Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.06.2011 14:34 - Втора джамия в центъра на София
Автор: megafon Категория: Политика   
Прочетен: 54323 Коментари: 105 Гласове:
31

Последна промяна: 03.06.2011 15:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image

Българите са толерантни, толерантни, ама колко да са толерантни? Изборите наближават, а за тях се говори, че ще бъдат на ожесточените, които някога България е виждала. Всяка партия сама по себе си яхна метлата и започна да прави агитации под различни форми. Ето да си припомним  боят в „Баня Башъ“. Какво се случи? Някакви хора решиха да се молят на открито, на тротоара при абсолютно празна джамия вътре. Защо? Ами да покажат на всички, колко са много и как няма места в София където мюсюлманите да се молят. Ето го и готовият сценарии, в позиция (win-win) на ДПС.
 
 Докато мюсюлманите се молят на открито около джамията, налягали по тротоарите на сянка, идват хората от „Атака“. Настава патакламата, малко бой, повече сейр и смели изказвания по медиите. Кой печели? Всички вкупом казаха Атака. Да, ама не. Истинският победител е ДПС, а „частичният“ ако може изобщо да се каже е Атака.  Едните мобилизират националистите, защото се обезличиха като партия и няма да могат да влезнат в следващия парламент, а другите да покажат, че само те защитават правата на мюсюлманите в България и едновременно с това да елиминират Касим Дал, алтернативата на Доган. Разбира се, всичко става с помощта на майката партия БСП, която е основен организатор на цялото това дело. В крайна сметка социалистите управляваха четири години заедно с мандатоносителите – ДПС. Знаем, че социалистите искат да спечелят изборите за президент срещу ГЕРБ, а както Доган каза на скоро, в тази държава българите и президент не могат да си изберат, без той да си мръдне пръста. За да спечелят изборите за президент БСП им трябва задължително подкрепата на ДПС и евентуално на НДСВ, в случай, че издигнат общ кандидат – старата комунистка Миглена Кунева.
 
Логичният завършек на тази пъклена история е да се изкарат максимално големи дивиденти от случилият се сценарии.  Ето ДПС тръбят из цяла Европа, Турция че мюсюлманите в България са репресирани, нарушават им основни права, ограничават им правото на свобода и т.н.
 
Днеска депутата от ДПС Осман Октай стигна още по-далеч в нахалството и безочието си. Той поиска от трибуната на Народното събрание да се построи втора джамия. Защо, питам аз? Защо да се строи втора джамия в центъра на София при условие, че се молят на открито? Нека да им се даде една поляна на къра и да си лежат, и молят колкото си искат.  Скандала в София стана именно поради факта, че те не се молиха в джамията, а на тротоара налягали като бейове, докато джамията стоеше абсолютно празна. Е,  защо им втора джамия когато една не могат да запълнят?  Това всичко е част от сценарии, който ДПС тайно прилага на управляващите. Осман Октай заяви, че нямало арестувани виновни за „Баня Башъ“ и това било така, защото управляващите служели в услуга на „Атака“. Да прав е Осман Октай, няма нито един арестуван мюсюлманин, въпреки че има депутат от „Атака“ със няколко шефа на брадата и още няколко пребити членове на партията. Къде е справедливостта, питам аз?

Ако мюсюлманите уважаваха България като държава заедно с нейните институции, сега нямаше да има проблем. Ако зачитаха правото на другите хора, да не натрапват техните религиозни символи, обичай, нрави, нямаше да има никакъв скандал, който сега ДПС, БСП да експлоатират.
 
Аз лично съм против втора джамия в София, защото това не ми гарантира на мен, че мюсюлманите отново няма да се молят отвън налягали като бейове по тротоарите и да ми пречат да се разхождам свободно. Напротив построяването на втора джамия, ще доведе до построяването на трета джамия и т.н. После ще почнат мюсюлманските съвети да организират поклоннически туризъм в България.  Заключението, което може да се направи за момента, е че БСП, ДПС и Атака в частност са най-големите предатели на българските интереси, националност и суверенитет, които те трябва да гарантират на българските граждани, като представително избрани партии. В България няма закон или забрана от община, която да задължи мюсюлманите да се молят в точно определените за това места, т.е те могат да си правят каквото си искат и където си искат. Е това, не е ли беззаконие?
 
Ето ви едно сравнение къде се намира България днес на брой джамии по глава от населението. Данните са на „Дойче Веле от 2009 година.
1. Германия - 2750 джамии; население 82 314 900 души
2. Франция - 1600 джамии; население 65 821 885 души
3. България - 1280 джамии; население 7 351 234 души
4. Великобритания - 1000 джамии; население 62 041 708 души
5. Испания - 813 джамии; население 46 661 954 души
6. Холандия - 400 джамии; население 16 570 613 души
7. Австрия - 400 джамии; население 8 356 707 души
8. Белгия - 328 джамии; население 10 708 433 души
9. Италия - 258 джамии; население 60 442 587 души
10. Гърция - 258 ; население 11 305 118 души
11. Швеция - 156 джамии; население 9 127 058 души
12. Швейцария - 122 джамии; население 7 782 900 души
13. Румъния - 77 джамии; население 22 276 056 души
14. Финландия - 17 джамии; население 5 250 275 души
15. Ирландия - 9 джамии; население 4 339 848 души
16. Полша - 6 джамии; население 38 186 860 души
17. Словакия - 4 джамии; население 5 455 407 души
18. Литва - 4 джамии; население 3 575 439 души
19. Латвия - 3 джамии; население 2 286 700 души
20. Чехия - 2 джамии; население 10 306 709 души
21. Кипър - 2 джамии; население 788 457 души
22. Люксембург - 2 джамии; население 502 500 души
23. Малта - 1 джамия; население 405 577 души

 България име предостатъчно джамии и втора такава е напълно необоснована и излишна. И така, кой спечели от скандала в София?

1.       ДПС – мобилизира си симпатизантите и изпратиха Касим Дал в девета глуха. Само до преди три седмици привържениците на Дал се биха с привърженици на Доган. И ако до преди 1 месец социологическите проучвания показваха, че Касим Дал взима повече от 40% от електората на Доган, то днес говорим за по-малко от 10% процента.

2.       БСП – все пак да не забравяме, че ДПС е изкуствено създадена етническа партия в нарушение на конституцията на България с основна тяхна помощ. Подклаждайки етническият мир, подливат вода на управляващите. И двете партии се надяват на предсрочни избори във формат „3 в 1“.

3.       Най-малко печелившият и най-много губещият се казва „Атака“. Ако преди нямаше да влезнат, то сега със сигурност ще влезнат в парламента изкарвайки на показ плашилото на национализма.

Това, което може да се каже, е че провокации тепърва ще има с наближаването на изборите и няма да се учудя ако се стигне до по директни сблъсъци. Опиянението, което дава властта не може да бъде сравнено, а времето когато на главата змията се мачкаше до де беше малка отдавна отмина.  Остава лошото усещане в мен, че българите отново ще направят фатално погрешен избор.

image



Гласувай:
31


Вълнообразно


1. hamstera - А???
03.06.2011 16:40
Стига бе! До клокото знам, това все още е проект, който виси неодобрен...
А дано не се случи, щото тогава вече... Няма да има етническа толерантност със сигурност...
цитирай
2. andrei - Да ни е честита!
03.06.2011 16:54
Изцепките на ненормалника Сидеров,до това доведе!Българските мюсюлмани,трябва на него да благодарят,дори и да го почерпят!
цитирай
3. megafon - Незнам дали изцепките на Сидеров,
03.06.2011 18:32
или БСП са готови на всичко за да вземат гласовете на ДПС, че ще изтъргуват построяването на втора джамия срещу турските и ромските гласове.
цитирай
4. bogdan12 - Напълно логично е
03.06.2011 21:11
като си спечелил от дадена ситуация да продължиш напред към следваща цел още по-мотивиран. Не случайно казват, че желязото се кове докато е горещо. На спечелилите честито, ама дотук. Ако сега не се реагира, после няма да има смисъл. Няма нужда да се строи още една джамия, няма нужда от повече напрежение, няма нужда от да се демонстрира кой колко може. И не е толкова важно, че искат джамия и дали трябва, важно е, че бавно и систематично постигат целите една по една като ползват съчувствието на Европа и деликатността на етническите проблеми по целия свят за параван.
България има много опит по отношение на народоотстъпничеството и предателството.Не е нужно още един път да доказваме, че това са качества, вкоренени в нас.
цитирай
5. megafon - Да прав си,
03.06.2011 21:16
едно баба си знае, едно баба си бае. Това е стара, мъдра поговорка.
цитирай
6. otvorko - На българите
03.06.2011 21:32
с този непокизъм и тези политици не им остава нищо друго, освен да заемат позиция партер, да си отворят широко гъзовете и да чакат да го поемат надълбоко от рязаните манафи. Давайте българи.
цитирай
7. lidislidis - Имам забележка относно цифрите !
03.06.2011 22:43
14. Финландия - 17 джамии; население 5 250 275 души

Написах цял постинг! Можеш да го видиш.
цитирай
8. megafon - Извинявам се, но това е информация по
03.06.2011 22:45
lidislidis написа:
14. Финландия - 17 джамии; население 5 250 275 души

Написах цял постинг! Можеш да го видиш.

Дойче Веле. Едва ли са се объркали, според мен се включват и минарета, нищо че не мясат на джамии.
цитирай
9. анонимен - Наистина нуждата от втора джамия в София е нараснала значително
03.06.2011 22:49
Дано успеят да я построят по-бързо за да утихнат страстите :-)
цитирай
10. lambo - Целта наистина е втора огромна джамия в Малинова долина
03.06.2011 23:09
Чрез която ще ислямизират циганите в София и ще превземат столицата

Единствения изход е бързо изгонване на арабите и другите ислямисти от София
Пълен Бойко-т на арабските магазини и търговия, никакво купуване от тях
Докато не е станало късно
цитирай
11. bogdan12 - lidislidis
03.06.2011 23:19
Предполагам не си обиколила всяко кътче във финландия, за да твърдиш със сигурност че е само една джамията. Изводите дето ги правиш освен, че са само лични наблюдения са далеч от статистиката.
И не бъркай една съвсем различна като култура, манталитет и необременена исторически държава с България. Тук заигравки с етническите конфликти винаги е имало отвън и отвътре. Територии са били и още се преразпределят на основание етнос и религия. Тук е различно!
Но едва ли ще разбереш ... нали знаеш далеч от очите далеч от сърцето.
цитирай
12. kleopatrasv - Много шокираща информация- чак до ...
04.06.2011 00:06
Много шокираща информация- чак до 1280 джамии ли стигнахме? Позор, а утре ще искат и отделни училища сигурно?
цитирай
13. phoenix2000 - Привет
04.06.2011 00:07
какво сравняваш джамиите в Германия, това са обикновени кафета, където се събират турците. Една джамия с минаре не съм видял досега.
цитирай
14. анонимен - Българин
04.06.2011 00:16
Докато сме разделени ,а не единни -ще бъдем зависими от една етническа партия! Българино,ти забрави своята и с т о р и я !!!! Вчера споменахме Христо Ботев и всички дали живота си за България. Осъзнай се!!!
цитирай
15. анонимен - Нито цифрите за джамиите са верни, ...
04.06.2011 00:28
Нито цифрите за джамиите са верни, нито си си направил труда да кажеш колко от това население е ислямско, нито анализите са ти правилни. Съжалявам, но не ти се е получило. Относно броя на джамиите си писал АБСОЛЮТНИ ГЛУПОСТИ !!! Нито в Словакия има джамия, в Полша са 12, в Малта джамията е затворена от правителството, В БЪЛГАРИЯ СА 1500 джамиите а не бройката която даваш и т.н
цитирай
16. megafon - Аз не давам нищо, аз цитирам
04.06.2011 00:30
анонимен написа:
Нито цифрите за джамиите са верни, нито си си направил труда да кажеш колко от това население е ислямско, нито анализите са ти правилни. Съжалявам, но не ти се е получило. Относно броя на джамиите си писал АБСОЛЮТНИ ГЛУПОСТИ !!! Нито в Словакия има джамия, в Полша са 12, в Малта джамията е затворена от правителството, В БЪЛГАРИЯ СА 1500 джамиите а не бройката която даваш и т.н

Дойче Веле. В нета има информация по рови се.
цитирай
17. megafon - Да информацията ми е стара, тази е най-обширна!
04.06.2011 00:34
Но в момента ситуацията е още по-тревожна. Във Великобритания джамиите са около 1500. Това са абсолютно последни данни.
http://mosques.muslimsinbritain.org/
Предполагам, че за останалите държави данните ще бъдат още по стряскащи.
цитирай
18. megafon - Явно не си бил там
04.06.2011 00:38
phoenix2000 написа:
какво сравняваш джамиите в Германия, това са обикновени кафета, където се събират турците. Една джамия с минаре не съм видял досега.

където има джамии. Според правда.ру в момента са около 2500. Не искам да проверям повече, защото просто е безмислено. Новата световна религия ще бъде мюсюлманството.
http://www.pravda.ru/world/europe/european/17-02-2010/1018168-0/

цитирай
19. анонимен - АБе приятелю не ми говори за инфо...
04.06.2011 00:38
АБе приятелю не ми говори за информация от 2009 г. Сега е 2011г.
ЦИФРИТЕ СА ТОТАЛНО ГРЕШНИ !!! След това, защо не кажеш, че България е лидер по брой джамии на глава от населението в ЕС. Мога да ти помогна като ти кажа, че в България има повече изградени джамии на глава от населението дори от ТУРЦИЯ !!! В САЩ има изградени 1650 джамии за 7.5 млн. мюсюлмани, а в България има 1500 джамии за 850 хил. мюсюлмани. След това тия анализи за забравени партии и печеливши са доста плоски и подвеждащи. " Едните мобилизират националистите, защото се обезличиха като партия и няма да могат да влезнат в следващия парламент" . Освен кофти анализатор предлагащ грешни цифри, да не би и да си социолог или просто лъжец ?
цитирай
20. анонимен - Да информацията ми е стара, тази е най-обширна
04.06.2011 00:41
ТАЗИ Е НАЙ-ОБШИРНА ЗА ТЕБ ! Дай си имейла да ти дам една по обширна.
цитирай
21. megafon - По принцип на "тролски" коментари
04.06.2011 00:42
анонимен написа:
АБе приятелю не ми говори за информация от 2009 г. Сега е 2011г.
ЦИФРИТЕ СА ТОТАЛНО ГРЕШНИ !!! След това, защо не кажеш, че България е лидер по брой джамии на глава от населението в ЕС. Мога да ти помогна като ти кажа, че в България има повече изградени джамии на глава от населението дори от ТУРЦИЯ !!! В САЩ има изградени 1650 джамии за 7.5 млн. мюсюлмани, а в България има 1500 джамии за 850 хил. мюсюлмани. След това тия анализи за забравени партии и печеливши са доста плоски и подвеждащи. " Едните мобилизират националистите, защото се обезличиха като партия и няма да могат да влезнат в следващия парламент" . Освен кофти анализатор предлагащ грешни цифри, да не би и да си социолог или просто лъжец ?

не отговарям. Информацията има за цел да сравни броят на джамиите на глава от населението, а не само на мюсюлманите като цяло. Явно не сте разбрали. Прочетете отново статията и преди да пишете по разсъждавайте. Няма да е излишно.
цитирай
22. анонимен - Информацията има за цел да сравни броят на джамиите на глава от населението
04.06.2011 00:45
А правиш ли разлика между християнско, мюсюлманско о т.н НАСЕЛЕНИЕ. То в това е въпроса. Колко джамии има там за колко ислямисти. БЪЛГАРИЯ Е НОМЕР 1 в ЕВРОПА, ПОВЕЧЕ ОТ ТУРЦИЯ И САЩ и т.н. Ако си направя труда може да се окаже, че на глава на населението имаме повече джамии дори и от държави в Мидъл Ийст. И те моля да не се вживяваш в ролята на социолог :)
цитирай
23. megafon - Радвам се, че стигнахте до правилният извод.
04.06.2011 00:47
анонимен написа:
А правиш ли разлика между християнско, мюсюлманско о т.н НАСЕЛЕНИЕ. То в това е въпроса. Колко джамии има там за колко ислямисти. БЪЛГАРИЯ Е НОМЕР 1 в ЕВРОПА, ПОВЕЧЕ ОТ ТУРЦИЯ И САЩ и т.н. Ако си направя труда може да се окаже, че на глава на населението имаме повече джамии дори и от държави в Мидъл Ийст. И те моля да не се вживяваш в ролята на социолог :)

Аз съм си социолог по професия. Благодаря за вниманието.
цитирай
24. bogdan12 - Абе приятелю
04.06.2011 00:49
Всяка "грешка" се оборва с данни. Пак ли празни думи ще четем - дай линк.
Анализът е брутално верен, абсолютно обективен и има не само моите адмирации за изразената лично позиция.
Твоята не я разбрах, може би защото освен да обиждаш, не можеш да мотивираш мнението си/ако изобщо имаш такова/.
цитирай
25. анонимен - Социолога ме дразни с тъпите си п...
04.06.2011 00:59
Социолога ме дразни с тъпите си подвеждащи разсъждения за АТАКА. 3-то мюсюлманствто според него щяла да бъде новата световна религия. Социолозите и от религия разбирали, само пропускат доста факти за броя на хиндуистите в Индия които са повече от 1 млрд, будисти, дзен, мен и т.н. Социолога знае ли колко християни има в Латинска Америка и колко мюслита ? А знае ли колко души живеят там та да прави генерални заключения ? Дразни ме най-много защото говори глупости за атака. Влезте в сайта на Атака и четете новината от СРЯДА за броя на джамиите . ЕТО ТИ ЛИНК - 5 снимка

http://www.vestnikataka.bg/show_news.php?id=210988&cat=3

Виж и нека коментираме отново :)
цитирай
26. анонимен - SPETE....!!!!!!!
04.06.2011 00:59
PRESTANETE...!!! -;ZEMIA OSTANALA,KATO EDNA 4OVEWKA DLAN...;- KAKVO STANA SAS BALGARSKOTO NASELENIE , OT MALKO TARNOVO DO -ISTAMBUL ..POTUR4ENO...GENOZID NEPREZNAT...KAKVO STANA SAS BALGARSKOTO NASELENIE, OT IUZNA TRAKIIA DO ;BILO MORE; -POGAR4ENO......DO KOGA WE SE GAR4ITE BRE,BALGARI...GENOZID...-KAKBO STANA SAS BALGARIE VAV SEVERNA DOBRUDZA..- PUSKI GENOZID..KADE SA ,:ZAPADNITE POKRAINENI;....-KADE OSTANA ISKONNATA MAKEDONSKA -BALGARSKA ZEMIA...GENOZIT...- ISUS BE RAZPRAT VEDNAZ....KOLKO PATI TRIABVA DATE RASPAVAT NA KRASTA, ZA DA RAZBEREW KOLKO MNOGO ..4INEW...SABODI SE BALGARINO.....
цитирай
27. анонимен - И 1500 джамии, пак е много за една 7-ем милиона България.
04.06.2011 01:38
анонимен написа:
Нито цифрите за джамиите са верни, нито си си направил труда да кажеш колко от това население е ислямско, нито анализите са ти правилни. Съжалявам, но не ти се е получило. Относно броя на джамиите си писал АБСОЛЮТНИ ГЛУПОСТИ !!! Нито в Словакия има джамия, в Полша са 12, в Малта джамията е затворена от правителството, В БЪЛГАРИЯ СА 1500 джамиите а не бройката която даваш и т.н

-------------------------------------
Никакви джамии повече тук в България. Който не му харесва, да си ходи в Турция, където му е мястото.
Атака винаги прави така, преди избори отвлича вниманието, помагайки на турците, пренебрегва българите.
НАИСТИНА българите са ТРАКИ. Траките никога не са могли да направят нещо свястно, без чужда помощ. Една държава направиха с помощта на Рим и станаха васали. Пустите му траки, много лошо наследство ни оставиха. Затова българите днес са като " женски фусти", чакат някой пак да ги оправи.
цитирай
28. анонимен - муспи
04.06.2011 05:26
Джамиите са военна атака по България. Ако ги смятаме за религиозни храмове - каква религия и от кого! - играеме по тяхната свирня. Европа също са под еврейско но не са дупедавци като нас, ако Финландия граничеше с турция, нямаше да има нито една джамия и с турциге отношенията щяха да бъдат скъсани, а всички родени във Финландия щяха да се водят финландци.
цитирай
29. анонимен - Столицата без цигани и турци
04.06.2011 07:13
Най-трайното решение е да се освободи столицата от присъствието на турци и цигани.Изключение за депутати турци/докато ги има/ по време на заседание на Народното събрание и после към родните им места.Никакво заселване, купуване на апартаменти и прочие подлагане!Тогава няма да има нужда от джамии изобщо и дори тази стара грозна в центъра на София може да се преобразува в музей на турските кланета и зверства в България. За блеене и високоговорители да има глоби от 200000 нагоре!
цитирай
30. megafon - Не ми давай за пример Атака
04.06.2011 07:47
анонимен написа:
Социолога ме дразни с тъпите си подвеждащи разсъждения за АТАКА. 3-то мюсюлманствто според него щяла да бъде новата световна религия. Социолозите и от религия разбирали, само пропускат доста факти за броя на хиндуистите в Индия които са повече от 1 млрд, будисти, дзен, мен и т.н. Социолога знае ли колко християни има в Латинска Америка и колко мюслита ? А знае ли колко души живеят там та да прави генерални заключения ? Дразни ме най-много защото говори глупости за атака. Влезте в сайта на Атака и четете новината от СРЯДА за броя на джамиите . ЕТО ТИ ЛИНК - 5 снимка

http://www.vestnikataka.bg/show_news.php?id=210988&cat=3

Виж и нека коментираме отново :)

защото точно те продадоха българските интереси за 30 сребърника. Атака ако беше българска националистка партия нямаше да осквернят Батак няколко седмици по-рано. Явно и ти си от тези националисти, които не виждат по-далече от носа си. Атака направи една "мечешка услуга" на България.
цитирай
31. анонимен - Искам списък на всички христиански ...
04.06.2011 07:50
Искам списък на всички христиански храмове в мюсюлманските и арабски страни.И ,защо изобщо Европа допусна толкова много джамии да изникнат на нейна територия.Това не е ли световна политика,целяща превземане на света от изповядващи исляма.До кога ще се оставяме фанатици да ни извиват ръцете,а ние ,българите ,се оказахме най-безгръбначният народ,че допуснахме етническа партия да се разпорежда със страната ни и да решава съдбата ни.
цитирай
32. анонимен - Управия няма, ако не се смени столицата
04.06.2011 07:51
Цялата управляваща гилдия на държавата ни са потомци на предателите по времето на Турското робство. След Освобождението набързо се изселиха от родните си места за да овладеят столицата. Невъзможна е управия без смяна на столицата. Хем ще се разрушат олигархичните центрове, хем ще се прекъсне родовата връзка на сегашните управници. Столица се избира в най-революционното, най-родолюбивото население на България, доказало своята обич към Родината си. Исторически София, никога не е била такава. За сведение, вижте Априлското въстание и дадените жертви. Докато Първи революционен окръг, поради предателството, недобре изградените и предадени на турците комитети не е въстанал, то останалите са въставали макар и в различно време. Новата столица трябва да е далече от София. Колкото по-далече, толкова по-добре за консолидиране на Българщината. По време на Междусъюзническата война, заради личните интереси на царя и София, бяха жертвувани интересите на България. Управниците в София направиха фаталната грешка да обявят Символичната война на САЩ и Великобритания, за която бяха наказани. САЩ, Великобритания и Съветския дъюз бяха съюзници. Враговете на всяка една от тях е враг на всичките тях. Така че навлизането на Червената армия е отговор на действията на Българското правителство през 1943 год. Българите вместо да бъдат обединени, заради погрешната политика на гореспоменатите управници в столицата бяха разпарчадосани. Съеденението е плод на революционерите в Източна Румелия, а не на Княжеството. България има въпиюща нужда от нова столица, далече от настоящата.
цитирай
33. megafon - Eй това го направиха
04.06.2011 08:01
анонимен написа:
Искам списък на всички христиански храмове в мюсюлманските и арабски страни.И ,защо изобщо Европа допусна толкова много джамии да изникнат на нейна територия.Това не е ли световна политика,целяща превземане на света от изповядващи исляма.До кога ще се оставяме фанатици да ни извиват ръцете,а ние ,българите ,се оказахме най-безгръбначният народ,че допуснахме етническа партия да се разпорежда със страната ни и да решава съдбата ни.

БКП, днес БСП в реверанс на Възродителния процес. Така те създадоха ДПС и поставиха агента от ДС- Ахмед Доган, който е един от началниците на възродителния процес. За мен лично и затова написах статията, е че толкова много джамии не са нужни на никого. Това е културна и религиозна асимилация.
цитирай
34. ok3223 - Какво ви пречат турците.
04.06.2011 08:43
Ама те са сила бе. Ако рекат, за 0 време сме окупирани. С тази смешна армия и 3-4 строшени самолета за къде сме. А те имат милионна армия и стотици самолети. Да не помисляте, че НАТО ще воюва с Турция за нас.
Мегафнчо, къде дежурна навираш и БСП. Какво общо има с "Атака", която вече 2 годин твърдо стои зад Боко и ГЕРБ. Та той е техен човек и яка опора, затуй го "критикуят" с полвин уста.
Манияка Сидеров гони негови интереси, като прави тези преставления. С това помага и на ДПС, като ги сплотява и обединява, помага и на Доган, като налива вода в неговата воденица. Така 10% от гласовети и 30-40 депутатски места са му сигурни. Подсигурява му ги Атака. Без нея щяха да са най-много 10-на.
Такава е равносметката от случилото се пред софийската Джамия.
Другото е празни приказки.
В Германия не съм видял турска джамия с МИНАРЕ И ХОДЖА, КОЙТО ДА ГИ ЗОВЕ НА МОЛИТВИ. Срещат се жени с Фереджета, сигурно се събират някъде, но става безшумно и не бие на очи. Та те са над 3 милиона, някой казвт че били около 8. Държат магазинчета за източни плодове обикнвено и са тихи и кротки хора, които не можеш да сбъркаш с немци. Били много работливи.
Не са виновни турците, а евтините и тъпи политикани, с техните непремерени и тъпи сметки и игри.
цитирай
35. megafon - Вземи по обиколи
04.06.2011 08:52
ok3223 написа:
Ама те са сила бе. Ако рекат, за 0 време сме окупирани. С тази смешна армия и 3-4 строшени самолета за къде сме. А те имат милионна армия и стотици самолети. Да не помисляте, че НАТО ще воюва с Турция за нас.
Мегафнчо, къде дежурна навираш и БСП. Какво общо има с "Атака", която вече 2 годин твърдо стои зад Боко и ГЕРБ. Та той е техен човек и яка опора, затуй го "критикуят" с полвин уста.
Манияка Сидеров гони негови интереси, като прави тези преставления. С това помага и на ДПС, като ги сплотява и обединява, помага и на Доган, като налива вода в неговата воденица. Така 10% от гласовети и 30-40 депутатски места са му сигурни. Подсигурява му ги Атака. Без нея щяха да са най-много 10-на.
Такава е равносметката от случилото се пред софийската Джамия.
Другото е празни приказки.
В Германия не съм видял турска джамия с МИНАРЕ И ХОДЖА, КОЙТО ДА ГИ ЗОВЕ НА МОЛИТВИ. Срещат се жени с Фереджета, сигурно се събират някъде, но става безшумно и не бие на очи. Та те са над 3 милиона, някой казвт че били около 8. Държат магазинчета за източни плодове обикнвено и са тихи и кротки хора, които не можеш да сбъркаш с немци. Били много работливи.
Не са виновни турците, а евтините и тъпи политикани, с техните непремерени и тъпи сметки и игри.

Германия и ще видиш джамии, все пак не е малка като нашата държава. Именно това казва, че политиците са виновни от БСП, ДПС, Атака и НДСВ. Всички, които направиха коалиция с ДПС са виновни. Взе например вчерашното изказване на Осман Октай "Повече не можем да търпим това унижениие"..... Смешно и нелепо, но докато има етнически и националистки партии ще има игра с етническия мир. В крайна сметка това е ситуация, при която всички политице печелят, а на народа губи и страда.
цитирай
36. анонимен - от гърция
04.06.2011 09:47
народът е без работа .всички млади хора бягат в чужбина.има други по-важни теми.българия е за българите.достатъчни са джамиите.държавата е решила всичко останало и ще се занимава с джамии.на когото му трябват да си ги строи в двора.не могат да построят детски площадки и детски градини;че не стигат;стига са ни занимавали с глупости ;писна ни
цитирай
37. otvorko - Споко гърците
04.06.2011 09:48
анонимен написа:
народът е без работа .всички млади хора бягат в чужбина.има други по-важни теми.българия е за българите.достатъчни са джамиите.държавата е решила всичко останало и ще се занимава с джамии.на когото му трябват да си ги строи в двора.не могат да построят детски площадки и детски градини;че не стигат;стига са ни занимавали с глупости ;писна ни

идват да живея и създават колонии в България. Вече има гръцки квартал в Гоце Делчев. Да му мислят гърците.
цитирай
38. анонимен - Само за джамия ли е гюрултията?
04.06.2011 09:55
Измествате основното: Сега целта е да се построи нова, голяма джамия в София. По-скоро ислямски център! Абе, братя българи, толкова скоро ли забравихте, че от доста време е закупена земя в "Малинова долина" за точно такъв голям ислямски религиозен и културен център, и само на доброто желание на управляващия кмет на столицата разчитаме това все още не се случва? Докога Йорданка Фандъкова ще издържи на натиска? Дано да е разумна, но за жалост не зависи само от нея. Не обърнахте ли внимание в петък по "Панорама", че представителят на БСП Кадиев говори за нуждата от втора джамия? Случайно ли беше? Отново се подмилкват на ДПС. Имаше подписка срещу строежа на такъв обект в Малинова долина. Какво стана с нея? Призовавам веднага да я подновим, защото от движението на Доган напират. Няма съмнение, че там умеят да разработват успешни стратегии, нали? Хайде, напрегнете мозъците и се стегнете! Няма нужда от бой, а от интелигентно и много твърдо поведение. Имат достатъчно джамии, да ходят да се молят там! Но меракът им е за друго, друго! Построят ли веднъж такъв център/ сигурно в началото ще е само джамия, за да ни успокоят и приспят/, след това районът ще се напълни с новозакупени имоти на пропагандатори на исляма. Озвучаването на молитвите ще е свободно, защото ще е на открито. Българите ще трябва да се изселват. Пари за такъв голям център на исляма на Балканите ще им дадат, знаете откъде, земята е вече закупена, какво остава? Повече наши партии и пишман политици- предатели да ги подкрепят!
цитирай
39. otvorko - Браво за умният и добре мотивиран пост.
04.06.2011 10:04
анонимен написа:
Измествате основното: Сега целта е да се построи нова, голяма джамия в София. По-скоро ислямски център! Абе, братя българи, толкова скоро ли забравихте, че от доста време е закупена земя в "Малинова долина" за точно такъв голям ислямски религиозен и културен център, и само на доброто желание на управляващия кмет на столицата разчитаме това все още не се случва? Докога Йорданка Фандъкова ще издържи на натиска? Дано да е разумна, но за жалост не зависи само от нея. Не обърнахте ли внимание в петък по "Панорама", че представителят на БСП Кадиев говори за нуждата от втора джамия? Случайно ли беше? Отново се подмилкват на ДПС. Имаше подписка срещу строежа на такъв обект в Малинова долина. Какво стана с нея? Призовавам веднага да я подновим, защото от движението на Доган напират. Няма съмнение, че там умеят да разработват успешни стратегии, нали? Хайде, напрегнете мозъците и се стегнете! Няма нужда от бой, а от интелигентно и много твърдо поведение. Имат достатъчно джамии, да ходят да се молят там! Но меракът им е за друго, друго! Построят ли веднъж такъв център/ сигурно в началото ще е само джамия, за да ни успокоят и приспят/, след това районът ще се напълни с новозакупени имоти на пропагандатори на исляма. Озвучаването на молитвите ще е свободно, защото ще е на открито. Българите ще трябва да се изселват. Пари за такъв голям център на исляма на Балканите ще им дадат, знаете откъде, земята е вече закупена, какво остава? Повече наши партии и пишман политици- предатели да ги подкрепят!

Аз затова няма да гласувам за "Оста на злото" - БСП, ДПС, НДСВ. И за Атака няма да гласувам. Ще гласувам за някоя друга партия не опетнена от политически интриги. А от БСП по-големи продажници няма.
цитирай
40. megafon - Кадиев е бъдещият
04.06.2011 11:09
кандидат кмет на София. Така, че софиянци може да се сдобите с нова джамия, ако не внимавате на изборите. А това, което самият той направи по предаването "Панорама" е национално предателство.
цитирай
41. malchaniaotnadejda7 - Волен доста навреди!
04.06.2011 11:16
И друго - недопустимо е да съществува партия на етническа основа в българския парламент от 21 век! Подобно явление няма аналог. В партията за "права и свободи" могат да членуват само и единствено българи. Хората родени в държавата България са българи, независимо от вероизповеданието си. Но те не се самоопределят така. Това е тревожното. Обяснимо само донякъде, защото провежданата политика на правителството го подклажда, вместо да го балансира. Това, което се допусна като грешка по време на Живковото управление - възродителния процес, сега изкуствено се раздухва от кадесарчета и те знаят защо. Между българи и хора с друго вероизповедание в пределите на България няма разлика - те са БЪЛГАРИ! Български граждани. Свободни са да имат каквото си щат вероизповедание, но не са свободни да имат партия на етническа основа. Ето, оттук идва проблемът според мен. Не от джамията. Отделен въпрос, защо точно в сърцето на София? Ами по същата причина, по която ние нямаме строяща се сега нова църква в центъра на Истанбул. Това е старата политика на Коминтерна. "Разделяй и владей". Те създадоха изкуствено в България навремето компактни "турски" села и насилствено разделиха хората. Какво направи новото демократично правителство? Ами прие за легитимна партия на етническа основа. Тези хора не знаят какво правят. Като мухи без глави. Продажни и непочтени! Извини ме за езика, но това не са политици, държавници, а спекуланти, черноборсаджии. Но спекуланти с майчината си чест. Не, не е проблемът в джамията, проблемът е в това, което е довело дотук, до джамията и продължава да фаворизира разцеплението на българското гражданско общество тук и сега. С пълни сили и средства. Омерзителна история! Какви "политици" са това! Аз съм копривщенка и си спомням, как малтретираният и пребит в затвора на Черната джамия ("Свети седмочисленици") бълграски министър председател, Петко Каравелов, на въпросите на чужди журналисти отговаря: "Господа, в България не бият!" Тези хора разпродадоха и майчиното си мляко. И са много далеч от висшия пилотаж в политиката. Стари рани и пожари, които тлеят не трябва да се подклаждат и да се налива масло в огъня, а да се използват градивно за сплотяване на нацията и за просперитет на държавата. Но от родени държавници. А имаме ли такива, след като допуснаха съществуването на ДПС? Партия на етническа основа в демократичния парламент на България от XXI век?!
цитирай
42. анонимен - Атака, БСП и ДПС - да бъдат анатемосани от църсвата!
04.06.2011 12:01
и аз ги АНАТЕМОСВАМ.

Амин!
цитирай
43. malchaniaotnadejda7 - И друго, Megafon!
04.06.2011 12:32
Когато атаките от 11 септември 2001г. разрушиха Световния търговски център в Ню Йорк, част от Пентагона в Арлингтън, Вирджиния, загинаха общо 2749 души ...
Тогава американската нация не се делеше на индийци, турци, пакистанци, араби, китайци... НЕ! Реагираха като един. Бяха сплотени. Бяха АМЕРИКАНЦИ, независимо от вероизповеданието си. Млада нация, да. Имат си недостатъци, да. Нямат тракийски съкровища и една от най-древните държави на планетата, но отгледаха политици, които не влизат в политиката да се нахранят, а да работят като американски политици.Тогава следях събитията отблизо. Бях на ръка разстояние, в Канада. Никога няма да ги достигнем. Липсва ни морал в политиката. Ние сме една треторазредна страна. Малки хора, които не са личности, не могат да правят политика. Жалко!
цитирай
44. анонимен - Фашист
04.06.2011 13:51
!
цитирай
45. анонимен - Некоректна статистика
04.06.2011 14:21
Дай брой на джамиите към брой население, изповядващо исляма!
Тогава картината ще е по-ясна.
цитирай
46. konstant7 - Ние Българите,
04.06.2011 14:22
Доказани сме строители на държави.Построили сме толкова много Бъгарии и още една в Анадола ще построим.Нека на комшиите да отворим пътя за ЕС /там заради тях ни приеха я'/ нека им е Хак а на ЕС ще е девет пъти. Този път няма да ги спираме както преди ....понаучили сме нещо от историята.
Не се коси ! Поздрави !
цитирай
47. megafon - И от тази статистика
04.06.2011 22:05
анонимен написа:
Дай брой на джамиите към брой население, изповядващо исляма!
Тогава картината ще е по-ясна.

става ясно, че броят на джамиите в България е достатъчно голям и няма нужда държавата ни да се превръща в поклонически ислямски туризъм.
цитирай
48. megafon - Втората Джамия в София
05.06.2011 09:57
е само началото на изграждането на ислямски център на Балканите в кв. Розова долина. Те в момента опипват почвата и тестват политическите нагласи. А за момента със съжаление трябва да констатирам, е че имат зелена светлина. Всички партии без Атака и Герб са за изграждане на втора джамия. Така, че ако нещата не се пресечат навреме, за първи път ще наблюдаваме изграждане на мюсюлмански център и на практика да ни превърне в най-голямото мюсюлманско средище на Балканите. Парадокс, нали? Какви чудеса могат да направят няколко хиляди гласа за президент?
цитирай
49. megafon - До 49 и Констанст7
05.06.2011 10:32
Това трудно може да се случи. Лично аз се надявах, преди 5 години, че като влезнем в ЕС, държавата ни ще опустее от роми. Да ама не. Ромите тръгнаха и държавите от ЕС ги върнаха обратно. Същото ще се случи с турците. Те не подлежат на интеграция и същото го каза Ангела Меркел на Ердоган при визата им "Който иска да се работи в Германия, трябва да учи немски, а не турски". Те и затова ни приеха в ЕС и ни натискат да им даваме непрекъснато права, за да ги държат тука, а не на Запад.
цитирай
50. ok3223 - Пообиколил съм Германия
05.06.2011 11:24
и днес обикалям.
Джамии с минарете, с висикоговорители и ходжи не съм видял. Минарета да се извисяват-няма такова нещо.
А турци се срещатчесто и са милиони. Сигурно имат някакви молитвени домове, не може да нямат, защото са множко.Но са закътани и далеч от центровете, за да не бият на очи, или ги строят без минарета.
Навремето, след ВСВ със стотици хиляди са отивали на гурбет в ГФР. Работили са най-тежката, мръсна и слабо платена работа, работили са с години и много са се заселили. Има турци от трето поколение, германски граждани, като много от тях, особено жени не знаят добре немски език. Живеят в отделни анклави, идва от исляма, и трудно свикват с немският манталитет и култура.
ТОВА ИМ Е ГОЛЕМИЯТ ПРОБЛЕМ... ДОМИНИРАТ РЕШИТЕЛНО НЕМЦИТЕ.
цитирай
51. megafon - Аз пак ти казавм, че Германия
05.06.2011 11:28
е много, много голяма държава и не е като България на размери.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_mosques_in_Germany
цитирай
52. анонимен - от 2 та на 3 ...
05.06.2011 17:09
Аз също смятам, че ако се построй 2 ра джамия ,те ще поискат трета и т.н. Все пак са като малките деца - купиш ли им един бонбон те пък ще поискат 2,3,4...
цитирай
53. asthfghl - Аман от приказки за джамии
05.06.2011 21:17
> Изборите наближават, а за тях се говори, че ще бъдат на ожесточените, които някога България е виждала.

Съмнявам се. Те за всеки избори така разправят.

> Кой печели? Всички вкупом казаха Атака.

Напротив, навсякъде заклеймяваха Атака и потвърждаваха, че от всичко печели Доган. Не знам какви медии си слушал.

> Ако мюсюлманите уважаваха България като държава заедно с нейните институции

Не прави грешката да бъркаш тази група там с цялата мюсюлманска общност. Това се нарича генерализация и никога не е било полезен похват.

След всичко изприказвано, така и не намерих нито нотка на конструктивизъм. Дайте някакво предложение как да се разреши проблемът, без "патаклами" и всички да са доволни. Дотук всичко изречено гравитира около констатирането на проблема. Дотук добре, ами нататъка? Ей тука идва задачата със звездичката. Всички само говорят, лаят, викат, протестират, цупят се. И никой не предлага нищо полезно и смислено.

А на мен всичката тази говорилня около "мюсюлманския въпрос" сериозно вече започва да ми додява. А изборите са още далеч... какво ли още има да се случва дотогава?

Ps. И недей да смяташ броя джамии спрямо общото население. Смятай броя джамии спрямо мюсюлманското население, нали джамиите обслужват него?
цитирай
54. megafon - Радвам се, че и
05.06.2011 22:02
ти стигна до правлният извод и той е втора джамия в София е излишна. Статията е написана, за да се замислят такива като тебе и всички страхливи българи, чиято толерантност край няма.
цитирай
55. bogdan12 - Винаги е било така
05.06.2011 22:13
Не само предизборно, ами при всеки скандал в държавата се говори, анализира, правят изводи и т.н. Това е нормалното поведение в политиката и гражданското общество по принцип /не че в България го има/. Бягането от проблем не води до решаването му. То едва ли и от говоренето ще се решат всички проблеми, защото колкото мнения толкова и решения, но е повече от това да си блеем безхаберно сякаш не се случва нищо точно под носа ни.
цитирай
56. asthfghl - 54.
05.06.2011 22:22
> правлният извод и той е втора джамия в София е излишна

Не ми приписвай чужди изводи. Ако въобще си направи труда да прочетеш какво казах, още не съм започнал да правя никакви изводи за джамии, а и нямам намерение.

> за да се замислят такива като тебе и всички страхливи българи

Това към мен ли беше адресирано!?
цитирай
57. megafon - Разбира се, че към вас.
05.06.2011 22:28
Под текста на статистиката е да накара, хората да се замислят на броя джамии, спрямо мюсюлманското население. И вие правилно го направихте. А решенението на ужким "сложните" въпроси е елементарно - няма да се строй. Защото, ако се построи втора джамия, ще се построи и мюсюлманското средище в кв. Розова долина. България е християнска, а не мюсюлманска държава. И който иска да живее тука трябва да се интегрира, ако не прав му път.
цитирай
58. asthfghl - 57.
05.06.2011 22:36
Попитах за решения. "Няма да се построи това" е само временно решение. Аз питах за генерално решение на проблема с липсата на интеграция. Имаш ли предложения някакви? Готов съм да ги изслушам.

Да, съгласен съм, че повечето въпроси не са чак толкова сложни, колкото ги карат да изглеждат разни политици - предизборно. Но разбира се този, който пита за РЕАЛНИ отговори, бива заклеймяван като "непатриот" и "страхливец". Свикнал съм с подобни опростенчески реакции, но честно казано, не ги очаквах от теб по мой адрес.

Нека да си говорим на "ти", а? Няма смисъл да крием, че се познаваме лично. ;)
цитирай
59. megafon - Да имам решение,
05.06.2011 22:39
прочете темата ми за интеграцията.
цитирай
60. bogdan12 - В този конкретен случай
05.06.2011 22:41
решението според мен е да не се строи втора джамия, а по-кардинално да се пресичат отрано всички опити да се нагнетява напрежение. И още нещо - мюсолманите в България са доста неграмотни и неинформирани.Тук трябва да се работи, за да се попречи да бъдат манипулирани.Трябва да се научат да мислят и решават сами, а не каквото им се каже.
цитирай
61. asthfghl - 60.
05.06.2011 22:44
> по-кардинално да се пресичат отрано всички опити да се нагнетява напрежение

Ето, че сме вече на прав път. В такъв случай и двете страни са отговорни за напрежението, не е ли така? Това го твърдя от самото начало, но преобладаващият отговор е "майната ти, фес шибан". Усещаш накъде бия, нали?

> мюсолманите в България са доста неграмотни и неинформирани.Тук трябва да се работи, за да се попречи да бъдат манипулирани

Именно! Бинго. Образование му е майката. Виж как лесно стигнахме до извода. :)

Излиза, че решенията били повече от очевидни. Но защо ли никой политик или политолог досега не ги е споменал?
цитирай
62. bogdan12 - Значи все пак
05.06.2011 22:48
от празните приказки има смисъл.Щом така бързо се съгласи с моите решения!
За политици и политолози не знам, но в този блог често са дискутирани и коментирани тези решения и от домакина също. Прочети по-назад.
цитирай
63. asthfghl - И едно леко намигване ;)
05.06.2011 22:51
Между другото, надявам се никой да не ми се обиди (повече от обичайното, де), но... българи, които се имат за патриоти, поне биха си направили труда да научат собствения си език. Пише се:

строи, не строй
сеир, не сейр
съдии, не съдий
някои, не някой (в мн.ч.)
цитирай
64. megafon - Бях пропуснал, но сега ми припомни,
05.06.2011 22:52
че когато загубиш спора се захващаш за правописа. Така знам със сигурност, че ти пишеш от акаунта си, а не някой друг.
цитирай
65. asthfghl - 64.
05.06.2011 22:54
А, значи минахме на "ти" :)

Правя конструктивна корекция само, нищо повече - все се надявах, че след 514-тата корекция ще запомниш как се пише, ама нейсе ;)

Шегувка.

Оказва се, че спор всъщност не е имало, просто има хора, които четат твърде много между редовете и виждат там неща, които им се иска да видят. Както и да е.
цитирай
66. megafon - Добро определение
05.06.2011 22:57
даде за себе си. Изпревари ме отново, тъкмо щях да ти го пиша. Хубаво е да не четеш повърхностно, а задълбочено. Относно правописните грешки, виждам, че и ти ги допускаш. Мюсюлманин ли си?
цитирай
67. asthfghl - 66.
05.06.2011 23:06
Къде? Не забелязах да допускам.

Които допускат правописни грешки = мюсюлмани? В такъв случай, салаам алейкум мегафон-ефенди! :D
цитирай
68. megafon - Не разбира се,
05.06.2011 23:09
но както сам забалезахте от статистиката, броят на джамиите в България е прекалено голям, за да се иска още една. Това, което не разбрах е какво е вашето мнение и затова помислих, че сте мюсюлманин. Изписахте една гащи плява и нищо съществено затова какво мислите вие?
цитирай
69. asthfghl - 68.
05.06.2011 23:11
Мисля, че се изразих достатъчно ясно в коментар 61:

> Именно! Бинго. Образование му е майката.

Бих добавил и по-малко политиканстване с предизборна цел, но това е наистина второстепенно.

Много добре знаеш отношението ми към религиите.
цитирай
70. megafon - Не го знам
05.06.2011 23:14
и затова питам? Вие вярващ човек ли сте?
цитирай
71. asthfghl - 70.
05.06.2011 23:16
Агностик съм, казвам ти го за 101ви път. Странно е, че трябва отново да го обяснявам.

> Изписахте една гащи плява и нищо съществено

Съжалявам, ако мнението ми за теб има стойност колкото едни гащи плява. Да спра да коментирам тук тогава, ако искаш? Не ми е проблем. Но за целта ще трябва занапред да не ми казваш по телефона "ти пусна ли коментар в моя блог днес?"
цитирай
72. megafon - Аз уважавам всяко мнение, включително и некомпетентното, стига
05.06.2011 23:30
да е добре мотивирано. Виждам, че и статия пуснахте, защото темата за джамиите ви била досадила. Нямало решение. Нима не прочетохте последните абзаци? Не успяхте ли поне елементарно да вникнете и разберете, защо се иска втора джамия? Къде се корени проблема? Какво решение съм предложил на проблема?
Забелязвам у вас обаче една много характерна българска черта – след като не ми гори чергата на входа на дома, не ме интересува нищо. Това е типично по нашенски, коне с капаци. Този синдром е още много добре описан от Вазов, Ботев и Левски. Препоръчвам ви да прочетете „Под игото“, „Българи от старо време“, „Чичовци“.
Като заключение ще ви кажа, да наистина съм помолил да пишете коментар поради факта, че 90% от българите избягват тази тема и ги е страх да говорят по нея. Аз не виждам, защо човек трябва да се страхува от проблемите си. Страха не ги решава, а ги задълбочава. Аз не съм политик от действаща формация и в управлението на държавата избран от народа, за да реша проблемите. Аз карам просто хората като вас, типичните нашенци да си размърдат сивото вещество и докато гледат на Запад и в Америка какво се случва, изпускат почвата под краката си. Човек без мнение е като дърво без корен.
цитирай
73. asthfghl - 72.
05.06.2011 23:41
> Нямало решение. Нима не прочетохте последните абзаци? Не успяхте ли поне елементарно да вникнете и разберете, защо се иска втора джамия? Къде се корени проблема? Какво решение съм предложил на проблема?

Не, наистина честно, видях много констатации. Проблемът беше разнищен от всички страни, за което - браво. Но предложенията за решения изоснови, за предотвратяване разрастването на проблема - ето това не видях. Може би в някоя от предишните статии е имало такива?

Моля да спреш с това "непукизъм", "главата в пясъка" и т.н. Не е честно. Не знам защо си решил, че не ме интересува този проблем, честно наистина не знам. Нещо аз ли се изразявам неправилно? Сигурно е в мен вината.

Не темата ми е досадила - напротив. Досадило ми е цялото политиканстване с неясна цел. Искам да разрежем проблема и да стигнем до същината му, а не да се въртим в кръг около взаимни обвинения, подмятания и т.н. Каква е изначалната причина за проблема със закъсалата интеграция на мюсюлманите у нас и по други места? Ето на този въпрос ако си отговорим, вече сме на прав път и към намирането на предложения за решение. А дотогава само ще правим констатации и ще се чувстваме застрашени. Страхът е наистина силна емоция. Но оставиш ли я да те управлява, заникъде не си. Твърде много хора са се поддали на емоции и им убягват най-важните неща. А най-важното е: КАКВО може да се направи, за да се подобри положението? Ето на ТОЗИ въпрос не видях отговор.

Това, което се случва около нас, влияе и на нас. Не живеем под стъклен похлупак.

Също така не мога да не забележа, че има явна тенденция когато работите не отиват на добре икономически, подобни проблеми да се изострят и да се търсят изкупителни жертви. Не само у нас, не се притеснявай - не е само българска черта. Но това не бива да отклонява вниманието ни.

Все още ли ти звуча като страхлив лаладжия, на когото не му пука? Ако е така, съжалявам. Направих каквото можах, за да съм максимално ясен.
цитирай
74. bogdan12 - "Каква е изначалната причина за проблема със закъсалата интеграция на мюсюлманите у нас и по други места?"
05.06.2011 23:55
Причината е интереси. Интерес да имаш под ръка верни гласоподаватели, интерес да държиш в страх политическите си "партньори" и опоненти от размирици и конфликти, интерес, интерес... И отново повтарям нечии интереси, съчетани с неграмотността на масите.
Може би донякъде и географска обусловеност има проблема - мюсолманите живеят далеч от големите градове - където културата е друга и така успяват да задържат сплотеността си и по-трудно се интегрират.
цитирай
75. megafon - Да има предишна
05.06.2011 23:55
статия за интеграцията, но тя не трябва да се извършва на религиозна основа. Категорично против съм. Българските мюсюлмани, са много добри хора, но за съжаление се подават на елементарни провокации от емисари на чужди държави. Например в община Гърмен е пълно с такива. И докато има партии във властта, които се заиграват с малцинствата, този проблем ще тежи като воденичен камък за врата. А другата част на решението на проблема, се състои в това дали ще гласувате на следващите избори? Не гласуването и подценяването на проблема не помага на държавата, а подпомага идващите рейсове. По време на ВСВ, Америка пуска един плакат с надпис: "Който пътува сам, вози със себе си Хитлер". Ситуацията е такава в България от години.
цитирай
76. asthfghl - 75.
06.06.2011 00:01
Разбира се, че ще гласувам. За ВМРО, не за лумпенизираните псевдо-патриоти. Малка партия? ОК, но все пак най-точно отразява моите виждания. Що се отнася до гореизброените решения, съгласен съм, но това е само част от тях. Необходимо е да задълбаем ОЩЕ по-дълбоко. Говорим за намиране на основата на проблема, какво го поражда. Добре, в идеалния случай ще отстраним влиянието на криминалната групировка, наречена ДПС. Дотук - добре. Но по-нататъка? Нужен е още по-дългосрочен план, за да може да се постигне равновесие и тази група хора, българските мюсюлмани, както и всяка друга, да се чувства наистина част от това общество. Иначе ще си намерят други начини да си избият проблемите на наш гръб. Ето за това питах.
цитирай
77. asthfghl - 74.
06.06.2011 00:02
Ето, такъв тип разговор искам да водя. Много истина има в това, което казваш. Страхът е много мощно оръжие, когато знаеш как да го използваш. Това важи за всички.
цитирай
78. megafon - Да разбира се,
06.06.2011 00:03
изготвя се програма за интеграцията на обществото. ПРавят се фондации, изграждат се инвестиционни проекти, за да им се създаде работа. И те сами ще обикнат държавата и човек, който е ангажиран в работа, той за глупости не мисли.
цитирай
79. asthfghl - 78.
06.06.2011 00:06
Тогава има място за оптимизъм.
цитирай
80. bogdan12 - Добре, в идеалния случай ще отстраним влиянието на криминалната групировка, наречена ДПС. Дотук - добре.
06.06.2011 00:06
Нека почнем от там /ако изобщо успеят да го постигнат/.Това никак не е малко.
Първата и важна крачка -после решението ще се нагласи според развитието на ситуацията. И отново ще говорим, мислим и анализираме. Сега още е рано.
цитирай
81. asthfghl - 80.
06.06.2011 00:10
> после решението ще се нагласи според развитието на ситуацията

Бих се радвал много повече, ако от сега имаме ясна представа какво следва. Защото то е още по-важният въпрос, а фактът, че нямаме отговор, е много по-притеснителен от сегашния проблем. Ненамирането на отговор на този въпрос отново ще ни върне в изходната позиция, в която сме сега.
цитирай
82. megafon - Не може да имаш
06.06.2011 00:14
решение на проблеми изпреварващи тяхното съществуване. Трябва да се работи методично, стъпка по стъпка. Така ще се постигнат резултатите. Като Левски. Водата пробива камъка не със сила, а с постоянство.
цитирай
83. asthfghl - 82.
06.06.2011 00:16
Радвам се, че цитира Левски. Левски е имал цялостна концепция за чиста и свята република, взаимствана от прогресивните идеи на революционери като Гарибалди и изложена в детайли в неговите писма. Бил е визионер, с идея за бъдещото развитие на отечеството. Да, съзнавал е, че първата стъпка е била отхвърлянето на османското иго, което е било почти непосилно, но и в крайна сметка неминуемо. След което обаче следва съществената, трудната част.
цитирай
84. bogdan12 - Не можем да имаме конкретен отогвор
06.06.2011 00:17
защото не знаем как ще се развие ситуацията.Какво имам предвид: няма ДПС -варианти:
1. Нова партия основана на същите принципи, но с уж ново лице -проблема не е решен, а заобиколен
2.Празно пространство политическо - някой трябва да прибере техните гласове- тогава в зависимост от това коя партия какво им предложи ще има отново използване или истински опит за интеграция.Зависи каква е целта и кой ги увлече
3. Има разединение - един искат да се образоват, а други са консервативни. Вътрешен конфликт.
И така варианти много... Ще има да го мислим...
цитирай
85. asthfghl - 84.
06.06.2011 00:19
Ами ето, че нахвърляхме няколко възможни сценария. Следващата стъпка е да се измислят и ответни мерки.

А аз дори не говорех за партии. Говорех за това как този значителен сегмент от обществото ни да се приобщи към обществото, от което те са неразривна част (и самите те го осъзнават). Партиите са само върхът на айсберга.
цитирай
86. bogdan12 - Лично според мен
06.06.2011 00:23
много по-лесно ще добият желание, ако някой не ги надъхва, че са различни и имат различни права. ДПС им налага това - ние ще защитим правата ви, друг не може, те не са като нас и т.н. Изкуствено се създава разделение.Затова говорех за ДПС.
Всичко би било по-лесно ако се казва ние сме едно цяло и имаме еднакви права и задължения.
цитирай
87. asthfghl - 86.
06.06.2011 00:42
Малцинствата у нас били отказвали да се интегрират, видите ли, а ние толкова много се опитваме да ги интегрираме. Ами как ще се интегрират? Има един начин. Ще добият желание, ако им се създадат условия за поминък. В момента те разчитат на един тютюн (основно). Това е отбиване на номера. Не е никаква интеграция. Стоят забити в едни села и мизерстват. Има много причини за това, но една от основните е - да - безхаберие. Безхаберие на управляващи и на цялото общество. Все едно не съществуват. И естествено, някакви местни феодали се разпореждат из тези региони като бейове.

Причините за всеки проблем, всяко социално и обществено явление, винаги, неотклонно, неминуемо са ИКОНОМИЧЕСКИ. Даже ще си позволя да твърдя, че и причината за зараждането на религиите е икономическа (добре, да я наречем стопанска). Причините за формирането на държавността, на обществото, са икономически. Следователно, логично е да търсим икономическите първопричини за даден проблем. А в този случай те са доста ясно разпознаваеми.

Докато се занимаваме с джамии, неофашисти, мюфтии, сараи и тем подобни, ще продължава да ни убягва основната първопричина за всичките тези проблеми. И съответно те ще останат неразрешени, колкото и забрани за нови джамии, закони против забрадки и премахване на етнически партии регистрираме. Как се лекува рак? Като изрязваш туморите, или като атакуваш корена на рака? Замислете се малко.
цитирай
88. zaw12929 - Явно, не ходите на църква и затова ...
06.06.2011 05:59
Явно, не ходите на църква и затова сте изпълнени със излишен страх. Оставете мюсюлманите, ако трябва, нека имат и нова джамия- тя едва ли ще е на тротоара и в центъра до старата.
Този постинг е ненужно манипулиране, изпълнен с отрицателна енергия, за да извлича омраза и постига гадна цел.
ДОБРОТАТА ЩЕ НИ ТЛАСНЕ В НАПРЕДЪКА, А НЕ ПРОТИВОПОСТАВЯНЕТО!
У НАС УМИШЛЕНО СЕ ОПОЖАРИХА ХИЛЯДИ ДЖАМИИ, КОЕТО И Бог, които е един за всички, без разлика на религия, не одобрява и затова се лутаме нещастни и глупави. Всичко писано у нас за турците е преувеличено, насъскващо. Живеем в ново време и трябва да спрем с комунистическото мислене, да копаем гроб на инакомислещи и друговерци. Да причиняваме вреди.
Ако Левски прочете постинга, ще се срамува за Вас
цитирай
89. ok3223 - Да се премахне, изолира ДПС.
06.06.2011 06:11
Мноого труден казус, при днешната политическа обстановка.
Всеки опит ще даде обратен резултат в близка перспектива.
Да им се решът икономическите проблеми, нерешени за 100 и кусур години, а са правени само символични опити без резултати.
Прав си. Както винаги, в 99,99% от ситуации от такова естество, основата е икономическа и опира до подобряване материалнто положение, живота, на тези забравени от държава и съдбата хора.
Което е труден процес в намиране подходяща работа за всеки.
В къси срокове нерешим проблем, не само у нас.
В Германия, където този проблем е решен относително добре, пак има имат голям проблем с интегрирането на турците в немското общество като цяло.
ПРЕЧИ ИМ МАНТАЛИТЕТА И РЕЛИГИЯТА...ИСЛЯМА.
Който е агресивна религия и е склонен да настъпва, а не на съглашателство, на мирно съместно съжителство с други религии.
Трудни проблеми, не решими в блезкото бъдеще.
цитирай
90. hamstera - 90
06.06.2011 14:14
Нищотрудно няма в тоя казус братле! Партията им не е законна! Партията им не отговаря на нормативните наредби по конституция! Само че, никой не търси защо е в парламента и никой не казва истината, защото всички плащат за техните гласове! Ако продължаваме така, жените ни ще носят фереджета след 50тина години....
цитирай
91. анонимен - komunistite sazdadoha turskata ...
06.06.2011 15:36
komunistite sazdadoha turskata partia za da mogat da darjat pod oko turcite. otpusni im homota i shte vidish kakvo shte stane.
цитирай
92. megafon - Да, така е БКП създаде
06.06.2011 16:24
партията като извинение за Възродителния процес и накрая и изгубиха юздите.
Днеска ако някой от вас гледа сутрешния блок на Канал 1 ще види, че нещата, които съм писал в тази статия изпреварват времето си.
http://bnt.bg/bg/news/view/54345/husein_hafsyzov_za_etnicheskata_tolerantnost
Не само, че ще се построи втора джамия, но и ни заплашват директно по Канал 1. Е това върха на нахалството. Очаквайте държавата ни да се превърне във втора Мека и развъдник на тероризъм.
цитирай
93. megafon - И какво се оказа, че
06.06.2011 16:46
най-големият победител е Ахмед Доган, а?
http://www.dnes.bg/politika/2011/06/06/siderov-ne-si-pomogna-tika-napred-dogan.120604
цитирай
94. megafon - Всеки го знаеше, но всички плюха по
06.06.2011 17:01
анонимен написа:
kolko u4udvashto vseki go znaeshe tova

Атака, а то какво се оказа? Защо и скандалите в София да не се организирани от ДПС?
цитирай
95. mitache - Чудесен постинг. Готови са дори да ...
06.06.2011 17:27
Чудесен постинг.Готови са дори да застрашат националната сигурност за да спечелят повече избиратели.Сидеров сгреши с това,че не успя да овладее своите момчета,които са много лесни за провокация.След като видях дебелака с ножа изтръпнах..ами ако е имало за цел дори да има опит за убийство..Представяте ли си?
цитирай
96. megafon - Е толкова ли е тъп Сидеров?
06.06.2011 19:14
анонимен написа:
Siderov si gi organizira i si vkara avto gol. i ednite i drugite sa za biene

Рзабира се, че не. Като цяло националистите са доста податливи на провокации. И от това се възползваха максимално хората от ДПС. И за момента те постигат целите си. А българите гледат тъпо и цъкат с език.
цитирай
97. megafon - Никой не ги трие.
07.06.2011 09:17
Блог.бг имат проблем с анонимните коментари и сами изчезват. Това се случва навсякъде и проблема не се решава от години.
цитирай
98. megafon - Изводите ги оставям на вас.
07.06.2011 11:11
Много е важна политиката на Турция, а тя е завоевателна.
http://www.focus-news.net/?id=n1532330
цитирай
99. otvorko - Какво е втора
07.06.2011 23:55
джамие пред превръщането на България в център на ислямско средище? Нищо. Ние ще се превърнем във втората република на Турция. Загиваме, бързо и безславно.
цитирай
100. анонимен - antikomunizam
08.06.2011 22:07
vijte tova
http://antikomunizam.alle.bg/
цитирай
101. sarmatin - добре
09.06.2011 23:37
добре хора ако това е така какво правим ние
цитирай
102. megafon - Ами нищо, какво да правим
14.06.2011 23:58
Казваме, няма да строим и готово. Елементарно е. В Турция да не би да работи българската църква? Не, нали?
цитирай
103. shtaparov - Реципрочен принцип
15.06.2011 16:45
Аз съм за строго въвеждане на реципрочния принцип,със специален закон.Колкото църкви има в Турция,толкова джамии ще има за турците в България /помаците не влизат в сметката,те не са турци,а българи/. Колкото български сериала вървят по ефирите в Турция-толкова турски в България. Колкото имоти имат българите в Турция /говорим за българи родом,а не за "Български граждани"/,толкова имоти да се разрешат на турците в България /изчисленията за стойността да се извършват в евро,по международни цени/. Всичко останало е чиста злоупотреба,от която печелят само мюсюлманите. А това не е демократично и противоречи на демократичните принципи,на които България и Турция претендират,че държат.
цитирай
104. megafon - Да не говорим, че
15.06.2011 16:48
Турция дължи близо 10 млрд. долара на българите, който са си оставили имотите.
цитирай
105. megafon - За да, не изчезне коментара, защото анонимните ги трият.
15.06.2011 17:05
анонимен написа:
Турция е длъжна да изплати на България всичките си дългове,с лихвите-до последната стотинка,и да се извинят за забавянето.Те трябва да признаят и геноцида над Българите в "Османската" империя,от който България вместо 30-40 милиона население днес има едва 5-6 милиона /броим само Българите/. Поради това Турция,като наследник на "Османската" империя,реално дължи на България няколко хиляди милиарда долара и поне 10-20 млн. деца като обезщетение за мародерската еничарска институция,която с векове обезкървяваше християнското население на България и откъм момчета,и откъм момичета /еничарите при пръв удобен случай са избирали да се женят за Българки,които са им лика-прилика,а не за туркини/. Извинението е отделно. Докато не направи това,Турция трябва със специална резолюция на ООН да бъде обявена и считана за враг на човечеството,който,избирайки да не се покае за старите си грехове и престъпления,го заплашва с нови и планува да извърши други такива. Не получи ли Турция справедливо възмездие,тя ще се стреми всячески да се освободи от тези,които си търсят правата и обезщетенията от нея,независимо дали са арменци,гърци,Българи или германци.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: megafon
Категория: Политика
Прочетен: 2565823
Постинги: 194
Коментари: 3754
Гласове: 2059
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930