Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.12.2012 19:30 - Бъдещите шофьори на България или новите самоубици?
Автор: megafon Категория: Политика   
Прочетен: 15775 Коментари: 29 Гласове:
6

Последна промяна: 13.12.2012 20:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Дойде зимата. Заваля първият сняг и обикаляйки из страната попадах на какви ли не ситуации по пътищата. Но една беше най-честата, заседнали автомобили в първия зимен сняг. Повечето от вас ще си кажат и какво толкова? Нормална ситуация из нашите родни пътища – зле почистени, автомобили, камиони с летни гуми.  За първото не съм много съгласен, защото през зимата е много трудно да бъде почистен пътя в рамките на 24-48 часа от започването на снеговалежа до асфалт. Да се ловят снежинките във въздуха е само метафора използвана от нашите родни политици. Истината е, че правилата за движение има нужда от „съживяване“. Крайно време е да бъдат променени, разбира се и на някой места в страната мпс-та да бъдат оборудвани задължително със зимни гуми. В повечето държави от ЕС зимните гуми са задължителни за цялата държава през определен зимният период или частично за определена територия в държавата. Съществуват много митове за зимните гуми и ви уверявам, че  99% от тях са абсолютно неверни и измислени от хората, които обичат да си карат с летни гуми.  Последният пример е случаят с голямото задръстване в Сърбия продължило няколко дена, което в крайна сметка се оказа, че е било предизвикано от български тир с летни гуми. Глобата, която му е била наложена на водача е 7000 евро. Колко хубаво би било ако и при нас стане така? Когато човек пътува редовно в страната се натъква на всякакви безумия и изпълнения на неуравновесени шофьори.  Другото, което ми прави впечатление е, че родният КАТ не прави редовни проверки през зимата, а те са жизнено важни:
- фарове – пълно е с олигофрени, които слагат ксенон на рефлекторни фарове. Това е абсолютно забранено в ЕС. Моментално се спира автомобила от движение! Други, които не могат да си позволят ксенон слагат 100-ватови рали крушки, стандартната е 55 вата. Нямам обяснение защо се случва това при условие, че в правилника е ясно категорично записано относно фаровете.
- не работещи стопове, габарити, осветление на задния номер и т.н.

     По времето на комунизма шофьорите трепереха на пътя и недай си Боже им се случи да изгори нещо, веднага отбиваха от пътя и си го отремонтираха.  Сега те си карат по 1 година с един фар, стоп и каквото ти дойде на акъла без никой да ги спира и да им прави проверка. А проблема тепърва ще се задълбочава и с увеличаването на демографската криза.  Всъщност, за да напиша тази статия ме провокираха точно три събития:

1. Честото ми пътуване из страната и непрекъснато ми попадане на „нетолерантни шофьори“.
2. Случката с българския водач на тир в Сърбия.
3. И днешната история на БТВ направо с нея ми прекипя на канчето, която можете да видите по-долу.
Ако катаджиите си вършиха работата в България отлично, то тяхната дейност пряко щеше да се отразява върху движението на пътищата по следният начин:
- по-малко загинали хора при птп-а
- по-малко задръствания из заснежените пътища.
С наближаването на коледните празници ви пожелавам весело изкарване и безаварийно пътуване. И на всички водачи да имат едно наум, че ако техният живот  не е важен, то нека да се постараят да запазят живота на другите хора.  Весели Празници.




Гласувай:
14


Вълнообразно


1. bogdan12 - Не съм расист, ама качиха ни се на главата.
13.12.2012 20:55
Бива, бива несправедливост, ама ...
На застрахователите така им изнася, използват ситуацията да не плащат. Пък хората да му мислят и да се молят да не налетиш на някой пишман шофьор, че няма кой да ти защото правата.Оправяй се сам! Просто България или иначе казано -простотия в България!
цитирай
2. megafon - Да за съжаление
13.12.2012 21:44
в България хората са станали масово непукисти и не оценяват нещата в дълбочина.
цитирай
3. apostapostoloff - Виж сега,
14.12.2012 05:37
хванаха микробус на Славчо Попа с тон контрабандна каракуда!
цитирай
4. megafon - Просто си номер 1.
14.12.2012 07:55
Каква е връзката Апостолов? Eдноминутна слава?
цитирай
5. borisem - уточнение
14.12.2012 10:44
само за Ваша информация - за товарните камиони (или ТИР-ове както ги наричате) няма летни - зимни гуми... проблем възниква при износването и размера на грайфера...
цитирай
6. asthfghl - ...
14.12.2012 11:17
> Да се ловят снежинките във въздуха е само метафора използвана от нашите родни политици

Всъщност само от един конкретен политик.

> В повечето държави от ЕС зимните гуми са задължителни за цялата държава през определен зимният период или частично за определена територия в държавата

Всъщност са задължителни единствено в северните и алпийските страни (Австрия, Финландия, Германия, Швеция, Швейцария):

http://www.theaa.com/motoring_advice/overseas/snow-chains-winter-tyres.html

В останалите страни са препоръчителни, с изключение на отделни курорти.

> голямото задръстване в Сърбия продължило няколко дена, което в крайна сметка се оказа, че е било предизвикано от български тир с летни гуми

Да не смесваме изискванията за леки МПС (до 3500 кг) и тежкотоварни машини.

За фаровете съм абсолютно съгласен. Както и за немарливия контрол от страна на КАТ. Цецо да вземе да си стегне хората, че доникъде няма да стигнем така.

Ps. "някой места" / "самоубици" ... Вземи ги оправи ;)
цитирай
7. megafon - Разбира се, че има
14.12.2012 12:44
borisem написа:
само за Ваша информация - за товарните камиони (или ТИР-ове както ги наричате) няма летни - зимни гуми... проблем възниква при износването и размера на грайфера...

такива гуми и те не са от скоро. Можете да ги видите. Да не са същите като на леките автомобили, но ги има. http://www.michelintransport.com/ple/front/affich.jsp?&codePage=20050512111937_01062005174237&lang=EN&codeRubrique=20050512111937
цитирай
8. megafon - Леле, колко мъка има по този свят.....
14.12.2012 13:02
1. Първо не е един конкретен политик, а са доста през годините. И не знам защо хората си мислят, че пътят при зимни условия трябва да бъде на асфалт, веднага.
2. Когато критикуваш е хубаво да правиш разлика между зимни гуми, курорти, вериги и т.н. Иначе имаме много напънииии и голямааааа мъка.... Сега напиши в чичко Гугъл "winter tyres obligatory Еurope" и почвай да четеш. Ще те изпитам, но преди това ще ти взема компютъра, за да видя какво си научил и запомнил. ;-)
3. Добре е, че си запомнил нещо от курса по кормуване. Поне на теория горе долу ги нацелваш нещата. За инфо - http://www.dnes.bg/balkani/2012/12/11/predizvikaliiat-zadrystvane-v-syrbiia-nash-tir-bil-s-letni-gumi.175170 В нета има даже и снимки на „лекотоварното камионче“, хората му викат ТИР.
4. Трудно е да лепиш една каца, която е изгнила и пробита. Ако всеки преди това си вършеше работата България щеше да е рай.

p.s. За домашна да научиш следните неща: що е то камион, видове камиони, тежина на камионите и най-важното е да правиш разлика между тежкотоварни и лекотоварни мпс-та. А и щях да забравя да прочетеш за зимните гуми, какво правят, как функционират и защо трябва употребата да им стане задължителна, не на пълно, но частична задължителна!
цитирай
9. marlyn - > > В повечето държави от ЕС ...
14.12.2012 13:36
asthfghl написа:
>
> В повечето държави от ЕС зимните гуми са задължителни за цялата държава през определен зимният период или частично за определена територия в държавата

Всъщност са задължителни единствено в северните и алпийските страни (Австрия, Финландия, Германия, Швеция, Швейцария):



Да не бъркаш зимните гуми, с гумите с шипове. Защото ДА! За някои от тези държави които си посочил те са задължителни. Пропуснал си Норвегия, а в Германия шиповете са забранени.
Иначе, тъй наречените зимни гуми от по мек каучук и определен рисунък и дълбочина на грайфера, са задължителни и в България!
цитирай
10. анонимен - Не са задължителни е никога
14.12.2012 13:52
в България не са били. Бъркате се, най-вероятно имате в предвид за дълбочината на грайфера, която по правилник е минимум 1.6мм.
цитирай
11. asthfghl - 8.
14.12.2012 14:04
> Първо не е един конкретен политик, а са доста през годините

Единствено ББ е говорил за улавяне на снежинките в полет.

> И не знам защо хората си мислят, че пътят при зимни условия трябва да бъде на асфалт, веднага

И аз не знам, ще трябва да ги питаме.

> Когато критикуваш е хубаво да правиш разлика между зимни гуми, курорти, вериги и т.н.

Това е куха обща приказка, която не прибавя никаква стойност или полезна информация към дебата.

> Сега напиши в чичко Гугъл "winter tyres obligatory Еurope" и почвай да четеш

Именно така стигнах до линка, който ти явно така и не си прочел, затова ще го повторя:

http://www.theaa.com/motoring_advice/overseas/snow-chains-winter-tyres.html

Както се оказва, зимните гуми са задължителни само в няколко страни в Европа. В останалите са само препоръчителни.

Съвсем ясно е, че твърдението ти, че зимните гуми били задължителни в "повечето" страни от ЕС, е НЕвярно. Колкото и да се опитваш да се извърташ впоследствие, това няма да промени факта, че зимните гуми НЕ са задължителни в ПОВЕЧЕТО Европейски страни - противно на твоето твърдение.

> да научиш следните неща: що е то камион, видове камиони, тежина на камионите и най-важното е да правиш разлика между тежкотоварни и лекотоварни мпс-та

Без да отчитаме, че това какво аз лично съм научил и какво не съм не е от съществено значение и не променя факта, че голяма част от твърденията, изказани в този пост, са НЕверни (да не говорим за това, че в правилника не присъства такова определение като "камион") - все пак очевидно е, че настояваш да продължаваш да смесваш ТИР с леките коли. Първо говориш как един ТИР бил предизвикал произшествие поради използване на летни гуми, а после използваш този инцидент и го наслагваш върху леките коли, твърдейки, че от него по някакъв начин следва, че ВСИЧКИ МПС следва да са задължително със зимни гуми. Фактът, че смесваш ТИР с всички останали МПС, ми говори, че самият ти си някак объкан по този въпрос.
цитирай
12. asthfghl - 8. (2)
14.12.2012 14:05
> Иначе имаме много напънииии и голямааааа мъка

Не, имаме опит за диалог, поне от едната страна. Но явно нормалният тон при теб веднагически изчезва в мига, в който се появи някой, който да не е на 100% съгласен с всичко, което казваш, и който не те аплодира при всяка дума. Може би трябва да се замислиш върху причината за пасивно-агресивните ти реакции и какво те говорят за начина ти на водене на диалог. Ще продължаваш ли да тролиш хората в собствения си постинг?

> да прочетеш за зимните гуми, какво правят, как функционират и защо трябва употребата да им стане задължителна, не на пълно, но частична задължителна!

О, сега изведнъж стана ЧАСТИЧНО задължителна? Значи имаме някакъв напредък все пак!

Ще се радвам да прочета! Би ли ме упътил към някое полезно четиво? Защото досега слушам само общи приказки без особено убедително фактологично покритие.

И много моля без повече пасивно-агресивни персонални забележки. Вярвам, не е това начина, по който нормалните хора реагират, когато някой е несъгласен с тях.
цитирай
13. asthfghl - 9.
14.12.2012 14:13
> Да не бъркаш зимните гуми, с гумите с шипове.

Не, съвсем ясно е казано:

"The table below shows the requirements for vehicles not exceeding 3500kg and shows only specific winter requirements."

http://www.theaa.com/motoring_advice/overseas/snow-chains-winter-tyres.html

Winter TYRES: (което означава именно ЗИМНИ ГУМИ)

Andorra: recommended
Austria: MANDATORY
Finland: MANDATORY
Germany: MANDATORY
Italy: recommended
Norway: recommended
Sweden: MANDATORY
Switzerland: recommended

Колонката Snow CHAINS е за вериги, нея въобще не я коментираме тук, нали?

http://en.wikipedia.org/wiki/Snow_tires#Europe

"...in Austria studded tires are allowed in some areas of county, in the Czech republic, Estonia, Finland, Germany, Lithuania, Latvia, Norway, Romania, Slovenia and Sweden, the use of snow tires is a legal requirement during winter months (usually November to mid-April) or if snow or slush is present on road surfaces: failure to comply can result in on-the-spot fines from the police. Andorra, Italy and Switzerland all recommend snow tires but they are not a requirement."

Както се оказва, само 10 страни имат ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ зимни гуми от ноември до април (и частично в Австрия). Дори в алпийски страни като Италия и Швейцария те не са задължителни, а препоръчителни.

България не е нито северна държава, нито алпийска държава. Ако ще изказваме твърдения от сорта на "ПОВЕЧЕТО европейски страни", нека първо да проверяваме фактите, ако може?
цитирай
14. ka4ak - Здравей!:)Тези дни съм приятно изненадан,от учудващо толерантното движение и взаимопомощ, на водачите в София!:)
14.12.2012 14:28
Разбира се,че случая по БТВ е недопустим и по конституция,защото този български гражданин е неграмотен,а е на повече и от 16 г.?!!,от което следват и всички следващи нарушения,за които,ние си плащаме,а явно държавните служители,не си вършат работата!!!:(((
Дълга и широка е,но ако се замислиш и си направиш сметка,ще стигнеш до извода,че всеки един неграмотен гражданин нанася,милионни щети,на нашите джобове!:(((
Приятно замисляне!:)))
цитирай
15. megafon - Хайде, почвай да
14.12.2012 14:36
четеш.
http://lmgtfy.com/?q=winter+tyres+obligatory+europe

Не смесвам нищо, давам просто пример с тир, не с камион или камионче. Диалог може да има тогава, когато имаме конкретни факти. В случая няма такива. В България случките с тирове и леки автомобили са ежедневие. Катастрофите също. Трябва просто да гледаш и да виждаш. Стига да искаш да виждаш. Желание трябва иначе само мъка.......
цитирай
16. megafon - И като проверяваш в
14.12.2012 14:38
asthfghl написа:
> Да не бъркаш зимните гуми, с гумите с шипове.

Не, съвсем ясно е казано:

"The table below shows the requirements for vehicles not exceeding 3500kg and shows only specific winter requirements."

http://www.theaa.com/motoring_advice/overseas/snow-chains-winter-tyres.html

Winter TYRES: (което означава именно ЗИМНИ ГУМИ)

Andorra: recommended
Austria: MANDATORY
Finland: MANDATORY
Germany: MANDATORY
Italy: recommended
Norway: recommended
Sweden: MANDATORY
Switzerland: recommended

Колонката Snow CHAINS е за вериги, нея въобще не я коментираме тук, нали?

http://en.wikipedia.org/wiki/Snow_tires#Europe

"...in Austria studded tires are allowed in some areas of county, in the Czech republic, Estonia, Finland, Germany, Lithuania, Latvia, Norway, Romania, Slovenia and Sweden, the use of snow tires is a legal requirement during winter months (usually November to mid-April) or if snow or slush is present on road surfaces: failure to comply can result in on-the-spot fines from the police. Andorra, Italy and Switzerland all recommend snow tires but they are not a requirement."

Както се оказва, само 10 страни имат ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ зимни гуми от ноември до април (и частично в Австрия). Дори в алпийски страни като Италия и Швейцария те не са задължителни, а препоръчителни.

България не е нито северна държава, нито алпийска държава. Ако ще изказваме твърдения от сорта на "ПОВЕЧЕТО европейски страни", нека първо да проверяваме фактите, ако може?

Уикипедия вземи провери мпс-та 3500 кг, тирове и т.н. Виждам, че искаш да ми опонираш, но покажи малко повече знания, подготовка и така. Иначе остават само напъните....
цитирай
17. borisem - да, за някои страни (скандинавските) може и да се използват
14.12.2012 14:49
megafon написа:
borisem написа:
само за Ваша информация - за товарните камиони (или ТИР-ове както ги наричате) няма летни - зимни гуми... проблем възниква при износването и размера на грайфера...

такива гуми и те не са от скоро. Можете да ги видите. Да не са същите като на леките автомобили, но ги има. http://www.michelintransport.com/ple/front/affich.jsp?&codePage=20050512111937_01062005174237&lang=EN&codeRubrique=20050512111937



http://www.kamioni.bg/rdetails/3/29/2/707
цитирай
18. asthfghl - 15., 16.
14.12.2012 15:00
> давам просто пример с тир, не с камион или камионче

Именно - ТИР е възможно най-неподходящият пример, който можеш да приведеш в подкрепа на каквито и да било правила за ВСИЧКИ мпс. Защото ТИР достатъчно различна машина от обикновените леки коли.

> Диалог може да има тогава, когато имаме конкретни факти.

Ако беше си направил труда да прочетеш линка, който многократно вече представих, щеше да си наясно колко погрешни са общите ти приказки за "повечето" европейски страни. Но не би.

> Желание трябва иначе само мъка
> Хайде, почвай да четеш.
> Иначе остават само напъните

Трол си и трол ще си останеш. Поведението ти е като на инфантилен петокласник. Ако не те познавах, това сигурно даже щеше да ме учуди.
цитирай
19. megafon - До 18
14.12.2012 15:16
>Именно - ТИР е възможно най-неподходящият пример, който можеш да приведеш в подкрепа на каквито и да било правила за ВСИЧКИ мпс. Защото ТИР достатъчно различна машина от обикновените леки коли.

Задръстванията в България по първокласни пътища са главно причинени от тирове. Това е най-удачният пример и това са машините, които винаги пътуват. Поради тази причина бяха затворени и главните пътища в северна част на страната.

> Ако беше си направил труда да прочетеш линка, който многократно вече представих, щеше да си наясно колко погрешни са общите ти приказки за "повечето" европейски страни. Но не би.

Направих си го и затова написах тази статия. Но очевидно вие нямате същото намерение, а предпочитате да тролите: "> голямото задръстване в Сърбия продължило няколко дена, което в крайна сметка се оказа, че е било предизвикано от български тир с летни гуми

Да не смесваме изискванията за леки МПС (до 3500 кг) и тежкотоварни машини."

Вместо да си губите времето в празни и неоснователни приказки, по-добре четете от това глава не боли.

p.s. Като четохте по диагонал, дали видяхте клипа? Според мен не, което отново показва, че се "изказвате неподготвен".
цитирай
20. asthfghl - 19.
14.12.2012 19:52
> Задръстванията в България по първокласни пътища са главно причинени от тирове

И каква връзка има това с рисковете при каране с летни гуми?

> Това е най-удачният пример и това са машините, които винаги пътуват

Въпроса не е в това кой пътува, а в това при какви технически характеристики на машината карането със зимни гуми става наложително. Точно затова представянето на тежкотоварни машини като довод за законодателство, засягащо ВСИЧКИ превозни средства, не е никак удачно. По-уместен би бил пример с лекотоварно МПС, но ти така и не даде такъв.

> Направих си го и затова написах тази статия

Не, линка дойде СЛЕД статията ти. Недей да смесваш хронологично нещата. Няма как да си прочел линка, който ти дадох като коментар, ПРЕДИ да си пуснал статията си.

> Но очевидно вие нямате същото намерение, а предпочитате да тролите

Първо, познаваме се достатъчно добре, за да си говорим на "ти". Нека не се преструваме. И второ, троленето идва от теб - посредством по-горе цитираните половин дузина пасивно-агресивни персонални забележки, като например следната:

> по-добре четете от това глава не боли

Това е поредното кухо изказване без никакъв вложен смисъл в него.

> което отново показва, че се "изказвате неподготвен"

Не разбрах защо последната част на това поредно празнословие е поставена в кавички.

И си оправи неграмотно написаното заглавие.
цитирай
21. hopfen - Колега имам чуството, че
14.12.2012 19:53
asthfghl написа:
> Иначе имаме много напънииии и голямааааа мъка

Не, имаме опит за диалог, поне от едната страна. Но явно нормалният тон при теб веднагически изчезва в мига, в който се появи някой, който да не е на 100% съгласен с всичко, което казваш, и който не те аплодира при всяка дума. Може би трябва да се замислиш върху причината за пасивно-агресивните ти реакции и какво те говорят за начина ти на водене на диалог. Ще продължаваш ли да тролиш хората в собствения си постинг?

> да прочетеш за зимните гуми, какво правят, как функционират и защо трябва употребата да им стане задължителна, не на пълно, но частична задължителна!

О, сега изведнъж стана ЧАСТИЧНО задължителна? Значи имаме някакъв напредък все пак!

Ще се радвам да прочета! Би ли ме упътил към някое полезно четиво? Защото досега слушам само общи приказки без особено убедително фактологично покритие.

И много моля без повече пасивно-агресивни персонални забележки. Вярвам, не е това начина, по който нормалните хора реагират, когато някой е несъгласен с тях.

подхващате колегата на лична основа, той просто е изказал своята загриженост за положението при зимни условия у нас. Намеренията му са повече от хуманни, е има някои неточности но те бледнеят на общия фон на това което е искал основно, да ни каже. Повече внимание и предпазливост през зимата не са излишни на никого. Няма да отекчавам никого ще кажа само по няколко ключови думи, които имат понякога огромно значение при шофиране зимата, гуми, вериги, антифриз, стъклопочистваща течност(зимна), глицерин(течен), сол, малка тур.лопантка, ел. фенерче, мед.коняк и по-голяма дистанция, не само от коняка по време на шофиране:)
За безопасно и безаварийно пътуване:
Наздраве!
цитирай
22. asthfghl - 21.
14.12.2012 20:22
> Колега имам чуството, че подхващате колегата на лична основа

Не аз бях този, който отговори на съвсем нормално изложени доводи с дюдюкане. Прегледай още веднъж коментари #8, #15, $16 и #19 и ще разбереш точно за какво говоря. Също така до този момент съумявам да се въздържа да падам до подобно ниво, като отговоря по подобаващ начин. Нашият домакин или Е напълно способен да се държи като зрял човек и да води нормален диалог, или ще продължава да се излага все повече.

> той просто е изказал своята загриженост за положението при зимни условия у нас. Намеренията му са повече от хуманни

Това няма как да го оспоря. Всъщност още в първия си коментар казах "...За фаровете съм абсолютно съгласен. Както и за немарливия контрол от страна на КАТ". Което си е така, така си е. А споменатите неточности нямаше да се превърнат в чак толкова голям проблем, ако нелюбезният ни и нетърпящ критика домакин не беше ги превърнал в такъв с упоритото си настояване, че не съществуват.
цитирай
23. megafon - Благодаря ти,
14.12.2012 20:32
hopfen написа:
asthfghl написа:
> Иначе имаме много напънииии и голямааааа мъка

Не, имаме опит за диалог, поне от едната страна. Но явно нормалният тон при теб веднагически изчезва в мига, в който се появи някой, който да не е на 100% съгласен с всичко, което казваш, и който не те аплодира при всяка дума. Може би трябва да се замислиш върху причината за пасивно-агресивните ти реакции и какво те говорят за начина ти на водене на диалог. Ще продължаваш ли да тролиш хората в собствения си постинг?

> да прочетеш за зимните гуми, какво правят, как функционират и защо трябва употребата да им стане задължителна, не на пълно, но частична задължителна!

О, сега изведнъж стана ЧАСТИЧНО задължителна? Значи имаме някакъв напредък все пак!

Ще се радвам да прочета! Би ли ме упътил към някое полезно четиво? Защото досега слушам само общи приказки без особено убедително фактологично покритие.

И много моля без повече пасивно-агресивни персонални забележки. Вярвам, не е това начина, по който нормалните хора реагират, когато някой е несъгласен с тях.

подхващате колегата на лична основа, той просто е изказал своята загриженост за положението при зимни условия у нас. Намеренията му са повече от хуманни, е има някои неточности но те бледнеят на общия фон на това което е искал основно, да ни каже. Повече внимание и предпазливост през зимата не са излишни на никого. Няма да отекчавам никого ще кажа само по няколко ключови думи, които имат понякога огромно значение при шофиране зимата, гуми, вериги, антифриз, стъклопочистваща течност(зимна), глицерин(течен), сол, малка тур.лопантка, ел. фенерче, мед.коняк и по-голяма дистанция, не само от коняка по време на шофиране:)
За безопасно и безаварийно пътуване:
Наздраве!

той обича да си противоречи даже и това се забелязва в неговите коментари. Хобито му е да троли с празни приказки. Смятам да го игнорирам.
цитирай
24. ochevidec - 21
14.12.2012 20:38
ave kaput kolko pati 6te ti obesniavat edno i sashto. Kakvi letni gymi, kvi 5 lea. Ti ne prai6 razlika ot mejdy tir, kamion i kola, tragnal da pi6e komentari. Ei zaradi takiva prazni kaputi se registirah. Ti kara6 li kola be kaput smotan, tai kat ti 4eta komentarite edva li, letni gymi prez zimata. Ei takiva selqci praat zadrastvaniata i katastorfite. Are veseli praznici.
цитирай
25. asthfghl - 24.
14.12.2012 20:43
Летни гуми през зимата, а?

Доообре...

>>ave kaput kolko pati 6te ti obesniavat edno i sashto. Kakvi letni gymi, kvi 5 lea. Ti ne prai6 razlika ot mejdy tir, kamion i kola, tragnal da pi6e komentari. Ei zaradi takiva prazni kaputi se registirah. Ti kara6 li kola be kaput smotan, tai kat ti 4eta komentarite edva li, letni gymi prez zimata. Ei takiva selqci praat zadrastvaniata i katastorfite. Are veseli praznici.<<

Каквато културата ти онлайн, такава е и на пътя. Звучиш ми точно като "онези момченца" дето се мислят за големи тарикати на пътя и с които всички останали трябва да се съобразяват.
цитирай
26. asthfghl - 23.
14.12.2012 20:46
На теб хобито ти е да пускаш безсмислени коментари и да чакаш аплодисменти. Зимните гуми били задължителни в повечето европейски страни, ама се оказва, че не били. И после аз съм си бил противоречал.

Игнорирай си колкото си искаш. Можеш даже да почнеш да триеш. Усещам те, че не ти харесва да ти противоречат в каквото и да било. Предлагам да оставяш само коментарите, които се съгласяват с теб - така хем ще ти е по-спокойно, хем ще създаваш илюзия за гениалност.
цитирай
27. bogdan12 - Колеги , темата не беше ли за абсурда по бг пътищата?
14.12.2012 22:38
И тъй като простотията на задволанното устройство е неоспорим факт -да се замислим какво може да се направи по въпроса от нас, като участници и от КАТ, държавата и т.н.
1. Най важнот според мен е да си контролираме нервите –щото като тъпака ти засече пътя в яда си вършим глупости. Спокойствие –това зависи от нас, оценка за постижимост 5
2. Редовно чистене на пътищата през зимата особено – това зависи от фин. хал на общината, оценка за постижимост- 4
3. Поддържане на личния си автомобил в изправност – тук са зимните гуми, хубави чистачки, запалени фарове и т.н. Ей на това трябва да залегнем. Не съм по статистиките, но от собствен опит мога да кажа, че голяма част от „белите” стават кагато нещо ти „откаже” по колата.И точно щото сме безотговорни по природа, трябва отвън да ни се наложат правилата, ама и да се контролира дали се спазват. Защото не всичко е в скоростта- понякога и с превишена скорост си по –безопасен от скорост в нормите, ама с развалена кола. –оценка за постижимост с много напъни 5.
И една препоръка към КАТ – вместо да глобявате за неизмита кола, или внимание за запалени халогени или още куп други дреболии, следете по внимателно трошките дето масово се карат. И 70-год. дядо дето кара с 40 км. старата бричка може да те отнесе кат му откажат спирачките.
P.S. извинявам се, ако имам правописни грешки, съдържанието е по-важно от формата.
цитирай
28. ochevidec - Пич регистрирах се специално
16.12.2012 21:37
за твоят блог. Супер пишеш и много ме кефиш, а който не те харесва да не те чете. Тука е пълно с дрисльовци.
цитирай
29. ochevidec - Страхотна тема.
17.12.2012 22:41
А клипа е колкото трагичен, толкова и смешен.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: megafon
Категория: Политика
Прочетен: 2552706
Постинги: 194
Коментари: 3754
Гласове: 2059
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031