Постинг
19.05.2012 14:18 -
Капитулира ли Бойко пред Ердоган и Турция?
Автор: megafon
Категория: Политика
Прочетен: 25938 Коментари: 38 Гласове:
Последна промяна: 19.05.2012 14:31
Прочетен: 25938 Коментари: 38 Гласове:
13
Последна промяна: 19.05.2012 14:31
Няма как да не коментирам случващото се с българската външна политика в последната една седмица. България привлече близо 200 млн. долара капитал на Катар, който е готов да ги инвестира в нашата държава. Това е прекрасно, защото се случва по време на криза. Но не това ме интересува. А какво става с Турция и нейната газова връзка, която трябваше да се изгради.
И още по-важният въпрос е омекна ли Борисов пред Ердоган? Лично според мен там се заформи някаква "интрига" и това е, че Турция отказа да строи газовата връзка. А там в момента се продава най-евтиният газ в света. Цената му е приблизително 180 долара за куб.м. За сравнение в монета българия без отстъпката от 11% го купува на около 430 долара куб. м. газ. От думите на Ердоган лично той е сметнал, че нашата държава има нужда от тази връзка само по-време на криза. Ако това не е намеса във вътрешната икономика на нашата държава, какво е? Как премиера на Турция ще решава какво е добро за нашата държава? Тъй като тя има интерес пътя Русе - Свиленград да се изгради максимално бързо и той да бъде магистрала е готова да участва със финансови средства.Нищо, че струва 250 млн. долара. Тя заедно с Катар са готови да го построят за 2 години.Как ще стане с това? Елементарно ми Уотсън. Турция ще докара турски фирми да го построят.Защото те имат максимален интерес. Така Турската продукция ще пристига в Западна Европа за по-кратко време. Какви ни дреме туй на нас Българите? Нищо! Абсолютно нищо. Ние пътуваме ли по тази дестинация? Не. Най-краткият път за Европа е през Сърбия! Този път не подпомага българската икономика с нищо.
Какво трябваше да се направи? Лично според мен външната политика трябва да се води на принципа на разменни интереси. Те искат да направят път с техните пари в България. Пътят се раздела на 3 участъка и ще бъде строен от 3 фирми - българска, катарска и турска. Но, за да стане това вие ще изградите газовата връзка с България. Не ще те ли? Ако ще те. Ще направя тогава следното нещо: в България ще изградя специални пирони за тирове. И всички тирове, които искат да пътуват транзит в България ще пътуват чрез влакови композиции. Така хем ще намалеят катастрофите в страната причинени от турски тирове, а те са многократно големи, хем ще живнат товарни превози на БДЖ. Но Турция и в частност Ердоган да ми казва кое е добре и кое не е, изобщо не ми харесва. Ама хич! Но затова отново са виновни тройната коалиция и всички партии, които допуснаха изобщо ДПС до властта!
БСП и ДПС имитират опозиция и прекрачват...
Преяждането с Русия...следствие от преяж...
Защо ли искат да фалират басейна Спартак...
Преяждането с Русия...следствие от преяж...
Защо ли искат да фалират басейна Спартак...
Следващ постинг
Предишен постинг
> От думите на Ердоган лично той е сметнал, че нашата държава има нужда само по-време на криза
Това не го разбрах. Има нужда от какво?
> Елементарно ми Уотсън
Имаше предвид "драги" ми Уотсън? :)
> Ние пътуваме ли по тази дестинация? Не. Най-краткият път за Европа е през Сърбия!
Европа иска да има коридор към Близкия изток. Централна и Северна Европа също е част от Европа. Полша е сред най-бързо развиващите се икономики (и то по време на криза). Най-прекият път от Скандинавия към Близкия изток е през Русе. Огледай картата и ще се сетиш в чии интереси е да има бърза и удобна връзка Русе-Свиленград. За "Европейски Коридор №9" да си чувал?
> Те искат да направят път с техните пари в България
Доста по-добра оферта е, отколкото ние да направим техния път с нашите пари, не мислиш ли? ;)
> Лично според мен външната политика трябва да се води на принципа на разменни интереси.
Ей тук вече съм съгласен. Бойко обаче клекна. Странно, пред Русия не клекна, но пред Турция - да. Много любопитно наистина. Всъщност Русия натисна Турция да натисне нас, а за Турция нейните търговски отношения с Русия са по-важни от нас. И оттук дойде цялата работа. Учуден ли си, че Турция предпочете руските интереси пред нашите?
> Но Турция и в частност Ердоган да ми казва кое е добре и кое не е, изобщо не ми харесва. Ама хич!
И на мен не ми харесва! Не ми харесва и американският посланик да ни казва какво да правим. Не ми харесва и Барозу да ни казва какво да правим. И Путин не ми харесва да ни казва. Да, ама всички тези ни казват, и то как. И Бойко слуша и козирува. Не му е виновна Тройната коалиция, че е една подлога и си дава задника на всички подред.
Реалностите са ясни. България никога не е била напълно независима, не е, не може да бъде и никога няма да бъде. Въпросът е как ще си изиграем ръката карти, която ни е раздадена.
цитирайТова не го разбрах. Има нужда от какво?
> Елементарно ми Уотсън
Имаше предвид "драги" ми Уотсън? :)
> Ние пътуваме ли по тази дестинация? Не. Най-краткият път за Европа е през Сърбия!
Европа иска да има коридор към Близкия изток. Централна и Северна Европа също е част от Европа. Полша е сред най-бързо развиващите се икономики (и то по време на криза). Най-прекият път от Скандинавия към Близкия изток е през Русе. Огледай картата и ще се сетиш в чии интереси е да има бърза и удобна връзка Русе-Свиленград. За "Европейски Коридор №9" да си чувал?
> Те искат да направят път с техните пари в България
Доста по-добра оферта е, отколкото ние да направим техния път с нашите пари, не мислиш ли? ;)
> Лично според мен външната политика трябва да се води на принципа на разменни интереси.
Ей тук вече съм съгласен. Бойко обаче клекна. Странно, пред Русия не клекна, но пред Турция - да. Много любопитно наистина. Всъщност Русия натисна Турция да натисне нас, а за Турция нейните търговски отношения с Русия са по-важни от нас. И оттук дойде цялата работа. Учуден ли си, че Турция предпочете руските интереси пред нашите?
> Но Турция и в частност Ердоган да ми казва кое е добре и кое не е, изобщо не ми харесва. Ама хич!
И на мен не ми харесва! Не ми харесва и американският посланик да ни казва какво да правим. Не ми харесва и Барозу да ни казва какво да правим. И Путин не ми харесва да ни казва. Да, ама всички тези ни казват, и то как. И Бойко слуша и козирува. Не му е виновна Тройната коалиция, че е една подлога и си дава задника на всички подред.
Реалностите са ясни. България никога не е била напълно независима, не е, не може да бъде и никога няма да бъде. Въпросът е как ще си изиграем ръката карти, която ни е раздадена.
независими държави в света. Това не е възможно. Но интересното тука е защо Борисов не показа характер за газовата връзка? Тя ние жизнено необходима за българаскта промишленост. С нея тя ще стане почти двойно по-конкурентно способна.
цитирайЗащото си има приоритети: пред чии интереси бих бил по-склонен да клекна и чии съм готов да жертвам? Пред кого ще козирувам най-напред? Той си е подредил приоритетите:
1) ЕС
2) САЩ
3) БРИКС
4) Евразия/Русия
5) Африка/Бл.изток
И си ги следва. Затова говоря за карти. Пиките бият спатиите при "без коз". И понеже сме дребен играч, нямаме ръка за "всичко коз".
Не, напълно независими играчи не съществуват наистина. Но някои имат по-силна ръка от други, по ред причини, които няма да изброяваме сега.
Пс. Никой няма да те пусне да бъдеш конкурентноспособен ей така, без да си прави своите си сметки и да дърпа своите лостове, с които разполага.
цитирай1) ЕС
2) САЩ
3) БРИКС
4) Евразия/Русия
5) Африка/Бл.изток
И си ги следва. Затова говоря за карти. Пиките бият спатиите при "без коз". И понеже сме дребен играч, нямаме ръка за "всичко коз".
Не, напълно независими играчи не съществуват наистина. Но някои имат по-силна ръка от други, по ред причини, които няма да изброяваме сега.
Пс. Никой няма да те пусне да бъдеш конкурентноспособен ей така, без да си прави своите си сметки и да дърпа своите лостове, с които разполага.
имаме лостове за пред Турция, въпроса е дали ще ги използваме?
цитирайА, де? То туй е въпросът :)
цитирайА моят процент ?
цитирайвъпрос за процент. Аз имам логичното си обяснение, но ще го споделя с вас след като прочета други мнения.
цитирайно има разлика да си зависим и да "слушаш" Барозу и да си зависим от Ердоган. Несъизмерими са.
Каквито и преговори да водиш винаги трябва да гониш интереса си, особено като си силната страна и от теб искат. Искат да минат през територията ти - правото на преминаване не е безплатно. Какво ще поискаш в замяна е въпрос на желание да искаш и воля да го отстояваш. И тъй като нищо никога не е само черно или само бяло, вероятно има фактори, далечни от публичността. Има нещо гнило в ...България!
цитирайКаквито и преговори да водиш винаги трябва да гониш интереса си, особено като си силната страна и от теб искат. Искат да минат през територията ти - правото на преминаване не е безплатно. Какво ще поискаш в замяна е въпрос на желание да искаш и воля да го отстояваш. И тъй като нищо никога не е само черно или само бяло, вероятно има фактори, далечни от публичността. Има нещо гнило в ...България!
> особено като си силната страна и от теб искат
Хаха! Не сме в позиция да искаме каквото и да било.
цитирайХаха! Не сме в позиция да искаме каквото и да било.
имаме право да изискваме и то доста. Не е задължително Турция да преминава през България за ЕС? Можем да и сложим леки "такси" да е "спънем" за ЕС. Пътят на Турция за Европа преминава през България! Не го забравайте.
цитирайТурция вече не се стреми към ЕС. Не и по начина, по който дълго време се опитваше да се домогне до членство. Стратегията на Ердоган/Гюл сега е различна - Турция се стреми да бъде арбитър между Европа и Близкия изток. За целта ще се опита да си изгради собствена геополитическа роля.
По принцип географското ни положение е коз - естествено. Може би единственият ни силен коз. И ако не го използваме разумно за своите си интереси, ще направим най-големия гаф, а последствията ще са дълготрайни.
Бойко се пече на бавен огън от няколко страни.
цитирайПо принцип географското ни положение е коз - естествено. Може би единственият ни силен коз. И ако не го използваме разумно за своите си интереси, ще направим най-големия гаф, а последствията ще са дълготрайни.
Бойко се пече на бавен огън от няколко страни.
Това е българска територия, изграждането на пътищата и експлоатацията им става по нашите правила и закони.
Да кажеш, че в собствената си къща не си в позиция да определяш правилата и "не си в позиция", ми е странно.
цитирайДа кажеш, че в собствената си къща не си в позиция да определяш правилата и "не си в позиция", ми е странно.
Не е нормално, освен ако Бойко не го натискат за този път от ЕС. Но даже и да го натискат той е в позицията да изисква от тях. Така би било редно да е. А Турция е ясно защо не иска такава газова връзка да бъде изградена.
цитирайНе ме разбра. През цялото време ти говоря за геополитика, а ти профължаваш да ми цитираш единственото нещо, с което разполагаме - кръстопътното си положение. Нещата далеч не са така елементарни и никога не са били.
цитирай"Реалностите са ясни. България никога не е била напълно независима, не е, не може да бъде и никога няма да бъде. Въпросът е как ще си изиграем ръката карти, която ни е раздадена."
В политиката, за да спечелиш една игра със слаби карти, е нужно играчът да е дипломат от голям калибър. Дали точно нашия е такъв? И имаме ли такива? И къде са ако имаме? Дипломацията е наука за умни, а силната ръка карти в политиката винаги си е силна ръка и може да те цапардоса по мутрата. Дори да имаш черен пояс по карате.
цитирайВ политиката, за да спечелиш една игра със слаби карти, е нужно играчът да е дипломат от голям калибър. Дали точно нашия е такъв? И имаме ли такива? И къде са ако имаме? Дипломацията е наука за умни, а силната ръка карти в политиката винаги си е силна ръка и може да те цапардоса по мутрата. Дори да имаш черен пояс по карате.
16.
анонимен -
666! СУПЕР
19.05.2012 19:11
19.05.2012 19:11
....КЪМ БУЛГАРИТЕ :
...ЧЕСТИТО ТУРЦИ.... УЧЕТЕ КИТАИСКИ...!
цитирай...ЧЕСТИТО ТУРЦИ.... УЧЕТЕ КИТАИСКИ...!
Ще ми обясни ли някой простичко -
какво гарантират 200-та милиона на шейха внесени в БНБ?
Ако някой иска да инвестира у нас - идва с парите и инвестира?
Що трябва да внася пари в БНБ - за които естествено ще плащаме лихви
като за всеки депозит!
цитирайкакво гарантират 200-та милиона на шейха внесени в БНБ?
Ако някой иска да инвестира у нас - идва с парите и инвестира?
Що трябва да внася пари в БНБ - за които естествено ще плащаме лихви
като за всеки депозит!
18.
анонимен -
В
19.05.2012 20:55
19.05.2012 20:55
БНБ няма лихва. Това да не е обикновена банка, това е гаранция за инвестицията. Това е много добре, но за Турция, там нещата не са на добре.
цитирай
19.
анонимен -
666! СУПЕР
19.05.2012 20:58
19.05.2012 20:58
....ДИМИТЪР ОБШТИ ШЕ ОТКРАДНЕ МАНГИЗО...СПОКОИНО...!
цитирай
20.
анонимен -
БРАТЯ! БЪЛГАРИЯ, КАТО ЗЕНИЦАТА НА ...
19.05.2012 22:09
19.05.2012 22:09
БРАТЯ! БЪЛГАРИЯ , КАТО ЗЕНИЦАТА НА ОКОТО СИ!
т.н.ТРАКЕДОНИСТИ-АВТОХТОНИСТИ , СА ТРОЯНСКИЯ КОН НА ПАНТУРКИЗМА.
цитирайт.н.ТРАКЕДОНИСТИ-АВТОХТОНИСТИ , СА ТРОЯНСКИЯ КОН НА ПАНТУРКИЗМА.
Тези се подиграват с Разбойко тиквата и с нас.
Това говедо до вчера беше против Южен поток.
А Ердоган преди 5 год прекара през Черно море газ и сега купува газта, както пишеш, по 180 дол. 1000куб/м. Нас не ни допуска до евтиния газ, защото е само за тях.
Ние отказахме Белене, а руснаци ще построят 4 атомни централи в Турция, като едната вече е в напреднал строеж.
Ердоган обяви, че ще похарчи 100 милиарда долара до няколко години за укрепване на турската енергетика.
Построените с наши пари магистрали и днес обслужват предимно турските и европейски тирове. Ползата е за тях.
Ние разполагаме с нашата територия и никой не може да мине и строи без наше съгласие.
Никой не може да ни принуди без война да го дадем.
АКо Разбойко тиквата се е съгласил с турчина и катареца, това значи,
ЧЕ Е БИЛ КУПЕН И ПОДКУПЕН, ЧЕ СЕ Е ПРОДАЛ, И Е ПРОДАЛ ИНТЕРЕСИТЕ НА БЪЛГАРИЯ.
Англ.държвник Гладстон е казал на времето." ЧЕ АНГЛИЯ НЯМА ПОСТОЯННИ ПРИЯТЕЛИ, А ИМА ПОСТОЯННИ ИНТЕРЕСИ, И СЕ РЪКОВОДИ ОТ ТЯХ, В ОТНОШЕНИЯТА СИ С ДРУГИТЕ ДЪРЖАВИ".
Същото се отнася и за нас, важи и за нас. Или както казват турците.
ИНТЕРЕСА КЛАТИ ФЕСА.
цитирайТова говедо до вчера беше против Южен поток.
А Ердоган преди 5 год прекара през Черно море газ и сега купува газта, както пишеш, по 180 дол. 1000куб/м. Нас не ни допуска до евтиния газ, защото е само за тях.
Ние отказахме Белене, а руснаци ще построят 4 атомни централи в Турция, като едната вече е в напреднал строеж.
Ердоган обяви, че ще похарчи 100 милиарда долара до няколко години за укрепване на турската енергетика.
Построените с наши пари магистрали и днес обслужват предимно турските и европейски тирове. Ползата е за тях.
Ние разполагаме с нашата територия и никой не може да мине и строи без наше съгласие.
Никой не може да ни принуди без война да го дадем.
АКо Разбойко тиквата се е съгласил с турчина и катареца, това значи,
ЧЕ Е БИЛ КУПЕН И ПОДКУПЕН, ЧЕ СЕ Е ПРОДАЛ, И Е ПРОДАЛ ИНТЕРЕСИТЕ НА БЪЛГАРИЯ.
Англ.държвник Гладстон е казал на времето." ЧЕ АНГЛИЯ НЯМА ПОСТОЯННИ ПРИЯТЕЛИ, А ИМА ПОСТОЯННИ ИНТЕРЕСИ, И СЕ РЪКОВОДИ ОТ ТЯХ, В ОТНОШЕНИЯТА СИ С ДРУГИТЕ ДЪРЖАВИ".
Същото се отнася и за нас, важи и за нас. Или както казват турците.
ИНТЕРЕСА КЛАТИ ФЕСА.
22.
анонимен -
Васил Златарски
19.05.2012 22:28
19.05.2012 22:28
Братя.Пазете целокупноста на България, като зеницата на окото си! Цялото змийско котило на т.н. тракедонисти автохтонисти, цели разпокъсване на България. Пъклените планове на тези псевдо патриоти трябва в зародиш да се задушат,преди да е станало късно. Тези нехранимайковци подмолно подготвят Косовския сценарий за България.
Съединението прави силата!
цитирайСъединението прави силата!
анонимен написа:
Цялото змийско котило на т.н. тракедонисти автохтонисти, цели разпокъсване на България. Пъклените планове на тези псевдо патриоти трябва в зародиш да се задушат,преди да е станало късно. Тези нехранимайковци подмолно подготвят Косовския сценарий за България.
Съединението прави силата!
Съединението прави силата!
На баба ти фърчилото.
Не сте в час, Боко си има свой частни национални интереси Както има частни национални телевизии и радиостанции
цитирай
25.
анонимен -
Резидент Турак
19.05.2012 23:53
19.05.2012 23:53
от чужбина има интерес към работата ми...
В момента обаче, хората, с които работя...
Целта ни е Тракия (Източна Румелия), да се присъедини към мама туракия и да превърнем
гяурите славянобългари в наши васали
(покорна рая). Анадън му аркадашлар?
Затова трябва да насаждаме омраза към гърците, докато си постигнем пъклените цели.Имаме инсталирани хора в православието им и наша партия,която също работи в тази насока.
Финансират ни от уахабит саудит арапия и анадол туракия.
цитирайВ момента обаче, хората, с които работя...
Целта ни е Тракия (Източна Румелия), да се присъедини към мама туракия и да превърнем
гяурите славянобългари в наши васали
(покорна рая). Анадън му аркадашлар?
Затова трябва да насаждаме омраза към гърците, докато си постигнем пъклените цели.Имаме инсталирани хора в православието им и наша партия,която също работи в тази насока.
Финансират ни от уахабит саудит арапия и анадол туракия.
26.
анонимен -
АФЕРИМ,МАААШАЛА!
20.05.2012 00:01
20.05.2012 00:01
АФЕРИМ,МАААШАЛА!
След като България не съумя да социализира и интегрира ромското и голяма част от ислямизираното малцинства,
сега те се опитват да асимилират БЪЛГАРСКОТО мнозинство.
цитирайСлед като България не съумя да социализира и интегрира ромското и голяма част от ислямизираното малцинства,
сега те се опитват да асимилират БЪЛГАРСКОТО мнозинство.
27.
анонимен -
Срам и позор братя!
20.05.2012 00:04
20.05.2012 00:04
Стигнахме до там, че мургави теляци от турската БАН-я (хамам), учили в медресета у мама туракия и уахабит саудит арапия, да се гаврят с произхода на БЪЛГАРИТЕ и да тъпчат с крака и изопачават ИСТИНСКАТА БЪЛГАРСКА ИСТОРИЯ. Срам и позор братя!
цитирайАз мисля, че нещата са така. Турция и Европа са ни натиснали за коридор номер 9, а Бойко е казал на Ердоган за газа, а той му е казал разбери се с Русия. И Турция ако и да иска да направи връзка с България, а Русия и кажи не няма как да стане. Търговският обмен на Турция и Русия е десетки милиарди долара. Турция строй руски атомни електроцентрали за около 20 млрд, а пък руснаците купуват турски продукти от десетки години. И нас всеки на шляка. Но в едно Бойко е прав като каза, че е крайно време Европа да си направи една обща газова компания!
цитирайТо да ни шлякаха поне ,както трябва та белким дадем и прираст
цитирайдумите на Ердоган лично той е сметнал, че "нашата държава има нужда..."
от добросъседски отношения, а Турция е добър съсед- трета е в света по темпове на икономика, по време на криза и можем да си помагаме,... но без омраза...
цитирайот добросъседски отношения, а Турция е добър съсед- трета е в света по темпове на икономика, по време на криза и можем да си помагаме,... но без омраза...
> В политиката, за да спечелиш една игра със слаби карти, е нужно играчът да е дипломат от голям калибър. Дали точно нашия е такъв? И имаме ли такива? И къде са ако имаме? Дипломацията е наука за умни, а силната ръка карти в политиката винаги си е силна ръка и може да те цапардоса по мутрата. Дори да имаш черен пояс по карате.
Абсолютно споделям и не мисля, че сегашният ни главатар разполага с капацитета (интелектуален и политически), нито пък с качествата да играе с подобни карти.
Не знам дали твоят коментар е "относно" мен. По-скоро относно аргументите, които използвах ;)
цитирайАбсолютно споделям и не мисля, че сегашният ни главатар разполага с капацитета (интелектуален и политически), нито пък с качествата да играе с подобни карти.
Не знам дали твоят коментар е "относно" мен. По-скоро относно аргументите, които използвах ;)
> Турция и Европа са ни натиснали за коридор номер 9
О, изведнъж значи се сети за съществуването на коридор 9, след като го споменах ;)
Радвам се, че съм бил от полза! Все пак между това да говориш, че "българите не пътуват нататъка, следователно не им трябва това шосе" и да осъзнаеш, че "на Европа това шосе им е спешно необходимо, затова ни натиснаха" си е някакъв прогрес - така че, браво! :)))
> Турция строй руски атомни електроцентрали за около 20 млрд, а пък руснаците купуват турски продукти от десетки години. И нас всеки на шляка.
Радвам се, че в края на кра(Й?)щата все пак стигна до моя извод :)
цитирайО, изведнъж значи се сети за съществуването на коридор 9, след като го споменах ;)
Радвам се, че съм бил от полза! Все пак между това да говориш, че "българите не пътуват нататъка, следователно не им трябва това шосе" и да осъзнаеш, че "на Европа това шосе им е спешно необходимо, затова ни натиснаха" си е някакъв прогрес - така че, браво! :)))
> Турция строй руски атомни електроцентрали за около 20 млрд, а пък руснаците купуват турски продукти от десетки години. И нас всеки на шляка.
Радвам се, че в края на кра(Й?)щата все пак стигна до моя извод :)
> То да ни шлякаха поне ,както трябва та белким дадем и прираст
Турски рязан ...такоз... отзад --> прираст от мънички турчета. Ааа, не, мерси.
цитирайТурски рязан ...такоз... отзад --> прираст от мънички турчета. Ааа, не, мерси.
34.
анонимен -
Капитулира ли България. . . да. П...
20.05.2012 13:43
20.05.2012 13:43
Капитулира ли България...да. Пипето на Тиквун не стига до там, да разбере нещата. От всичко казано по време на срещата, съм сигурен, че в главата му се е чувало само дрънченето на тези 200 млн и"инвестиции"...и всичко друго е минало покрай ушите му.А около него има само PR-и, но не и дипломати.В добавка и гафа с подслушания разговор на "четири очи"...Абе Бай Ганьо в политиката...
цитирай
35.
анонимен -
Добре написано, но накрая се изсра ...
20.05.2012 15:03
20.05.2012 15:03
Добре написано,но накрая се изсра на метеното!
цитирай
36.
анонимен -
накрая се обърка
21.05.2012 11:29
21.05.2012 11:29
Каква е връзката с ДПС? Та в момента те не са във властта. Властта е еднолично в Борисов и никаква ДПС не му е намесена. Нали?
цитирайДПС нямат връзки с Турция ли? Нямат позиции ли? Нелепо е да се мисли по този начин.
цитирайТо пред кого ли не капитулираха, тоест нас, че и пред Турция ли, да не капитулираме?
И наистина, аз мисля, че много хора гласуваха за ГЕРБ, ужким за да "не е ДПС на власт" и да няма "тройна коалиция".
Защо ли линията и поведението на ДПС пред Турция, някак се надмина в някои отношения?
А дали ДПС е на Турция, по генезис и цели - това е друга и по - дълга тема, ама вече май е общоизвестен отговора, а също и дали там има истински турци и дали е истински защитник и от какво на турците, турчеещите се и мюсюлманите пък особено у нас, че и на "малцинствата" и особено на нетурските и неислямски...
цитирайИ наистина, аз мисля, че много хора гласуваха за ГЕРБ, ужким за да "не е ДПС на власт" и да няма "тройна коалиция".
Защо ли линията и поведението на ДПС пред Турция, някак се надмина в някои отношения?
А дали ДПС е на Турция, по генезис и цели - това е друга и по - дълга тема, ама вече май е общоизвестен отговора, а също и дали там има истински турци и дали е истински защитник и от какво на турците, турчеещите се и мюсюлманите пък особено у нас, че и на "малцинствата" и особено на нетурските и неислямски...