Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2011 10:12 - Убийството на Яна - много шум за нищо
Автор: megafon Категория: Политика   
Прочетен: 25953 Коментари: 51 Гласове:
13

Последна промяна: 28.07.2011 10:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image

    Първо искам да изкажа моите искрени съболезнования към момичето и на всички близки, защото болката да изгубиш млад човек е много голяма и незарастваща. Както е казал Сенека "Връх на нещастието е още приживе да напуснеш света на живите". Но дотук със състраданието.
 
    Малко повече от седмица след убийството на Яна, полицията залови и вторият извършител - Николай Русинов. И стана категорично ясно, че не той е убиецът. Но лъсна и още една, грозна истина. Защитниците на Яна няма защо да се сърдят, но ние затова сме хора, за да се учим от грешките на другите и взаимно да се предпазваме. "Казвам" грозната истина, защото стана лъсна, че Яна е момиче без особено висок морал и добро възпитание. Още когато стана това убийство в мен се породиха няколко основни въпроса, на които аз не мога да намеря отговор, а те са:
 
1. Как пиеш с някой, който познаваш бегло?
2. Как правиш секс с някой, който току що си се запознал или го познаваш отскоро?
3. Как правиш секс в храстите на градския парк, било то и през нощта, там където пикат и се*ат кучетата?
4. Как правиш секс с пияна девойка и я зарязваш (точната дума е заебаваш) в храстите и после повече не я познаваш, не я виждаш и чуваш?
5. Какво трябва да си преживееш за да станеш такъв човек? Аморален и безконтролен.
6. Никой нищо не споменава за наркотици, а и няма достатъчно инфо от аутопсията на момичето? Защо? Може би, да не опетняват достатъчно опетнената памет на момичето. За мъртвите само добро или нищо.
 
    Защо много шум за нищо? Ами както винаги българските партии, нашата "опозиция" започнаха да твърдят как престъпността се е увеличила, как правителството и МВР нехае за престъпността. И тъй като беше настъпила медийно спокоствие, тази случка беше използвана като хранилка за медиите. Както винаги от мухата се прави слон, драматизира се и се търсят политически дивиденти. Най-малкото не е морално от нещастието на някой да правиш радост за себе си. Какво вече обясних в предишният си постинг, типично за българите е да правят schadenfreude. Група във "Фейсбук" организира траурно шествие в съпричастност с загиналата девойка, а тогава какво се получи? Едвам дойдоха 500 човека и то не за траурно шествие, а за поредният купон. Убийството на Яна е убийство на деградацията на младите хора. Ако това момиче имаше по-добро възпитание, морал и ценностна система, може би нямаше да се стигне до това убийство. Идеята, е че родителите трябва да са по отговорни за децата си, да им нямат никога пълно доверие, а винаги да имат едно на ум, че изкушението да прегрешиш е по-голямо и сладко от това да спазваш поведение. В крайна сметка истината ще излезе на яве, убийството ще бъде разкрито благодарение на добрата и бързата работа на служителите на МВР, а съда ще отсъди. И родители имат винаги едно на ум за вашите деца, и ние и те са хора, а както знаем, ние сме грешни по рождение. И на никого не пожелавам нищо лошо, просто имайте едно на ум, а Николай ще му кажа: "да би мирно седяло, не би чудо видяло".
 

image
 

 




Гласувай:
21


Вълнообразно


1. gothic - По-трагичното е, че не става дума за ...
28.07.2011 10:41
По-трагичното е, че не става дума за тийнейджъри. Аз правех паркова любов преди 25-27 години, в едни доста по-спокойни и безопасни времена. А тук иде реч за жена на 28 и мъж на 34. Уж зрели хора. Просто без коментар....
цитирай
2. hgrandes - как така за нищо? Личните качества ...
28.07.2011 10:44
как така за нищо? Личните качества на някого, несъвпадащи с твоите "морални" виждания могат ли да бъдат оневинителни а убийци? Като си толкова морализиран обърни внимание, че "Не убивай!!!" е преди "Не прелюбодействай!" Аман от евтин популиъм и съдници на чужди животи
цитирай
3. megafon - Не сме съдници.
28.07.2011 10:51
hgrandes написа:
как така за нищо? Личните качества на някого, несъвпадащи с твоите "морални" виждания могат ли да бъдат оневинителни а убийци? Като си толкова морализиран обърни внимание, че "Не убивай!!!" е преди "Не прелюбодействай!" Аман от евтин популиъм и съдници на чужди животи

И никой не съдим. Става въпрос за чисто човешки елементарни неща. И в случая, десетте Божии заповеди нямат нищо общо с човешкото поведение. Да много шум за нищо, защото всеки ден умират по подобен начин хора в България, но вие не правите траурни шествия нали? Не се интересувате от тях? И никъде не става въпрос за оневинители на убийци. Чете повече и по-задълбочено.
цитирай
4. bogdan12 - Искренни съболезнования!
28.07.2011 11:19
Винаги е така, когато колата се преобърне пътища много. Всяко следствие си има причина, всяко поведение има повод -друго нечие поведение. Ако отидеш сам в гората нали не очакваш, че си защитен от мечки. Ако човек /особено млад/ е отговорен към собствения си живот и има свои правила по които живее, вероятността друг да определя съдбата ти е по-малка.
" Убийството на Яна е убийство на деградацията на младите хора."- ето с това съм на 100% съгласен. Виновникът ще бъде открит и наказан. И? Това ще върне ли момичето? Това ще предпази ли други момичета от подобна съдба?
Махни камъка от пътя преди да се обърне колата, че после каквото и да направиш е късно!
цитирай
5. lovee - Много си прав.
28.07.2011 11:33
Поздравления за постинга. Жена с 2 промила алкохол? Как ли изглежда това? След седмица намериха и друга мъртва в района. За нея - нищо, поредната със свръх доза! Няма групи, няма шествия. И какво се чудиш за морала, нали сме Бойковите кучета. Доги стайл в парка, на пияна глава, където себеподобните ни пишкат и акат.
цитирай
6. gothic - lovee
28.07.2011 11:38
lovee написа:
Поздравления за постинга. Жена с 2 промила алкохол? Как ли изглежда това? След седмица намериха и друга мъртва в района. За нея - нищо, поредната със свръх доза! Няма групи, няма шествия. И какво се чудиш за морала, нали сме Бойковите кучета. Доги стайл в парка, на пияна глава, където себеподобните ни пишкат и акат.



Май у четириногите има повече въздържание....
цитирай
7. megafon - Майтапа настрана, но
28.07.2011 13:43
lovee написа:
Поздравления за постинга. Жена с 2 промила алкохол? Как ли изглежда това? След седмица намериха и друга мъртва в района. За нея - нищо, поредната със свръх доза! Няма групи, няма шествия. И какво се чудиш за морала, нали сме Бойковите кучета. Доги стайл в парка, на пияна глава, където себеподобните ни пишкат и акат.

май наистина ще излезне прави, че сме като кучетата, че и по-зле от тях.
цитирай
8. анонимен - Яна е парцал, а ебача - свиня Нямам ...
28.07.2011 14:29
Яна е парцал, а ебача - свиня
Нямам капка съчувствие към долната сган населила София
цитирай
9. megafon - А не трябва така. Нима ти не си човек?
28.07.2011 14:32
анонимен написа:
Яна е парцал, а ебача - свиня
Нямам капка съчувствие към долната сган населила София

Нима ти си безгрешен? Въпроса е другаде, защо не се възпитаваме? Ето опитай и ти да се превъзпиташ, научи се на толерантност и култура.
цитирай
10. froid - Aнонимният донякъде е прав,
28.07.2011 14:50
не одобрявам епитетите му, но много млади хора, дошли от провинцията, бързат да "наваксат" в София. Работя с такива хора. Всяка сутрин разказват с гордост как са се напили и какво са правили. Понякога толкова украсено, че веднага разпознаваш съчинението, но за тях това е приближаване към "живота" в столицата. Тези разкази им помагат да избият комплекса от това, че са провинциалисти. Никъде по света не съм забелязал деление на столичани и "всички останали".
цитирай
11. megafon - И пак
28.07.2011 15:07
froid написа:
не одобрявам епитетите му, но много млади хора, дошли от провинцията, бързат да "наваксат" в София. Работя с такива хора. Всяка сутрин разказват с гордост как са се напили и какво са правили. Понякога толкова украсено, че веднага разпознаваш съчинението, но за тях това е приближаване към "живота" в столицата. Тези разкази им помагат да избият комплекса от това, че са провинциалисти. Никъде по света не съм забелязал деление на столичани и "всички останали".

опираме до възпитанието, морала, културата и липсата на родителски контрол като дете. Изобщо за 90% от нещата, които вършат днешната младеж вината е изцяло на семейството.
цитирай
12. gothic - megafon
28.07.2011 15:19
Няма как да не се съглася с 11-ти коментар. Винаги гледам с лека насмешка, когато се говори че телевизията, интернета, училището били виновни. Ако родителите са на място, това не би било проблем. Имам седемгодишен син. Понякога гледа с мен екшъни. Обаче никога не се акцентира на начина по който Х е пречукал У, а на това, че доброто винаги трябва да взима връх. Няма начин родители, изживяващи се като мутра и курва (без извинение) да възпитат качествено поколение....
цитирай
13. asthfghl - ...
28.07.2011 17:53
> Убийството на Яна е убийство на деградацията на младите хора

Така формулирано, излиза, че: край с деградацията. Тя е убита. И оттук следва само градация! Така ли е?
цитирай
14. megafon - Не просто
28.07.2011 17:54
грешка е. Четете между редовете.
цитирай
15. asthfghl - ...
28.07.2011 17:56
Изнасилват и момичета, които не си "търсят белята" в храстите, а просто отиват на парти с приятели и после излизат през алеята на път за вкъщи. Причакват ги и ги изнасилват. И те ли автоматично имат "пропаднал морал"?

Не започнахме ли твърде "автоматично" да си вадим заключения за хората?

> както знаем, ние сме грешни по рождение

Да разбирам ли, че едно току-що новородено бебе е съгрешило? С какво?
цитирай
16. asthfghl - 14.
28.07.2011 17:57
> Четете между редовете

Да, опитвам се.
цитирай
17. asthfghl - ...
28.07.2011 18:13
Няколко момента изглеждат съмнителни в цялата история.

- обвиниха един на практика бездомник, който е бродел из парка; самият той настоява, че не познава жертвата
- вторият заподозрян остави адоката си да му изработи алиби, после се върна в Б-я да покаже как не е виновен, пуснаха го само след няколко часа по неясни причини, а веднага след това побърза да напусне отново страната и да се покрие

В резултат, сега имаме един нещастник, който няма как да се защити и ще опере пешкира, а вероятният истински извършител е вече извън радара.

Прекрасно свършена работа от правоохранителните ни органи, няма що. И после пак ще обвинят съдебната ни система може би? Защо го пуснаха така бързо от ареста? Как бързо решиха, че "нямал никакво отношение към убийството". Как събраха доказателствата? И странно, че този път не измислиха никакво бомбастично заглавие за "акцията" си. Цялата работа намирисва.

Засега само хипотеза.
цитирай
18. armorica - Бог да прости Яна... и не правете като нея
28.07.2011 18:38
На върха на пръстите ми беше да пиша постинг по тази тема, но сега, като прочетох Вашия, няма какво да добавя. Поведение като на убитата Яна отваря вратите пред всякакъв род неприятни и направо ужасни последици.
Не знам дали ще стане ясно кой я е убил. Най-вероятно - не. Като се обърне колата - пътища много, но предполагам, че ако родителите й бяха говорили повече с нея, ако бяха обсъждали какви опасности има за момиче, живеещо самичко в чужд град, можеше да не се стигне до този ужас.
цитирай
19. raders - За какви морални норми говориш, бе ...
28.07.2011 18:38
За какви морални норми говориш, бе аланкоолу? Значи според инфантилната ти логика всеки, който ходи нощем по парковете /и не спазва дневния режим/, може да бъде убит и това е нормално, така ли? Поне си мълчи, като не можеш да кажеш нищо свястно!
цитирай
20. pin777 - 10. froid
28.07.2011 18:41
Не си видял разделение, но и ти го правиш дистанцирайки се от тях.
А относно кой прав, кой крив и кой какъв етикет ще му лепнем - ето това си е типично селяшко поведение.
Истината е, че вече много малко хора имат нормалната човешка преценка за каквато и да е ситуация. Освен, че всички са се озлобили и дистанцирали от себеподобните си.
Ситуацията е прекалено елементарна :

Извършено е жестоко убийство, като жертвата е садистично малтретирана и изнасилена.

Имаме жертва,мотив /мотиви,подбуди/

Имаме и извършител/и/.

Остава държавата в лицето на МВР да си свърши качествено работата и да покаже на народа си /гласоподавателите/ че има някаква справедливост и тя се налага от
тези, които са избрани да ни управляват.

Вече друг е въпроса дали МВР ще се справи успешно или ще се търси само изкупителна жертва.

Ето и малко теми за размисъл от мен:

1. http://pin777.blog.bg/drugi/2011/07/28/ubiistvoto-na-iana-tema-3-puska-li-mvr-ubiec-na.791869
2. http://pin777.blog.bg/drugi/2011/07/28/zagadki-i-vyprosi-okolo-ubiistvoto-na-iana-tema-2.791721
3. http://pin777.blog.bg/drugi/2011/07/27/zagadki-i-vyprosi-okolo-ubiistvoto-na-iana.791427
цитирай
21. yotovava - След всички изнесени факти зададох същите въпроси.
28.07.2011 19:08
И не разбрах защо първите дни така яко се тръбеше от медиите, които с това си поведение всъщност пречеха на полицията да си свърши работата.

Валя
цитирай
22. анонимен - жените нямат против
28.07.2011 19:25
да ги използваш за обществена тоалетна,затова е така!!!
цитирай
23. stoineff - Прочетете част от
28.07.2011 19:41
интервюто на уж невинния с Карбовски :
http://www.inter-view.info/2011/07/karbovski-nikolai-rusinov-checi.html
цитирай
24. megafon - Ами още по-зле,
28.07.2011 20:08
това показва, че момичето е употребявала наркотици. Нищо чудно да е умраля от свръх доза екстази и мозъка й да се е сварил. Жалко, защото младите живеят все едно утре ще от умрат. Препускат в живота и искат да опитат от всичко и ако може сега на момента.
цитирай
25. pegas08 - Кучешки живот
28.07.2011 20:22

"Майки, вие чуйте ме
И пазете своите деца.
От нощта, в която, те грешат.
Както аз сгреших, тъй млад."

Из "Къщата на изгряващото слънце".
Енимълз

Кучешки живот
----------------------

Преди години, момиче в нета сподели.
Нещо, което ме шокира.
С куче. по- добре ще се разбира,
Отколкото с хора... Странно, нали?


Окуражих го с обичайни блогини:
"Бъдещето е пред тебе светло.
По- хубаво от пролетен ден..."
После.
В електронната бездна,
изчезна!


Продължих. С обичайните блогини.
Познаваш ги до болка, от първа.
Точат се като черва.
С дни,
месеци,
години.


И ето че, съвсем наскоро.
Момиче, друго, може би.
Родено някъде, до първа атомна.
Излъгано,
принудено,
примамемно.
Кой ще обясни?

Пристига в столица- блестяща!
Жадна, за живот,
за радост,
щастие...


Бедно момиче, къде се загуби?
В търбуха на това огромно,
злокобно чудовище,
И намери,
Смъртта си!
цитирай
26. darcy - Отивам в парка да пия
28.07.2011 20:52
Наздраве за всички (без)грешни.
цитирай
27. megafon - Ами пий в парка,
28.07.2011 20:55
darcy написа:
Наздраве за всички (без)грешни.

но гледай да не се съешаваш там и да се дрогирваш. Не заради друго, ами и ти да не влезнеш в статистиката. И не някой да те убие, ами само да не се самоубиеш. В крайна сметка имаш глава на ръменете си, нали? Но изказа те издаде, явно си поредният пубер, който си мисли, че всичко дето лети се яде. Успех!
цитирай
28. froid - armorica,
28.07.2011 21:42
ти видя ли майката? Как искаш такава жена да възпитава? Точно майката е тази, която трябва да дава пример за поведение на дъщерите си.

pin777, да дистанцирам се, защото аз съм на 31, не много по-голям от въпросната Яна. Извинявай, но като мъж ще ти кажа. Жени с подобно поведение не ми допадат, затова и се дистанцирам. Дистанцирам се и от просташко поведение, независимо от къде е простакът.

asthfghl, риск винаги има, но когато сам си търсиш белята, вече не е риск. Понеже засегна съмнителните моменти в цялата история (не знам къде живееш), но ще ти кажа - този парк гъмжи от неудачници. Обикалят, крият се в храстите и воайорстват. Момичето е било толкова пияно, че не е могло да си тръгне. Въпросният Николай Русинов я е зарязал като куче. Този, който е дебнел в храстите се е възползвал от създалата се ситуация.
Какво неясно има?

darcy, иронията ти не е уместна. Не става въпрос за грешни и безгрешни, а за превенция. Приятно пиене! Наздраве!
цитирай
29. bogdan12 - Не мога да разбера
28.07.2011 21:56
разбера защо подскочихте като ужилени като ви се каза истината в очите.
Да, човек от раждането си носи бремето на плътта –вечно искаща. Въпрос на контрол е докъде ще й се позволи да определя начина ти на живот. Всеки сам решава как ще живее и кое ще доминира разума и морала или чисто животинските нагони. От едната крайност до другата има златна среда, която мога да твърдя много хора –млади и не само не познават. Възпитанието е най-важното! Голяма част от родителите не са готови за тази отговорност. Как може да дадеш нещо, ако нямаш нищо. Има една притча, която разказва за родител, който отишъл до мъдрец и попитал: От два дни съм родител , кажи ми как да възпитавам детето си, че да стане Човек.Мъдрецът отговорил –Закъснял си!
цитирай
30. asthfghl - 28.
28.07.2011 22:05
> този парк гъмжи от неудачници. Обикалят, крият се в храстите и воайорстват. Момичето е било толкова пияно, че не е могло да си тръгне. Въпросният Николай Русинов я е зарязал като куче. Този, който е дебнел в храстите се е възползвал от създалата се ситуация.
Какво неясно има?

Всичко е ясно - момичето не е било в състояние да направи нищо, защото е било пияно. Въпросът ми беше за "пропадналия морал", който автоматично й лепнахме поради факта, че е момиче и че е пила в някакво заведение в парка. Фактите ми са ясни - интерпретацията е това, за което говорим.
цитирай
31. froid - "пропадналия морал",
28.07.2011 22:26
е много силно казано, но моралът се формира с възпитанието. И аз пия, не толкова, че да не мога да вървя, но не бих тръгнал посред нощ да се разхождам в парка.
Два промила са около 500-600 мл. концентрат (при едър човек). Трупът беше намерен след 2 дни. Не съм доктор и не знам дали се редуцира за това време в кръвта, но ако е да, тогава промилите може и да са над 3.
цитирай
32. анонимен - Разбира се!
28.07.2011 22:35
Откъде накъде ще се шуми за едно убийство? Трябва да се свиква убийствата на граждани, които не си седят в къщи да стане ежедневие! Би могло да се направи и поправка в НПК, че убийството на граждани употребяващи алкохол и наркотици и със склонност към промискуитет е дребна хулиганска проява.
А пък откриването къде е бил нечий мобилен телефон в момента на някакво престъпление, да се приема като доказателство, че и собственикът му се е намирап на същото място. Смях.
цитирай
33. froid - Анонимен,
28.07.2011 23:05
промискуитетът е личен избор. Поздравления за боравенето с чуждици! Показваш завиден интелект.
цитирай
34. zaw12929 - ТОЗИ ПОСТИНГ Е ЕДНА ТРЕЗВА ОЦЕНКА, ...
28.07.2011 23:22
ТОЗИ ПОСТИНГ Е ЕДНА ТРЕЗВА ОЦЕНКА, КОЯТО ЗА ЯНА Е ПОДИР ДЪЖД КАЧУЛКА, НО Е МНОГО ПОЛЕЗЕН ЗА НАС ЖИВИТЕ, ЗА НАИВНИТЕ, КОИТО ИСКАТ ДА СЕ ОСВЕТИ ВСЯКО КЪТЧЕ НА ПАРКА... че да няма убийства, а за наркотиците... Да признавам, момичето си намери смъртта, поради непредпазливо поведение...
Не правете това в парка!...
цитирай
35. анонимен - Карбовски и Николай Русинов
28.07.2011 23:36
Деееба и курвата селска. Какво ревете бе? Ей, оня с промискуитета, чети бе да ти еба майката.

Ч: Значи бяхме толкова мъртви в "Маймунарника", аз се бях и надрусал. Не знам тя колко промила е имала - 2-3, но аз много повече
Въобще не си спомням как излизам от там, но съм бил там, не съм бил на никакъв концерт.
Спомням си сутринта, как се е**хме по едно време и си спомням как си тръгвам сутринта. Беше се обърнала на другата страна и аз, за да не я будя, защото изобщо не я познавах, станах и си тръгнах, това беше на зазоряване... Знаеш как ставаш мъртво пиян и като не познаваш някой, ставаш и бягаш, в смисъл - от срам... Това е...
Аз 100% не помня, имам някакви флешбекове, защото тя, ако е пила, аз съм пил 5 пъти повече, изял съм 2 екстазита и съм изпил 2 л алкохол, бяхме пушили (джойнт). Аз по едно време извадих бутилката, малката J&B, половинка ли, колко беше, от тези пластмасовите.
Освен това съм бил 100% с презерватив, защото имам на онази си работа еди-какво си...
На онази работа имам еди-какви си гъбички там глупости - значи съм бил с презерватив.
цитирай
36. анонимен - промискуитет?
28.07.2011 23:56
какво е това бе? яде ли се, пие ли се, друса ли се, души ли се?
кажете да опитаме и ние невежите от благините човешки.
цитирай
37. megafon - Заповядай
28.07.2011 23:59
анонимен написа:
какво е това бе? яде ли се, пие ли се, друса ли се, души ли се?
кажете да опитаме и ние невежите от благините човешки.

http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B8%D1%81%D0%BA%D1%83%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%82
цитирай
38. asthfghl - :)
29.07.2011 00:19
Брей, колко рев за една купешка думичка ;)
цитирай
39. анонимен - Аз все си е*ем наред и не подбирам, ...
29.07.2011 00:29
Аз все си е*ем наред и не подбирам, ама не знаех, че съм промискуитатор:)))
цитирай
40. pegas08 - Ех,ех, мили братя.
29.07.2011 08:49
Разчовъркахме нещата.

Из гроба се повъргаляхме.

Сега - на чашка и салата.
цитирай
41. megafon - Нищо не се ме разбъркали,
29.07.2011 09:52
pegas08 написа:
Разчовъркахме нещата.

Из гроба се повъргаляхме.

Сега - на чашка и салата.

просто се чудим и майм как може да има толкова ограничен народ и то с големи претенции за себе си. Ще си говорим пак след пълното интервю на Чеци с Карбовски. Тогава ще стане ясно, че "моралното и добре възпитано" момиче и бащата, който се кълнеше, че познавал всички приятели на дъщеря си, всъщност е едно пропаднало и очукано от живота момиче с големи душевни проблеми и комплекси. И после тръгнали да ми разправят, че държавата била виновна, парка не бил осветен. Извинявай, но кой ги кара да се друсат? Кой ги кара да се напиват и пукат като зайци? Държавата ли? Не разбира се, това е липсата на възпитание, морал, отказа да бъдеш нормален човек, а деградирал. Сега е модерно, да си такъв, различен и да се присмиваш на нормалните хора. И докато имаме такава младеж, ще имат и такива проблеми. И това "убийство", незнам защо го наричат такова, за мен си е чисто самоубийство по непредпазливост от страна на самата Яна. Това е жалкото, че това момиче можеше да живее един нормален, полезен за обществото живот. А те предпочете пътя на собственото си самоунищожение. Не заради друго, ами "модерно" е. И всички, който гласуват с минус на статията, са точно тези "модерни и отворено мислещи човеци".
цитирай
42. bogdan12 - Точно така е!
29.07.2011 10:00
Като не знаеш кой си, като нямаш ясна представа какво искаш от себе си и от живота, като не си изграден характер и личност, ще се водиш по другите, ще те мачка живота, ще те използват хората. Защото ти го позволяваш! От всяка грешка следва поука. Умния човек си вади изводите от грушките на другите. Превенция му се вика!
цитирай
43. asthfghl - 41.
29.07.2011 10:26
> просто се чудим и майм

Какво е "майм"? :)
цитирай
44. injir - Bezotgovornost. Kym svoi i chujd ...
29.07.2011 11:13
Bezotgovornost. Kym svoi i chujd jivot.
цитирай
45. анонимен - Специалист по всичко, особено по възпитаване на чужди деца
29.07.2011 11:52
http://www.webcafe.bg/id_836140513_Narachnik_za_wannabe-ubiytsi_i_iznasilvachi
Не познавам жертвата, за да мога да я квалифицирам само според медийния шум за нищо. Доколко да се съобщават/измислят такова неща преди приключването на разследването е законно, правилно, морално или т.н., всичко само можем да си отговорим.
цитирай
46. анонимен - . . . всички сами можем да си отгов...
29.07.2011 13:12
... всички сами можем да си отговорим.
цитирай
47. darcy - http://www.vsekiden.com/99688
29.07.2011 16:10
...
цитирай
48. анонимен - Чета, чета
29.07.2011 23:20
анонимен написа:
Деееба и курвата селска. Какво ревете бе? Ей, оня с промискуитета, чети бе да ти еба майката.

Ч: Значи бяхме толкова мъртви в "Маймунарника", аз се бях и надрусал. Не знам тя колко промила е имала - 2-3, но аз много повече
Въобще не си спомням как излизам от там, но съм бил там, не съм бил на никакъв концерт.
Спомням си сутринта, как се е**хме по едно време и си спомням как си тръгвам сутринта. Беше се обърнала на другата страна и аз, за да не я будя, защото изобщо не я познавах, станах и си тръгнах, това беше на зазоряване... Знаеш как ставаш мъртво пиян и като не познаваш някой, ставаш и бягаш, в смисъл - от срам... Това е...
Аз 100% не помня, имам някакви флешбекове, защото тя, ако е пила, аз съм пил 5 пъти повече, изял съм 2 екстазита и съм изпил 2 л алкохол, бяхме пушили (джойнт). Аз по едно време извадих бутилката, малката J&B, половинка ли, колко беше, от тези пластмасовите.
Освен това съм бил 100% с презерватив, защото имам на онази си работа еди-какво си...
На онази работа имам еди-какви си гъбички там глупости - значи съм бил с презерватив.


Миличък, когато едно общество, вместо да изисква гаранции за своята безопасност
се юрне да разсъждава какъв бил моралния облик на ЖЕРТВИТЕ, пиши го бегало.
То, не, че някога го е имало това общество.
А ако следващата жертва не е, както ти се изразяваш "селска курва", а момиченце с бели панделки, ревът му ще бъде малко позакъснял. Пред смъртта и закона всички са равни. Е, за второто поне така се твърди.
цитирай
49. megafon - Гледайте
30.07.2011 12:30
Карбовски. За съжаление момичето е било така от новите "модерните", който не са се спирали пред нищо и са готови на всичко, за да живеят по новият "градски" начин на живот. Ние по-простите явно не ги разбираме тези неща.
цитирай
50. анонимен - Трътло,
30.07.2011 16:48
darcy написа:
...
http://www.vsekiden.com/99688

как е твоя Чеци? Друса ли, м? Друса се, ама тебе няма кой да друса. Обикаляш сайтовете и перманентно търкаш гъз на стола. Ще го продъниш, ма. Кажи му на Чеци да ти направи нов, с по-голяма дръжка.
Поздрави, Гарго!
цитирай
51. megafon - Гледах интервюто
31.07.2011 00:05
с този Чеци. За съжаление не успях да остана убеден, че е невинен. Според мен трябва да се души около него. Много му е съмнителна работа. Не помнил, пък незнаел. Оставам с вътрешното си усещане, че е виновен. Родителите на момичето казаха, че лъжи и че се познават от 2006 година.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: megafon
Категория: Политика
Прочетен: 2553223
Постинги: 194
Коментари: 3754
Гласове: 2059
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031