Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2012 23:25 - Край на измамните мандри и фалшивите млечни продукти
Автор: megafon Категория: Политика   
Прочетен: 20049 Коментари: 30 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

От днес вече е забранено да се слага палмово масло в продукти и след това да носят
названието "млечни продукти". Тази идея беше реализирана от министър на земеделието г-н Найденов и министър-председателя Бойко Борисов. На практика това означава, че вече не може да се предлагат фалшиви кашкавали, сирена, сметани и други "млечни продукти".

Аз лично приветствам тази идея, защото така ние ще се върнем към забравените вкусове на българската хранително-вкусова промишленост. Първоначално министър Найденов искаше да забрани изобщо в предприятия, които се водят "мандри", да работят с палмово масло. Да, обаче близо 1/3 от "честните производители" останали недоволни и в последствие на тях ще им се разреши за определени дни от седмицата да работят в присъствието на хора от инспекцията за храните. Ако случайно бъдат хванати да хитруват се отнема целият лиценз на предприето и на тази фирма се забранява завинаги да произвеждат млечни продукти.

Е, какво по-хубаво от това да се внесе ред на този пазар? Не само, че ние ще ядем
по-качествена храна, ами и българското животновъдство ще отбележи прогрес. Защо? Защото сега търговецът вместо да прави млечни продукти от мляко, той ги прави с палмова мас, защото така му е в пъти по-евтино, пък и има будали, които му ги купуват.

Какво прави палмовата мас и защо е вредна?

1. Увеличава броят на сърдечно-съдовите заболявания, поради високото си съдържаниена наситени мастни киселини. Увеличава холeстерола и риска от инфаркт.

2. Канцерогенен ефект – рако-образуващо.

Аз лично мога само да се радвам, че традициите на българското сирене и кашкавал ще се върнат отново на пазара и отново ще възродим нашата хранително-вкусова промишленост. А най-важното е, че нашите деца ще ядат качествена храна.




Гласувай:
10



1. bogdan12 - Разбира се, че е добре да има стандарти за качество
11.05.2012 23:28
Типична черта на българина е, ако може да си спести, да икономиса от качество за сметка на печалба. Няма вътрешна отговорност за произведеното, няма чувство за справедливост. Ето защо трябва контрол от държавата.
Против правилата по принцип са само тези, които искат да ги нарушават. Не виждам как може някой да е против това храната ни да бъде по-качествена?
цитирай
2. анонимен - На рафтовете
12.05.2012 01:20
са отделени от изцяло млечните и са отбелязани като "продукти с растителни мазнини". Никой да не си мисли, че тези с растителните мазнини ще изчезнат. Има хора, които държат да им е просто по-евтино, а не качествено. Изобщо им е все едно какво ще съдържа, стига да наподобява млечен продукт и са доволни, че има мандри, които "хитруват", ама правят евтино сирене
цитирай
3. megafon - Да обаче сега
12.05.2012 07:15
има хора, които слагат палмова мас и в кашкавала и в сиренето в рамките на 10%, обаче в действителност е много над 10%. За тези хора, този номер вече няма да работи.
цитирай
4. анонимен - НЕВЯРВАЩ
12.05.2012 09:57
Кои контролира съдържанието на продуктите - нали всичко е оставено на съзнателно деклариране на производителите.
Какво стана със стандартите на месото - прибраха парите на месопреработвателите за да имат право да пишат по етикетите думички "Стара Планина" и др.
Помислете, преди да повярвате на някого
цитирай
5. megafon - Да и редовно
12.05.2012 10:05
си купувам такива салами, кашквали и т.н. Изобщо гледам да се храня по-малко, но с по-качествена храна. Така се предпазвам от куп болести. Жалко, че повечето хора не го проумяват.
цитирай
6. анонимен - Нещо да си спомняте за месните пр...
12.05.2012 11:27
Нещо да си спомняте за месните продукти"Стара планина"или хляб"България"?Аз например имам спомен ,че цените скочиха,аефекта нулев!Същото ще стане с новата измишльотина на Миро мършата!След 2-3 месеца всичко ще си върви по старому
цитирай
7. megafon - Кой цени са скочили? Напротив едни и същи са си.
12.05.2012 11:33
Скочиха на фирмите, които продаваха боклуци, лъжеха и бяха притиснати от закона. На тях скочиха. Вие явно такива неща сте купували.
цитирай
8. анонимен - Ами кремвиршите от"месо&...
12.05.2012 11:52
Ами кремвиршите от"месо"са девет лв,акаймата случайно да знеш какво има в нея?Да си чул,че тези продукти които ти ги пробутват за истински/направени от чисто месо/да се контролират и да има извършени проверки?За такива проверки е необходим всекидневен контрол,а такъв има ли ?
цитирай
9. megafon - Къде ги
12.05.2012 11:55
купуваш за 10 лева? Да ти продам няколко кг на 8 лева искаш ли? Щото аз ги купувам на 6.50.
цитирай
10. анонимен - И още нещо-защо премахнаха БДС?По ...
12.05.2012 11:58
И още нещо-защо премахнаха БДС?По време оно,който не спазваше стандарта ядеше хурката и тън, мън нямаше,защото отиваха на съд!БДС-то било тоталитарна измишльотина!Ама за сметка на това сега ни тъпчат с ГМО-та,ментета и разни Е-та!
цитирай
11. анонимен - И още нещо!Когато Мършата внесе 25 ...
12.05.2012 12:01
И още нещо!Когато Мършата внесе 25 год ирландско месо,какво стана?Измъкна се като пръдня от гащи и за "особените му заслуги"го направиха министър!
цитирай
12. megafon - Много правилно.
12.05.2012 12:03
Но този стандарт го махнаха, защото самият той беше вече остарял за съвременните технологии. И вместа да го пренапишят депутатие, под натиска на големите компании решиха да го премахнат и да ни тъпчат с боклуци. И ние да си мислим, че ядем месо. Дрън дрън. Или пък кашкавал, който като го сложиш на филията и се изпарява. Как да не се изпарява, като е правен с палмово масло.
цитирай
13. анонимен - За българия.
12.05.2012 12:08
Жив е той жив е , ама само ако има БДС.
Има ли БДС, има живот за българите.
цитирай
14. megafon - Жалката истина е това!
12.05.2012 12:11
анонимен написа:
Жив е той жив е , ама само ако има БДС.
Има ли БДС, има живот за българите.

Самоконтрол, чуство за отговорност и честност нулева пред обществото.
цитирай
15. анонимен - Наивникоо, наивнико, заблудени!!!
12.05.2012 12:54
"Аз лично мога само да се радвам, че традициите на българското сирене и кашкавал ще се върнат отново на пазара и отново ще възродим нашата хранително-вкусова промишленост. А най-важното е, че нашите деца ще ядат качествена храна."

Децата ще ядат качествена храна, ама в чужбина, където все по-масово остават. А бе ти очи нямаш ли да видиш очевидното??????
цитирай
16. анонимен - Мегафончо, пак смърдиш!Вчера ти ...
12.05.2012 12:55
Мегафончо, пак смърдиш!Вчера ти препоръчах да го махнеш от задните си части,че много мирише!Отосно БДС, българина преди много години го е казал"Не затрупвай старата тоалетна/клозет,кенеф/преди да си построил новия!Самоконрол-глупости на търкалета!
цитирай
17. анонимен - Малей.
12.05.2012 13:13
Към номер 15.Стани си от очите и пак погледни.
Към 16.Да така е с кенефа.И за това ни разтуриха държавата щото БДС значи че го можем и то(ужас) със ръце.А те ползват матрица(щампа) и гонят количество за да е жив капитълизъма.Ма нъц,ся бере "душа".
цитирай
18. анонимен - Малей, прав си!Няма БДС, КК, ОТК- ...
12.05.2012 14:09
Малей,прав си!Няма БДС,КК,ОТК- това са "комунистически глупости"!Сега имаме ГМО-та,Е-та,бухалки ,мутри,сирена 50 вида /бълг производство/от не знам си какво си,колбаси от рога и копита,горива с разни боклуци в тях и въобще тепърва ще откриваме топлата вода с "качествени стоки"!Стой та гледай!
цитирай
19. анонимен - Уж, в полза на народа, но не е. . . ТОва ...
12.05.2012 15:44
Уж, в полза на народа, но не е...ТОва ще доведе до повишаване на цените отново на тези продукти, уж с ново качество, което после никой няма да наблюдава...и връщане на палмовото масло отново...и ще ядем същия продукт ,но с по-висока цена.
цитирай
20. анонимен - Мегафоне, я виж да не си лапнал ме...
12.05.2012 18:16
Мегафоне, я виж да не си лапнал мегафона от неправилната страна
цитирай
21. ok3223 - Мегафоне, магафоне...
12.05.2012 18:46
Самоконтрол и самосъзнание. И в Германия не разчитат на тях, а на ДС и строг контрол и огромни наказания и съд, ако нарушиш стандарта.
ДА НЕ СИ ДЕТЕ ДА ВЯРВАШ НА ГЛУПОСТИ...
Когато е за печалба и в името на печалбата БИЗНЕСМЕНА СУЛЬО ще ти продаде и лайно увито в целофан за паста, на добра цена.
Ако знае, че не го контролират и може в калабалъка да мине метър.
Един мой приятел се отрови с фалшив алкохол,(почерпили се в бар) и никой не излезе виновен, преди 10-на години.
Само връщане на БДС(както е във всяка страна в ЕС) и строгия контрол, и съд за нарушителите на БДС може да оправи нещата.
Другото са алабализми и поредната тъпа
лъжа на Боко Тиквата и неговото мекере министъро земеделски.
В България няма модерна лаборатория, в която да се изследва и контролира качеството храните(за каквато стана дума миналата година), нито служба и хора, които да наблюдават състава на храните по пазарите.
И ДНЕСКА НЯМА.
ТОВА СЛУЧАЙНО ЛИ Е?
цитирай
22. bezmitove - Защо ми бе изтрит поста?
12.05.2012 21:12
Като гледам има постове с къде, къде по силни изказвания и то от анонимни.
Разликата е само, че писах как ДПС спасяват Мирослав Найденов от затвор, когато внася 20 годишно ирландско месо.
цитирай
23. анонимен - Динков
12.05.2012 22:06
Това, че определяме социализЪмът като тъп е вярно. Но във всяка социално-политическа система има както лоши така и добри неща. Само лоши и само добри системи няма на света. Едно от добрите неща на соц системата бе БДС. Може би някой не са запознати но той имаше четири компонента. БДС, Отраслови нормали, Заводски нормали и Технически характеристики които обхващаха всичко което се произвеждаше в НРБ. Това бе много стройна система(и огромен труд), при която имаше тотален контрол. Затова работеше сравнително добре.
Но най-важното тя бе ЗАКОН. Някой да знае този закон да е отменен ? Може и да е, но аз не знам. След приемането, че международното право има примат над националното (ако не противоречи с Конституцията), мълчаливо бяха рецепирани стандартите на Европата. Ако някой си мисли, че стандартите на Европата са по-добри от нашите, аз мисля, че греши. И не е важно аз какво мисля, а какво доказва живота. А той доказа. Ниско качествени продукти за нищо неразбиращи хора. Някой може би ще се засегне, но огледайте се. Не може само ниската цена да е ръководна при избора на покупка. А ако може да е и чужда... голям кеф, а ако е и от чужда хранителна верига, върхът на щастието, а че яде чужди боклуци и си съсипва собственото производство, е този мисловен процес е доста сложен за повечето хора. А е толкоз просто. Стария БДС все още е в наличност, не е унищожен като съществуване. Разбира се, трябва да се осъвремени защото технологиите са други, но най-важното е, че трябва да се спазва. А за да се спазва трябва КОНТРОЛ. Без контрол не става. Но как ще се осъществи, в това е разковничето. Защото нови рекетьори на производителите не им трябват. А на контрольорите може би ще трябва да се сложат други контрольори...а на тях други...Защото корупцията е повсеместна. Добра система за контрол, български стоки преобладаващо продаващи се в български магазини, платежоспособно търсене и нещата ще си дойдат на мястото. Който го направи. Хвала. Не ме интересува политическата му окраска...
цитирай
24. анонимен - ВСЯКО ЧУДО ЗА 3 ДНИ!
12.05.2012 22:14
bezmitove написа:
Като гледам има постове с къде, къде по силни изказвания и то от анонимни.
Разликата е само, че писах как ДПС спасяват Мирослав Найденов от затвор, когато внася 20 годишно ирландско месо.


Ами тук в БЛОГ.БГ така си правят! Триикат си когато нещо не им изнася!
Изобщо не вярвам на тази измишльотина за млечни продукти от ИСТИНСКО МЛЯКО!!!! Не бяха месни продукти само от МЕСО! Не беше истински хляб само от БРАШНО и вода! Единственото, което остана от тях са ИМЕНАТА и ЦЕНИТЕ ИМ!!! Жалко за народа български!!!!!!!
цитирай
25. megafon - Да
13.05.2012 10:39
наистина има цензура в Блог.бг. Но такъв е живота. Важното, е че храната се подобрява.
цитирай
26. анонимен - петрова
13.05.2012 23:55
Не съм въодушевена като вас относно това, че ще спрем да ядем имитиращи млечни продукти. Причините са много, може би на първо място ниската покупателна способност на повечето българи, хората търсят евтино, нямат възможности за качествени и скъпи продукти; второ-алчността на българските производители, търсят начини за бързи и лесни печалби, няма традиция и приемственост в бизнеса;трето-какво ще правят с вече внесеното палмово масло, ще го употребят въпреки всичко. За една година се внасят само за млекопреработвателите 27 хил. тона палмова мазнина, според Зоров. А за това, че се използва и в други производства, отделно никой не коментира. Акцентира се върху основните млечни продукти, а сладоледът малко встрани остава, днес прочетох съдържанието на опаковка на сладолед за диабетици, в него нямаше нито една млечна съставка, всичко беше растително. Некоректно е и затова се уточнява кой продукт има право да носи това и това наименование, но това не е нещо ново. Преписва се старото, но това не работи, защото няма ефективен контрол. Кой е разписал стандартите с разработените с растителна мазнина млечни продукти? Богатите отдавна не купуват от търг. вериги и магазини продукцията, с която хранят семействата си. Имат си собствени стада и земи за тази цел,хора които се грижат и произвеждат това, от което се нуждаят. Да му мислят неплатежоспособните , които се хващат за евтиното.
цитирай
27. megafon - Ами по-добре е да се храниш
14.05.2012 15:04
по-малко и с по-качествена храна, отколкото да си купуваш боклуци. Аз лично ям 3 пъти в седмица месо, повече за организма на човека не е нужно. Така се затластява. Сладоледа за диабетици е един прост пример, как се произвеждат боклуци за момента безпрепятствено.
цитирай
28. анонимен - Динков - към Петрова
14.05.2012 23:52
Все пак добре е от някъде да се започне. А кой ще го започне мен лично не ме интересува. Що-годе разбирам какво е това Държавен бюджет и долу-горе разбирам как се разпределя и преразпределя. Пределно ми е ясно, че който и да е министърът аз и такива като мене, посредством Държавния бюджет ще го хрантутя. Така и така ще го хрантутим, барем да свърши работата за която му плащаме. За крайно ниската платежоспособност на населението да ти призная не ми се коментира. Знам къде е разковничето, то се казва работеща икономика
с висока добавена (нова) стойност. На базата на тази нова стойност ще произведем продукти които имат търсене (външно). В страната ще влезнат истински пари (евро, долари, ако щеш йени или швейцарски франкове) важното е да са такъв актив на базата на който ще можем да си отпечатаме националната валута( ние сме във валутен борд). Ще си увеличим паричната маса, после справедливо ще я разпределим,(е усмихни са де), вътрешното потребление ще дръпне, предприятията ще се замогнат още повече, лошите чорбаджии ще дадат по-големи заплати, ще потекат пълни реки (не парични потоци, а реки) към НАП, и администрацията (където всички се натискат да служат на полза роду), най-после ще взима големи заплати, пенсионерите ще получават големи пенсии, оттам ще ни дойде мерак още повече да работим и отново по същата схема ще завъртим топката. Е стига се смей де, това е добра новина. Лошата е, че в България няма кой да работи въпреки безработицата(ама, че парадокс), но мераклии да се наредят на държавната ясла много, много. Абе ти не разбрали, че при нас всеки иска да получава, ама ако може по-малко да работи, ако има чалъм хич, още по-добре(между другото тази хубава черта е характерна май за всички южно европейски нации). Стига се смей. Разбрали защо имаме ниска покупателна способност. А сега много сериозно - темата е толкова обширна, че тук освен да си чешем езиците, пардон пръстите друго няма как да се получи. Но и това е нещо. Все пак е по-добре отколкото да сме овце...
цитирай
29. анонимен - Към петрова
16.05.2012 03:03
Проблема е че при капитълизама няма държавно.А капитълизъма е робовладелски строй.Ние имахме държава и то наистина .Трябваше само да се махнат социалистите.МА НЕ МАХНАХА ДЪРЖАВАТА.И ся го ядем, ма до някаде.Като си върнем държавното,капитълизъма го яде и то голям.
цитирай
30. анонимен - PROO-Обяви България
16.07.2012 16:37
Безплатен портал за обяви. Ако предлагате или търсите стоки и услуги, това е вашият сайт за обяви, подреден удобно по секции. - http://www.proo-obyavi.bg/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: megafon
Категория: Политика
Прочетен: 2552798
Постинги: 194
Коментари: 3754
Гласове: 2059
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031