Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2015 20:00 - Загадка - играчка Шерлок Холмс
Автор: megafon Категория: Забавление   
Прочетен: 1425 Коментари: 1 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

     - ПРИСЪСТВАЛ  ЛИ СТЕ НЯКОГА НАЗАЕШКО НАДБЯГВАНЕ?

Странният въпрос на Холмс ме стресна и аз спрях насред улицата и го загледах учудено. 
      - Защо питате?

     - Обмислях един поучителен въпрос за вас, скъпи ми Уотсън - каза той, - Такова нещо може да разкрие доста.

Аз свих рамене.

      - Моля ви, продължете. Липсата на опит от моя страна съвсем не омаловажава проблема.

      - В никакъв случай, задачата е съвсем елементарна. Така че, ако обичате, представете си двойка много задружни зайци, които отдавна се познават. Обучени да се надбягват за забавление на децата, те щастливо препускат с една съща скорост, като си правят компания и, естествено, получават страхотни аплодисменти.

Изглежда съвсем правдоподобно - осмелих се да заявя аз.

 След надбягването един от реферите забелязва, че първата и втората половина от разстоянието зайците пробягали за едно и също време, а последната четвърт им отнела толкова време, колкото и предпоследната. Ако за първите 3/4 са изразходвали 6 3/4 минути, то колко е продължило цялото състезание?




Гласувай:
3



1. neznayko - Зайци
16.06.2015 20:23
Времето за пробягването на последната четвърт е равно на това на предпоследната. Две четвъртинки правят една половинка, а времената на първата и втората половинка също са равни :)
Отговора е същия, като на въпроса: Ако рибка и половина струват лев и половина, тогава колко струват шест рибки?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: megafon
Категория: Политика
Прочетен: 2563571
Постинги: 194
Коментари: 3754
Гласове: 2059
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930