Прочетен: 18292 Коментари: 41 Гласове:
Последна промяна: 10.05.2014 23:06
21 февруари: С посредничеството на ЕС и Русия правителството и опозицията в Украйна водят преговори. Президентът Янукович обявява нови избори и се обявява за връщане на конституцията от 2004 година, която предвижда по-малко правомощия за президента. Редица противници на правителството отхвърлят предложението. Мнозина продължават да настояват за незабавната оставка на Янукович. Постепенно става ясно, че протестното движение се състои от множество различни групи, сред които и ултранационалистки сили. Опозиционните политици Виталий Кличко, Олег Тягнибок и Арсений Яценюк подписват договорения компромис с Виктор Янукович. Въпреки това протестите на Майдана в Киев продължават.
22 февруари: Украинският парламент гласува с мнозинство за свалянето на Виктор Янукович от президентския пост. Той е обвинен в противозаконно присвояване на пълномощия. Насрочени са предсрочни президентски избори за 25 май. Янукович потъва в нелегалност. Същевременно Юлия Тимошенко е освободена - след две години и половина, прекарани в затвора. На следващия ден украинският парламент определя Александър Турчинов за временно изпълняващ длъжността президент на Украйна. Той обявява, че приоритетът му е връщането на Украйна към курса на евроинтеграция. Укрилият се в Русия Янукович е издирван по обвинения за "масово убийство".
27 февруари: Проевропейският политик Арсений Яценюк е назначен за министър-председател на преходното правителство. Руският президент Путин издава заповед за голяма военна маневра на границата с Украйна. След сблъсъци между привърженици и противници на новото правителство в Киев, членове на проруски милиции окупират правителственото седалище и парламент в столицата на Крим. Хиляди кримски татари протестират срещу евентуалното отцепване на автономната република от Украйна. Проруски демонстранти пък настояват за по-силно обвързване с Москва.
Началото на март: Униформени без отличителни знаци вземат контрол над редица важни пунктове на Крим. Според сведения на Киев, Русия е разположила няколко хиляди войници на полуострова. Решено е, че референдумът за евентуалното отцепване на Крим от Украйна ще бъде преместен на по-предна дата - 30 март. Въпреки западните протести, Русия продължава да разполага военни части на Крим. ЕС и САЩ оповестяват санкции. Датата на референдума отново е изтеглена напред - 16 март.
16 март: Резултатът от оспорвания референдум сочи явно мнозинство за отделянето на Крим от Украйна. Скоро след това Владимир Путин ратифицира договор за присъединяването на Крим към Руската федерация.
24 март: Заради анексирането на Крим, Русия е изключена от Г-8, а планираната за юни среща на групата в Сочи е официално отменена. ООН осъжда анексирането на Крим. НАТО спира сътрудничеството си с Русия.
Началото на април: Проруски активисти окупират областни административни сгради в Харков и Донецк в Южна Украйна и настояват за референдуми за отделяне от Киев. Според оценки на НАТО, близо 40 000 руски войници са разположени по границата с Украйна. Русия отрича тези данни.
12 април: Въоръжени проруски лица в маскировъчни костюми завземат полицейски участък и сградата на разузнавателната служба в Славянск. В Краматорск и Донецк сепаратисти окупират главните квартири на полицията. Ден по-късно украински войници започват "антитерористична акция" срещу сепаратистите в Славянск. Има ранени и убити. Акцията приключва бързо. Сепаратистите в Донецк окупират кметството.
25 април: Близо до Славянск осем военни наблюдатели от ОССЕ, сред които четирима германци, са отвлечени от проруски милиции. Похитителите ги окачествяват за "шпиони" и военнопленници, които могат да бъдат освободени само срещу освообождаването на задържани проруски активисти. ЕС и САЩ налагат нови санкции срещу Русия, Москва заплашва с "болезнени последици", но уверява, че не предвижда военна намеса в Украйна.
17 април: На среща в Женева Русия и Украйна сключват споразумение по време на преговори с ЕС и САЩ за разоръжаване на всички сепратисти и незаконно въоръжени групировки в Украйна, както и за прекратяване на незаконната окупация на админстративни сгради в Източна и Южна Украйна.
На 5 май се стигна до ожесточени сражения в Славянск
1 май: Сепаратисти превземат сградата на прокуратурата в Донецк. Стига се до тежки сблъсъци с полицията.
2 май: Това е най-кървавият ден от промените в Киев в края на февруари. В нова военна офанзива срещу сепаритисти в Славянск са убити девет души. Проруски активисти свалят два украински военни хеликоптера. При улични сблъсъци и пожар в синдикална сграда Одеса загиват над 40 души.
3 май: След намесата на руски пратеници сепаратистите освобождават военните наблюдатели от ОССЕ. Военната офанзива в Славянск и Крематорск продължава.
4 май: Украински правителствени войски продължават акцията срещу сепаратистите в източната част на страната. Възвърнат е контролът върху много градове, има убити и ранени. По-голямата част от проруските активисти междувременно се е укрепила в Славянск. Украински войници започват да обкръжават града.
5 май: В Славянск се стига се до тежки сблъсъци. Украински военен хеликоптер е свален над града. Данните за жертвите и ранените са противоречиви. Докато руската агенция ИТАР-ТАСС съобщава за общо десетима убити сепаратисти и цивилни граждани, украинският вътрешен министър Арсен Аваков говори за 30 убити "терористи", както и за четирима убити и 30 ранени украински войници.
Това е на кратко хронологията на Хаоса в Украйна. Тук е мястото да вметна, че фашизмът в Европа в момента се заражда отново и то точно в Украйна. Защо в Украйна? В чисто исторически план, Украйна е била държавата, която е подкрепила Хитлер с доброволчески отряди срещу еврейте. В момента той отново се заражда като е основно насочен към местното про-руско население. Това го доказва и зверското клане, което беше извършено на 2ри в Одеса. Интересно, но нито една от западните водещи медии не показа реални репортажи и снимки към зверското клане в Одеса. Жертвите там са много повече от 40 човека и всичките са избити по особено жесток начин. Същата ситуация се повтаря отново в Украйна въпреки, че са изминали 70 години от края на Втората световна война. Толкова много години са минали от края на войната, а толкова малко еволюция в човешкият разсъдък има…
Интерес буди моментът, че масовото зверско клане и убийство, което беше извършено в Одеса остана не отразено в нито една западна медия. Нито БиБиСи, СNN, Euronews, DW.de, даже и българските телевизии не отразиха историята, която се случи пълноценно.Такова масово убийство и клане на хора не е случвало от Втората световна война насам. Който не вярва може да прочете статията на Блиц. Не се препоръчва на лица със слаби сърца и под 18 години – тук и тук . Това е равносилно на геноцид срещу собственото си население и украйнските власти трябва да се разграничат от такива случки и да вземат спешни мерки виновниците да бъдат съдени пред военен трибунал. Тези конфликти ще задълбочат още повече кризата между отделните етноси в Украйна. За момента обаче не се наблюдават никакви реакции нито на Запада нито министър-председателя и президента на Украйна.
На скоро излезна една интервю на най-големият дипломат в Света (това е мое лично мнение) Хенри Кисинджър. В неговото интервю той заявява, че Запада умишлено демонизира Путин, защото няма ясна политика и не знае какво трябва да прави в Украйна. Кисинджър казва, че за да се разреши кризата в Украйна, трябва всички държави да разберат какво значи тя за Русия. Западът от своя страна трябва да разбере, че за Русия Украйна никога не би могла да бъде чужда държава. Руската история започва с Киевска Рус. Руската религия се разпространява оттам. Украйна е била част от Русия дълги векове, а дори преди това историята им е тясно свързана. Някои от най-важните за Русия сражения от Битката на Полтава от 1709 г. са се водили на украинска земя. Черноморският флот – руският инструмент за упражняване на влияние в Средизменоморието – е базиран в Севастопол, на полуостров Крим. Дори известни дисиденти като Александър Солженицин и Йозеф Бродски настояват, че Украйна е неделима част от руската история, а и от Русия. Интересното е, че Кисинджър е успял да вникне много добре в руският бит и култура и да разгледа нещата и от двете страни. Нещо, което САЩ и Запада не обичат да го правят. За тях има само една гледна точка и това е тяхната! Кисинджър предлага следните 4 стъпки като основополагащи на мирното решение на проблема:
1. На Украйна трябва да се даде правото свободно да избира икономическите си и политически обвързвания, в това число с Европа.
2. Украйна не бива да става част от НАТО. Твърдях същото преди седем години, когато въпросът отново беше на дневен ред.
3. Украйна трябва да е свободна да създаде правителство, което да отговаря на волята на украинския народ. Далновидните украински политици биха избрали политика на изглаждане на конфликтите между различните части на страната. В международен план, те би трябвало да търсят позиция сходна на тази на Финладния. Тя не оставя каквито и да било съмнения, че би защитавала свирепо независмостта си и си съдейства със Запада, но много внимава да не показва враждебност към Русия.
4. Анекс на Крим от страна на Русия не отговаря на съществуващите правила на международната система. Възможно е обаче отношенията между Украйна и Крим да бъдат изменени. За тази цел, Русия следва да признае суверенитета на Украйна над Крим. От своя страна, Украйна трябва да разшири автономията на Крим с избори, провеждани с участието на чуждестранни наблюдатели. Този процес трябва и да включва елиминиране на всички неясноти относно статута на Черноморския флот, разположен в Севастопол. Разбира се, че това не са рецепти за успех, а стъпки, които да решат натрупаните проблеми.
Санкции срещу Русия?!
Първо възможно ли е да има санкции срещу дадена държава в свят на без граници и Глобализация? Не, определено не е възможно без те да засегнат и държавата, която провежда тези санкции. Държавите в Европа са прекалено тясно обвързани икономически, за да могат да наложат каквито и да е санкции. Русия е основен източник на суровини за ЕС и САЩ от нея те внасят горива, петролни продукти, стомана, алуминии и още куп материали. Тоест санкциите наложени срещу Русия ще окажат моментално влияние върху техните производствени мощности. За капак на всичко Европа е в икономическа криза, а тези санкции не само, че няма да помогнат на техните икономики, а напротив ще ги вкарат в допълнителна криза. Важно е да се отбележи, че немският бизнес е против санкции срещу Русия. Тогава? Тук е момента да направим следният кардинален извод за свободата на европейската икономика. Няма такава. Икономиката на ЕС не подлежи на никакви европейски правила и ценостти. Това са високопарни приказки, които се изговарят само пред медиини изява. Лицемерна ли е Стара Европа? Доста. В последните няколко години много хора ми казваха, че България трябва да води независима политика. С украинската криза стано ясно, че няма независима държава и няма независима държавна политика. Никога не съм очаквал от Германия, която се явява като стожер на европейските цености да бъде подлога на американската въшна политика. След като една Германия е пряко зависима от САЩ при условие, че вторите ги подслушваха в продължение на години какво остава за малка България?
Миналата седмица Барака Обама и Ангела Меркел заявиха заедно, че ще пристъпят към фаза 2 на санкциите срещу Русия. Тепърва ще разберем какво представляват те. За момента се говори, че всички американски IT компании ще се отеглят от руският пазар и ще спрят да извършват техническа поддръжка в банковият сектор.
Единствено зам.-министърът на САЩ, Дейвид Коен открито е признал, че санкциите срещу Москва нанасят вреди на компаниите от САЩ и особено от Европа, чиито фирми и банки имат сериозни интереси в Русия и, че самите те ще ударят техните икономики като бумеранг. Очевидно е, че САЩ и Германия реагират малко като ощипана булка и трябва по-задълбочено да разгледат ситуацията в Украйна.
Какво ще се случи в Украйна? Има няколко сценария, които могат да влезнат в действие.
1. Да се подпише ново тристранно споразумение между Русия, Украйна и ЕС, с което да се гарантира мирът на населението и цялостта на Украйна.
2. Украйинското правителството с помощта на армията и с помощта на националистическите групи да си върне контрола върху източните части и да наложи мир със сила в размирните райони.
3. Конфликтът да се разрастне и да се превърне в гражданска война, която след време да разпали Трета световна война. Лично според мен много малко вероятно е това да се случи. Но пък историята помни, че конфликти са ставали за много по-малки неща.
4. Руска инвазия, която да анексира източната част на Украйна. Много малко вероятно.
5. Разхвърляно статукво, тоест конфликта си продължава като отделни групички предизвикват ескалация на напражението и спорадични военни конфликти. Също много малко вероятно.
Изводи.....
Изводите, които могат да се направят са много и все според мен нелицеприятни. Стара Европа и САЩ показаха своето лицемерие и двуличност към Русия. Нито дума върху зародилият се фашизъм в Украйна, нито за убийствата на Мейдана въпреки доказателствата, че те не бяха извършени от Янукович. Има записан разговор между Катрин Аштън и латвийският премиер, който споделя, че има доказателства, че убийствата на Мейдана не са извършени от Янукович.
В момента убийствата на невини хората продължават да се случват и руски граждани да бъдат брутално разстреляни в центъра на града от редовната украинската армия. Къде са европейските новинарски емисии да отразят тези събития? Това не е ли зараждаш се геноцид срещу собственият ти народ? Къде са Амнисти Интернешънъл? Нали има Женевска конвенция или тя е само на документи? За момента нито САЩ нито Европа повдигат тази тема, напротив свидетели сме на цензура, която има за цел да демонизира Русия и нейният президент Владимир Путин. Този двоен стандарт на отразяване на събитията в Украйна и зависимоста на Германия от САЩ показва, че Русия трябва да осмисли цялостната си външна политика.
В заключение може да се обобщят следните изводи:
1. Военнят конфликт е изцяло дирижиран от САЩ. Единствено те имат изгода да бъде породен като основната му цел е да създаде пропаст между ЕС и Русия. САЩ нямат интерес Европейският съюз да бъде в приятелски отношения с Русия.
2. САЩ искат да разположат в Украйна ракетни установки, които не са "срещу Русия". Идеята е Русия да бъде обградена от натовски държави, които да указват политически натиск върху нея. Даже има направена карта как точно това да се случи. Има я в нета и решението за това е взето още през 70-80те години на миналия век. Планът е в действие
3. Разпологането на натовски войски в Украйна ще доведе до влияние върху Черно море, а от това означава, че руският флот постепено ще бъде изтикан от Севастопол.
4. НАТО се разширява на Изток въпреки предварителните писмени обещания, че това няма да се случва!
5. НАТО всъщност съюз срещу Русия ли е? И Първата и Втората световна война не бяха започнати от Русия, но бяха завършени от нея.
6. САЩ нямат нужда от силна Русия, а от слаба, която да си продава полезните изкопаеми на цени колкото се може по-ниски и да няма никакво влияние.
7. Русия ще претърпи огромни финансови загуби, заради присъединяването на Крим, които са породени от глобализацията. До момента по информация на ЕЦБ от Русия са източени капитали в размера на 220 млрд. долара.
8. Русия трябва да насочи икономиката си към държави извън ЕС и САЩ. Да засили икономическите си връзки с Китай, Индия, Пакистан, Бразилия. Така ще намали бъдещи финансови загуби и ще бъде много по-независима.
9.Русия трябва да започне да развива освен лека промишленост и високи технологии. Точно тук в момента търпи най-големи финансови загуби.
10. Икономиката на ЕС и САЩ не зачита никакви финансови правила, подписани договори и т.н. Тя се води изцяло на приятелски отношения. На големи европейски и американски компании им беше забранено да работят с Русия независимо, че има подписани договори и съответно има клазуи за неустойки, и че търпят огромни финансови загуби. Тези правила явно важат само за по-слабият. Това важи за всяка държава, която е по-слаба. Например Метро Кеш енд Кери има нареждане от канцелра на Германия да започне да се изтегля от пазара. Същото се отнася и за други компании. Единствено от Сименс за момента са казали, че имат подписан договор и са длъжни да го спазват.
11. ЕС и най-вече Германия са зависими от САЩ. Нещо повече Германия е като малко кученце, което САЩ го държат на каишка. Доказателство за това твърдение е личната извънредна визита на Ангела Меркел на 2ри май в САЩ.
Най-главният извод обаче е, че каквото и да се случи с Украйна и Русия светът няма да бъде същият. Той ще бъде по-разделен отколкото когато и да е било. Този случай между ЕС, САЩ и Русия доказа, че студената война е приключила само на хартия и тя продължава да се развива с пълна сила в друга форма - икономическа. За съжаление в дългосрочен план ЕС също ще загуби, защото само Русия може да бъде надежден доставчик на енергийни ресурси. Дали ЕС ще го осъзнае това и ще спре да играе по свирката на САЩ тепърва ще става ясно, за съжаление България отново ще се окаже между чука и наковалнята и дали отново ще сме на страната на победените предстои да разберем и едно е сигурно на Русия война с Украйна не и трябва със сигурност!
п.с. Клипът не се препоръчва на хора със слаби сърца и за лица под 18 год.
Тагове:
© Аз бих я определил като Круела де Вил
© Възпитаникът на Висшето нормално учили...
Лакеите на американския империализъм не ...
РИХАРД ЩРАУС - ОЩЕ ЕДИН ВЕЛИК ГЕРМАНСКИ ...
са най-големите дипломати. Без да гръмне пушка или да изпратят войник си създадоха конфликт. Същото направиха и в Сирия............
Днешния запад не е онзи преди 1990г демократични ценности само на думи а иначе двойни стандарти преди слушаха БИ БИ СИ и СВОБОДНА ЕВРОПА за да научим истината сега трява да слушаме РУСИЯ ТуДЕИ за да научим истината- каква ирония
Изводите са правилни
След всичко това Украйна няма как да остане цяла! Поддържането на целостта и може да стане само с насилие и реки от кръв....
11.05.2014 09:42
Ако държим на международния правов ред, разбирателство и равнопоставеност пред закона, какво е била Украйна за Русия би трябвало да не бъде по-важно от това какво е била Македония за България поне, защото ние нямаме ядрени арсенали.
това, които продават и търгуват с оръжие. Тук нещата за нещо много голямо. Влияние в Черно море, контролиране на пазара и принуждаване на Русия да бъде зависима от САЩ.
Днешния запад не е онзи преди 1990г демократични ценности само на думи а иначе двойни стандарти преди слушаха БИ БИ СИ и СВОБОДНА ЕВРОПА за да научим истината сега трява да слушаме РУСИЯ ТуДЕИ за да научим истината- каква ирония
Изводите са правилни
След всичко това Украйна няма как да остане цяла! Поддържането на целостта и може да стане само с насилие и реки от кръв....
как двата етноса ще продължат да живеят в мир. Отключи се кутията на Пандора и няма затваряне........
никога не са били обективни спрямо Русия. Те провеждат политика, която им е наредена от самата държава. Никога не са били независими. Ако бяха така най-малкото щяха да вземат позиция и спрямо САЩ и да я критикуват. А има за какво.
> Интерес буди моментът, че масовото зверско клане и убийство, което беше извършено в Одеса остана не отразено в нито една западна медия. Нито БиБиСи, СNN, Euronews, DW.de
Преди да се изказваш така категорично, не е ли по-добре първо добре да проучиш дали не се заблуждаваш?
Онлайн репортажи:
BBC:
http://www.bbc.com/news/world-europe-27275383
CNN:
http://edition.cnn.com/2014/05/02/world/europe/ukraine-crisis/
Euronews:
http://www.euronews.com/2014/05/06/odessa-buries-its-dead-as-locals-blame-kyiv-for-the-violence/
The Guardian:
http://www.theguardian.com/world/2014/may/02/ukraine-crisis-pro-russian-forces-claim-assault-on-slavyansk-live-updates
Deutsche Welle:
http://www.dw.de/live-updates-on-ukraines-spreading-unrest/a-17606477
ТВ репортажи:
BBC:
https://www.youtube.com/watch?v=hScpL_0UgOg
CNN:
https://www.youtube.com/watch?v=xk5KTXnvXKA
Euronews:
https://www.youtube.com/watch?v=VEWUADkyIiA
И още нещо. Анализът си личи, че е твой (по изказа и правописа). Хронологията - не. Като копираш нещо от някъде, препоръчително е да даваш и линк откъде е.
Иначе както казах, с анализа съм съгласен.
никога не са били обективни спрямо Русия. Те провеждат политика, която им е наредена от самата държава. Никога не са били независими. Ако бяха така най-малкото щяха да вземат позиция и спрямо САЩ и да я критикуват. А има за какво.
НПО е алтернатива на държавните органи и институции. Ако беше на един акъл с тях, нямаше да се различава от "народа" който славослови великият вожд, дори когато го подлага на жестоки репресии и води към сигурен провал. Днес в Русия държавата раздава отличия на журналисти заради проправителствените им медийни изяви, което в нито една нормална държава няма как да се случи. Цивилизованите държави отдавна са забелязали, че това не предвещава нищо добро за бъдещето и това е идеята за поощряване на НПО в цивилизования свят, където по правило са добре дошли, докато някой червен малоумник не види някакво изключение, което пропагандата на тоталитарните държави да развее като светата истина от последна инстанция за оправдание на правителството си.
http://www.dw.de/%D1%85%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D1%8F-%D0%BD%D0%B0-%D1%85%D0%B0%D0%BE%D1%81%D0%B0-%D0%B2-%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D0%B9%D0%BD%D0%B0/a-17614372
http://chronicle.bg/hronologiya-na-haosa-v-ukrajna/
Любопитно - единият линк е тъкмо от DW, които уж не били отразявали събитията...
Ако беше чел всички части внимателно (за n-ти път го пиша) щеше да разбереш, че съм го написал в 1вата част. Това е един от малките капанчета, които съм ти поставил. Нещо като задачка - играчка да помислиш малко преди да пишеш "задълбочено". Да не съм пуснал директен линк, защото това е хронология на събития в дати и не сметнах, че е уместно. Хубаво е също да пускаш линкове с копи пейст на статиите, които превеждаш от чуждите блогове. Човек когато критикува нещо е хубаво да го спазва.
Това, че си пуснал линкове към СNN, BBC е похвално, но тези линкове показват, че и ти си успял да се хванеш на тяхната медийна манипулация. Ако беше видял линковете, които съм пуснал с убитите, изнасилени хора щеше да знаеш, че тези медии мълчат за тези неща. В този ред на мисли е хубаво да ми пуснеш един линк така както сега го правиш, в който да ми покажеш как същите тези медии показват украинската армия да разстрелва мирните граждани. Чакам да ми го намериш….. Иначе е нормално да попаднеш в техният медиен капан. Да си мислиш, че отразяват събитията безпристрастно, а то всъщност са минали предварително сито и добре направен монтаж, който има за цел или да омекоти случилото се събитие или да го принизи като дребен битов скандал.
никога не са били обективни спрямо Русия. Те провеждат политика, която им е наредена от самата държава. Никога не са били независими. Ако бяха така най-малкото щяха да вземат позиция и спрямо САЩ и да я критикуват. А има за какво.
НПО е алтернатива на държавните органи и институции. Ако беше на един акъл с тях, нямаше да се различава от "народа" който славослови великият вожд, дори когато го подлага на жестоки репресии и води към сигурен провал. Днес в Русия държавата раздава отличия на журналисти заради проправителствените им медийни изяви, което в нито една нормална държава няма как да се случи. Цивилизованите държави отдавна са забелязали, че това не предвещава нищо добро за бъдещето и това е идеята за поощряване на НПО в цивилизования свят, където по правило са добре дошли, докато някой червен малоумник не види някакво изключение, което пропагандата на тоталитарните държави да развее като светата истина от последна инстанция за оправдание на правителството си.
Достатъчно е да видиш НПО кой ги финансира и седи зад тях. Аз досега не съм видял НПО-тата да се изкажат за Мексико примерно и за нарко-картелите в Мексико където умират стотици хиляди души годишно? Нали не си мислиш, че организацията, която е финансирана от Сорос е независима? Че Сорос има финансови интереси и тази организация е просто един от многото инструменти, които ще му помогнат да постигне финансовите си интереси и резултати.
И само да вметна, че Тайланд е на прага на гражданска война малко след визитата на Барак Обама. Не знам дали е случайно или не...., но резултата е налице.
Но това е част от глобализацията. 1/3 от външният дълг на САЩ е собственост на Русия, 2/3 на Китай. Интересното е, че Китай вече създава конкурентни компании на Виза и Мастъркард и ще бъдат изхвърлени от китайският пазар. И на мен ми изглежда, че тази гражданска война в Тайланд ако започне ще свърши с присъединяването и към Китай. САЩ никога няма да се пуснат в директна битка ако гаранцията им за успех не е в кърпа вързана, а до тогава само ще кандилкат кораба докато се обърне. САЩ не могат да рискуват да изпратят отново ковчези, защото ще се разбунтува обществото. Основната им цел да диктуват целият свят и да играят ролята на световен полицай ще им изиграе лош номер.
Важно в случая да се отбележи е, че Путин много добре и умело пипа и като ги знам пък руснаците колко са коварни със сигурност ще им го върнат на американците тъпкано. Няма да се учудя ако се стигне до дислоциране на руски ракети на някоя ново място по света.
Радвам се, че ви харесва.
Все пак съм поласкан, че докато си писал тези постове, специално си имал едно наум и за мен и си се чудил какви "капанчета" да поставиш ;)
Жалко само, че не се хванах.
> Да не съм пуснал директен линк, защото това е хронология на събития в дати и не сметнах, че е уместно
Напротив, напълно би било уместно когато използваш нечий чужд материал, да цитираш източника. Така повелява публицистичната етика. Това, което е неуместно, е да НЕ поставиш препратка към източника - това се счита за плагиатство.
> Хубаво е също да пускаш линкове с копи пейст на статиите, които превеждаш от чуждите блогове
Това е "Tu quoque" аргумент. Т.е. "ама и ти също". При това доста евтин опит за отклоняване на вниманието (да не говорим колко неоснователен и лишен от конкретни свидетелства в негова подкрепа). И аргумент, който обаче по никакъв начин не може да зачеркне факта, че на практика си изкопирал дословно части от чужда статия и си я изкарал като твое творение (което на практика си постигнал, като удобно си пропуснал да представиш линк към оригиналния източник, както изисква публицистичната етика).
> тези линкове показват, че и ти си успял да се хванеш на тяхната медийна манипулация
Единственото, което показват, е колко заблуждаващи твърдения се съдържат в поста ти. Линковете към тези медии съвсем конкретно и недвусмислено опровергават безпочвеното ти твърдение, че западните медии не били отразявали кървавите събития.
Заповядай. Случаят е пространно разгледан от повечето основни западни медии:
BBC:
http://www.bbc.com/news/world-europe-27351621
The Independent:
http://www.independent.co.uk/news/world/europe/ukraine-crisis-bloody-assault-in-mariupol-dashes-hopes-of-avoiding-civil-war-9347972.html
The Telegraph:
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/ukraine/10821859/Ukraine-pro-Russian-protesters-control-streets-of-Mariupol-on-day-after-deadly-fighting.html
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/ukraine/10819874/Ukraine-crisis-over-20-killed-in-Mariupol-as-Putin-marks-victory-in-Crimea.html
The Inquirer:
http://newsinfo.inquirer.net/601080/at-least-7-dead-in-southeastern-ukraine-port-city
Global Research:
Ukraine Military Attacks Anti-Coup Civilians, US Silent
http://www.globalresearch.ca/ukraine-military-attacks-anti-coup-civilians-us-silent/5381625
> Да си мислиш, че отразяват събитията безпристрастно
Не ми приписвай мнения, които не съм изказвал. Единственият въпрос, който тук обсъждаме, е дали събитията се отразяват. А не дали това се прави "безпристрастно". Опитай се да останеш концентриран върху темата, ако изобщо е възможно. Вместо непрестанно да местиш гол-линията.
Още веднъж напомням, че с анализа, който следва след изплагиатстваната част, съм в общи линии съгласен. Все пак щях да се радвам, ако просто беше признал малкия си пропуск и беше решил да продължиш нататък. Вместо това, ти предпочете да се запънеш. Жалко. Никак не ти отива на интелектуалното ниво. Но какво да се прави. Всички си имаме трески за дялане...
Нещата са много прости. Твърдението ти, че медиите не били отразявали инцидента, се оказаха неверни. Това е. Всичко останало е шикалкавене.
Нещата са много прости. Твърдението ти, че медиите не били отразявали инцидента, се оказаха неверни. Това е. Всичко останало е шикалкавене.
медиите не отразят правилно събитията. И пак ще ти го напиша. Очаквам да видя линкове от EURONEWS, CNN, BBC където показват изнасилени жени, запалени хора, разчленени трупове от събитието в Одеса. Ако не го направиш и не покажеш такива линкове е редно да се извиниш. Така правят възпитаните хора! Също така искам да видя и линка от Youtube, в кои новинарски емисии са го пуснали и също така, къде пише, че украинската армия стреля по народа! Ако не го направиш трябва да се извиниш публично!
Спорът не е дали събитията се отразяват ПРАВИЛНО. Твърдението ти беше, че НЕ СЕ отразяват. Това се оказа невярно.
Дали се отразяват правилно е тема на друг разговор. Не измествай гол-линията.
Ако беше казал в статията си "събитията не се отразяват ПРАВИЛНО", щяхме да водим друг разговор. Очевидно е, че не се отразяват безпристрастно, това мога да кажа. Но ти не каза това, нали?
Спорът не е дали събитията се отразяват ПРАВИЛНО. Твърдението ти беше, че НЕ СЕ отразяват. Това се оказа невярно.
Дали се отразяват правилно е тема на друг разговор. Не измествай гол-линията.
Ако беше казал в статията си "събитията не се отразяват ПРАВИЛНО", щяхме да водим друг разговор. Очевидно е, че не се отразяват безпристрастно, това мога да кажа. Но ти не каза това, нали?
1. Линк с убийствата на украинската армия.....
2. Линк, в който показват убийствата извършени в обществената сграда в Одеса със труповете така както го отразяват за Ирак, Нигерия, Сирия...
3. Ако не намериш линк е хубаво да пустнеш извинение публично.
В темата по-горе бях написал, че новините не се отразяват правилно, а някои теми като убийствата и издавателствата на украинската армия изобщо не се отразяват. Така, че когато човек извършва някакви нападки трябва да защити докрай тезата си. Така, че чакам....
За пореден път, ето твърдението ти в собствения ти пост:
> > Интерес буди моментът, че масовото зверско клане и убийство, което беше извършено в Одеса остана НЕ ОТРАЗЕНО В НИТО ЕДНА ЗАПАДНА МЕДИЯ < <
Това Е ли или не е лъжа?
Не си ти този, който би следвало да очаква извинение. Първо дължиш извинение на автора на статията, която си изкопирал в първата част на поста си, без да поискаш неговото съгласие и без да си му отдал заслуженото чрез поставяне на препратка, както е прието според принципите на публицистичната етика. А след това дължиш извинение на читателите си, задето ги въвеждаш в заблуда.
Искам да ми покажеш линка към убийствата в Одеса.
И отново ще го напиша.
1. Искам да ми намериш западна медия, която показва разстрела на хората към линка на Блиц.бг.
2. Искам да ми намериш линк към убийствата в Мериопул
Не ги ли намериш тези линкове от CNN, EURONEWS, BBC ще се трябва публично да се извиниш.
Очаквам...
Линковете, които си дал не отразяват реални събития. В темата по-горе съм го написал, че западните медии умаловажават събитията в Украйна и не ги отразяват реално, а някой събития изобщо.
До момента не си публикувал нищо реално. И пак казвам не можеш да слагаш знак на равенство между убийство от 7 човека и 100 човека... Разликата е огромна!!!
Тъй като нищо няма да намериш чакам извинение публично!
И убийството в Одеса не е отразено актуално, реално и действително. Задължение на всички медии по света е да бъдат обективни и безпристрастни!!!
Поредният strawman. Покажи ми къде съм направил такова нещо. Покажи ми, или ще приема това за поредната ти манипулация.
> Задължение на всички медии по света е да бъдат обективни и безпристрастни
И ти имаш наивността да възприемаш руските медии като "обективни и безпристрастни"? Не бъди толкова глупав, не ти отива.
В поста ти НЕ се говори за показване на разстрела на хора. Нито западни, нито източни медии показват САМИЯ разстрел. Нито Правда, нито РТ, нито ОРТ, нито никоя друга руска медия. Показват труповете и ситуацията след инцидента. Покажи ми ЕДНА руска медия, която показва как украински войник стреля срещу руски демонстрант и демонстрантът пада покосен. В състояние ли си да покажеш дори ЕДИН такъв репортаж? ДА/НЕ?
За 15-ти път, недей постоянно да местиш гол-линията. Номерът няма да мине.
Извинения от теб няма да изисквам - и бездруго е очевидно, че така или иначе няма да ги дочакам. Пък и кой си ти, че да изискваш от мен каквото и да било?
> Линковете, които си дал не отразяват реални събития
Пълни глупости. Събитията, отразени в тези статии, са реални. Друг въпрос е как са анализирани и интерпретирани от въпросните медии. Фактът е, че СА отразени. Инцидентът е надлежно отразен от западните медии.
А Белият дом излезе и с официална позиция по тези инциденти:
https://news.yahoo.com/us-condemns-unacceptable-odessa-violence-012355850.html
За разлика от теб, аз конкретно цитирам източниците си, вместо да плещя общи врели-некипели за пред наивната публика.
От статията:
"The violence and mayhem that led to so many senseless deaths and injuries is unacceptable."
И
"We call on all sides to work together to restore calm and law and order, and we call on the Ukrainian authorities to launch a full investigation and to bring all those responsible to justice."
Така че първо си изясни фактите, а после ми дръж лекции.
И се научи да пишеш на български. "Умаловажават"!?
http://newsinfo.inquirer.net/601080/at-least-7-dead-in-southeastern-ukraine-port-city
Смятам да спра да ти отговарям на спама, защото до момента не си публикувал нищо. Но трябва да се извиниш....
Колкото и да повтаряш едно и също, "глупости", "ня ня ня не те слушам" и "извини ми се! веднага ми се извини!", не можеш да заличиш факта, че все повече се оплиташ в несъответствията на собствената ти позиция - вероятно защото, както казах, си пропуснал първо да си изясниш фактите, преди да четеш лекции.
Съжалявам, ако това не ти отърва. Просто като наречеш нещо тролене или спам, това не го прави такова. Ти направи какви ли не маймунджилъци, от сто кладенеца се опита да донесеш вода, на челна стойка застана, само и само да отклониш вниманието от собствените си думи.
Или се придържай към темата, която сам си формулирал в собствения си пост, или си признай, че с твърдението си, че западните медии не били отразили събитията в Мариупол, умишлено или не, си въвел читателите в заблуда. Аз залагам на "умишлено".
Не е сложно... Очаквам извинението...
Като изказваш твърдение, задачата да го подкрепиш със свидетелства си е твоя. Не е моя работа да ти върша домашното вместо теб. Или ми представяш репортаж на медия, който показва разстрелите, или си гледай работата.
Като изказваш твърдение, задачата да го подкрепиш със свидетелства си е твоя. Не е моя работа да ти върша домашното вместо теб. Или ми представяш репортаж на медия, който показва разстрелите, или си гледай работата.
Така продължавам да очаквам от теб новинарските сайтове, които са отразили правилно събитията в Украйна. Аз продължавам да твърда, че Западните медии в лицето на Euronews, CNN, BBC, DW в манипулация на събитията, частично или изобщо не отразяване на събитията. Тъй като ти твърдиш, че събитията са били коректни отразени очаквам да приложиш твойте доказателства. За момента нищо не си приложил и коментарите са ти лишени от всякакъв смисъл. На интернет жаргон се наричат тролене....
> Тъй като ти твърдиш, че събитията са били коректни отразени
Дрън-дрън ярини. Уж си ми умник, пък дори след всичкото това безсмислено плещене така и не разбра какво точно твърдя, дори след като се наложи сто пъти да ти го повтарям като на невменяем. Но така се получава, когато ръцете ти постоянно са заети да затъкват ушите ти.
За вечно неразбралите, за двайсети и последен път повтарям: единственото, което твърдя е, че противно на изказаното в поста ти очевидно подвеждащо твърдение, медиите СА отразили събитията. Точно колко безпристрастно са ги сторили е предмет на съвсем друг разговор, към който ти през цялото време отчаяно се опитваш да отклониш темата, защото така по ти отърва.
Ако наистина толкова много държеше да говорим за безпристрастността на отразяването на събитията, щеше да формулираш поста си по съвсем друг начин. А не сега да се опитваш от сто кладенеца вода да ми носиш в отчаян опит да се изметнеш и да си заметеш следите.
Но ти продължавай да си натякваш като стара свекърва, не ми пречиш. И бездруго вече достатъчно се изложи.
Тъпо, наистина много, много тъпо.
Тъпо, наистина много, много тъпо.
за да бъде разбираем за всички, че събитията не се отразяват от западните медии. Тези събития, които са отразени са непълно или неправилно със прикриване и необективно отразяване на информацията.
10. asthfghl - ...
11.05 11:28
Всичко е много вярно, но:
> Интерес буди моментът, че масовото зверско клане и убийство, което беше извършено в Одеса остана не отразено в нито една западна медия. Нито БиБиСи, СNN, Euronews, DW.de
Преди да се изказваш така категорично, не е ли по-добре първо добре да проучиш дали не се заблуждаваш?
Да ми каже къде точно съм заблудил мойте читатели..... И очаквам да получа линкове към медиите, които споменах по-горе. Все още чакам 4ти ден....