Постинг
18.05.2011 12:45 -
Твоят глас - твоят гъз в Ментел (Мтел)
Автор: megafon
Категория: Политика
Прочетен: 20470 Коментари: 17 Гласове:
Последна промяна: 18.05.2011 12:49
Прочетен: 20470 Коментари: 17 Гласове:
21
Последна промяна: 18.05.2011 12:49
Наближава краят на месеца и урожая на Мтел- Ментел се увеличава. Ако до преди няколко месеца си позволяваха да изпращат на клиентите си по 3 фактури, то сега вече изпращат по 5 на куп. И да не си мислите, че срока е удължен с месеци и е равен на броя на фактурите. Не! Нищо подобно! Имате 40 дена да си погасите сметката за ало, ало направена за почти Ѕ година. Да не споменавам, че и сметките са безобразно надписани. И това не са единични случай, а масова практика, изключвам новите им абонати в рамките на 6 месеца. Върха на нахалството, е че потребителите получават „прясна фактура“ със задна дата от няколко месеца назад. И така Ментел смятат да си приберат стотици левове от абонат само в рамките на няколко дена. Навремето си мислих, че по нахални от БТК няма, но явно много съм се лъгал и заблуждавал.
Това, което можете да направите като потребител хич не е малко. Първо ще пуснете жалба Ментел, някои се разглеждат други не. При повече късмет можете да получите удължение на срока за заплащане.
Второто нещо, което трябва да направите е да получите пълно извлечение на разговорите си по дата, час, минута. Масова практика е надписване на сметките. Как го правят? Почти всеки абонат има някаква група от номера, към които плаща на ниска стойност. Практиката за момента показва, че точно такъв тип обаждания се таксуват като нормални, а не като преференциални и оттам идва надписването. Пример на номер 088ХХХХХХХХ имате три номера, към които говорите на 0.10 стотинки на минута в зависимост от тарифния ви план. И вие имате 200 минути по 0,10 стотинки, да но от Ментел са написали във фактурата по 0,48 стотинки и така сметката ви става огромна. На всички мой познати до момента сметките са им преразгледани и оправени, след 1 месец разправия. Така, че си отваряйте очите на осем, а не на четири.
Като заключение искам да спомена, че Ментел отдавна гледат на потребителите си не като на клиенти, а като на добре охранени, уголемени задници, които са готови на всичко да направят, само и само да го поемат все по-надълбоко . Лично аз не мога да си обясня, как потребители търпят всичко това и не си сменят мобилния оператор. Да не говорим, че Мтел все още имат най-голям брой абонати при най -неизгодни абонаментни планове. Официално компанията твърдят, че имат 5,6 млн. абонати при средно надписване от 10 лева на месец, това прави 56 млн. на месец , а на година 560 млн. или 230 млн. евро. Нека да им зле. От тези пари си покриват заплатите, инвестициите по мрежата, рекламите и бонусите, които получават клиентите. Нека да им зле, като все още има задници, които ползват техните услуги.
Това, което можете да направите като потребител хич не е малко. Първо ще пуснете жалба Ментел, някои се разглеждат други не. При повече късмет можете да получите удължение на срока за заплащане.
Второто нещо, което трябва да направите е да получите пълно извлечение на разговорите си по дата, час, минута. Масова практика е надписване на сметките. Как го правят? Почти всеки абонат има някаква група от номера, към които плаща на ниска стойност. Практиката за момента показва, че точно такъв тип обаждания се таксуват като нормални, а не като преференциални и оттам идва надписването. Пример на номер 088ХХХХХХХХ имате три номера, към които говорите на 0.10 стотинки на минута в зависимост от тарифния ви план. И вие имате 200 минути по 0,10 стотинки, да но от Ментел са написали във фактурата по 0,48 стотинки и така сметката ви става огромна. На всички мой познати до момента сметките са им преразгледани и оправени, след 1 месец разправия. Така, че си отваряйте очите на осем, а не на четири.
Като заключение искам да спомена, че Ментел отдавна гледат на потребителите си не като на клиенти, а като на добре охранени, уголемени задници, които са готови на всичко да направят, само и само да го поемат все по-надълбоко . Лично аз не мога да си обясня, как потребители търпят всичко това и не си сменят мобилния оператор. Да не говорим, че Мтел все още имат най-голям брой абонати при най -неизгодни абонаментни планове. Официално компанията твърдят, че имат 5,6 млн. абонати при средно надписване от 10 лева на месец, това прави 56 млн. на месец , а на година 560 млн. или 230 млн. евро. Нека да им зле. От тези пари си покриват заплатите, инвестициите по мрежата, рекламите и бонусите, които получават клиентите. Нека да им зле, като все още има задници, които ползват техните услуги.
Следващ постинг
Предишен постинг
Докато си траем. А народа ни си е такъв - само си трае, каквото ще да става. Същото се получи и с цените на горивата - всяко чудо за три дена, кервана си върви, а кучетата...
цитирайКато имаш три гнили дини - която и да избереш все тая.
цитирай Много сте набрали... Шест месеца се мъчих с мобилтел, да закрия телефон на починал близък
цитирайчудя, ясно е че всички крадат. Въпроса е кои са най-малко крадливи.
цитирайслучайно да няма други оператори? Давате се гъза на МТел, после ревете...
цитирайА те другите нещо по-различно ли са? ;-)
цитирайИзговорила съм почти 300 лв, но за два периода на отчитане. Провлема и недоволството е оттам, че ми ги поднесоха на една сметка. Що така са решили? не казват!
цитирайТова с гъза е добро :)
цитирайТочно вчера ми изпраскаха фактури за три месеца - чудя се защо всички потърпевши не се обединим и да заведем колективен съдебен иск, някой адвокат трябва да каже...
цитирай но българите обичат да ги онождат. Харесва им. Аз досега не съм чул Грабул, Свиваком са дялкали така клиентите си, както го правят в Ментел.
цитирайЕвала -много правилно.
цитирайанонимен написа:
NE ZNAM....AZ SE ZAMISLIH ZA DRUGO.....VIDQL LI STE PEDERAS DA PLACHE KOGATO GO OPRAVQT OTZAD.....PAK I JENITE OBICHAT...TAKA
CHE TOVA E REKLAMA ZA MENTEL...
CHE TOVA E REKLAMA ZA MENTEL...
са педераси.
цитирайклиентите са такива след като седят и търпят. Те всики си мислят така: след като тука е така, значи и при другите мобилни оператори ще бъде по същият начин. Моят съвет е преместете се, вижте как е, ако и там е така, минете на предплатен абонамент. Нека да разберат, че ако ги няма клиентите, те за нищо не стават. Имайте достойнство.
цитирайОтдавна съм скъсал с тях... :))
цитирайmt46 написа:
Отдавна съм скъсал с тях... :))
Уж е по-скъпо но предплатеното е по-сигурно.Аз и без това говоря рядко и на кратко.Най-важните разговори не се водят по телефона.Никаква гласова поща да не се набутвам допълнително.Ако все пак ми се наложи -зная за какво плащам .Дремането с телефон до главата е вредно не само за мозъка но и за джоба.
цитирай