата държава. И тъй като той умишлено не ги е споменал, затова съм го нарекъл пасквил
цитирай
28. silencemurmur - кучето скача според тоягата
06.04.2011 15:59
виж http://silencemurmur.blog.bg/regionalni/2010/12/19/nai-tyjnoto-miasto-vyv-sveta.653680

Засягаме се когато говорят по-скоро критично за нас,
но не се засягаме когато говориме самите ние лошо за нас.
цитирай
29. megafon - Това е липса
06.04.2011 16:10
на самочуствие според мен и достойнство.
цитирай
30. asthfghl - 27.
06.04.2011 18:53
Добре, а сега май вече е време да се концентрираме върху самите проблеми, засегнати от не-пасквилния Уорлик? Защото достатъчно внимание отдадохме на пасквилописача. Или проблемите остават тема на друг разговор?
цитирай
31. megafon - Ами това
06.04.2011 20:05
е тема за швабата, не за Уорлик.
цитирай
32. asthfghl - 31.
06.04.2011 21:26
Според мен са свързани нещата, но ако искаш можем да ги отделим в различен пост (сръг, сръг, намиг) ;)
цитирай
33. megafon - Ами
06.04.2011 21:37
по нататъка може.
цитирай
34. sparhawk - най-тъжната е в ЕС
07.04.2011 11:55
обаче
цитирай
35. megafon - Хора имайте
07.04.2011 12:04
малко повече национално самочуствие и нещата ще се оправят.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: megafon
Категория: Политика
Прочетен: 2565671
Постинги: 194
Коментари: 3754
Гласове: 2059
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930